Above the fold

Cea mai mare parte a unei pagini web care este vizibilă fără ca utilizatorii să fie nevoiți să deruleze.

Ce înseamnă „deasupra pliului”?
În primele zile ale publicării, „deasupra paginii” era un termen folosit pentru conținutul care apărea în jumătatea superioară a primei pagini a unui ziar. Când ziarele erau afișate pe un chioșc de ziare, titlurile și poveștile principale care apăreau deasupra coloanei erau cele mai vizibile. Titluri atrăgătoare și imagini vii au fost utilizate în mod obișnuit pentru a atrage atenția cititorilor, convingându-i să cumpere hârtia.

Pe măsură ce editorii și-au mutat afacerile online și designul web a evoluat în anii 1990, termenul a continuat să rămână. Astăzi, faldul nu se mai referă la o foaie reală dintr-un ziar, ci partea de jos a ferestrei browserului sau la aproximativ 600 de pixeli din partea de sus a paginii.

De ce este important deasupra plicului?
Aspectarea și plasarea conținutului este importantă, deoarece conținutul care apare deasupra dosarului este ceea ce este vizibil pentru prima dată când un utilizator încarcă pagina. Proprietatea imobiliară primește cea mai mare atenție din partea utilizatorilor.

Datorită vizibilității sale ridicate, conținutul pe care îl plasați deasupra plăcii ar trebui să fie conținutul cel mai important pentru atingerea obiectivelor dvs. de afaceri. Conținutul ar trebui să atragă imediat atenția utilizatorului și să îi prezinte conținutul pe care îl caută, astfel încât să nu sară și să viziteze un alt site.

Când vine vorba de publicitate, plasarea anunțurilor deasupra paginii îmbunătățește vizibilitatea acestora și generează mai multe venituri publicitare decât anunțurile plasate în locații mai puțin vizibile. Pentru site-urile web B2B, plasarea îndemnurilor cheie (CTA) și alte informații importante despre diferențierea produselor deasupra paginii de pornire sau a altor pagini de destinație duce, de obicei, la rate mai mari de conversie.

Cum se măsoară deasupra pliului?
Este imposibil să se definească o singură destinație de plasare pentru un site web. Locația precisă a dosarului diferă din cauza varietății dimensiunilor monitorului (atât desktop-uri, cât și laptopuri), rezoluțiilor ecranului, pluginurilor browserului și dimensiunilor diferitelor telefoane și tablete.

Atunci când se determină o plasare medie a pliurilor, majoritatea proiectanților web sunt de acord că linia de pliere are o lățime de aproximativ 1.000 de pixeli și o înălțime de 600 de pixeli.

Acesta este cel mai bun caz pentru cea mai comună combinație monitor / browser de 1024x786 pixeli, cu fereastra browserului maximizată și fără bare de instrumente instalate în partea de sus împingând conținutul în jos.

Programul de analiză al site-ului dvs. web ar trebui să vă poată spune care sunt cele mai comune dimensiuni ale ecranului pentru vizitatorii dvs. În timp ce 1024x768 a fost în mod tradițional cel mai comun, noile dimensiuni cresc în popularitate, cum ar fi 320x568 și 360x640.

Considerații pentru mobil
Utilizarea în creștere a dispozitivelor mobile pentru navigarea pe web complică și mai mult conceptul de optimizare a designului web pentru un nivel superior.

Dispozitivele mobile oferă o mare varietate de dimensiuni de ecran. În plus, utilizatorii de pe telefoane navighează, în general, în modul portret, mai degrabă decât în ​​modul peisaj, transformând designul tradițional al paginii în lateral.

Cu atât de mulți oameni care accesează pagini web pe o astfel de varietate de dispozitive, practicile actuale de proiectare web presupun utilizarea unui design receptiv: utilizarea de aspecte flexibile, imagini și foi de stil în cascadă. În designul receptiv, nu există un aspect fix pentru o pagină, iar conținutul revine la un ecran de orice dimensiune. Paginile web responsive reacționează sau „răspund” la mediul în care sunt consumate sau răsfoite.

Deși conținutul important trebuie să fie încă mai mare pe pagină, în prezent, paginile ar trebui să fie concepute astfel încât să încurajeze derularea mai mult, astfel încât să nu rateze conținutul important.

Considerații SEO
Deși este adesea o bună practică să plasați anunțurile deasupra plăcii, astfel încât vizibilitatea lor să fie maximizată, trecerea la bord cu anunțurile poate avea și consecințe negative.

Google a lansat de-a lungul anilor mai multe actualizări de algoritmi care penalizează site-urile care plasează atât de multe reclame deasupra paginii până la forțarea conținutului real al paginii de sub pagină. Site-urile care trec peste măsură plasând tone de reclame în partea de sus a paginii oferă o experiență de utilizator proastă, iar acest lucru poate duce la o reducere accentuată a traficului SEO gratuit.

Optimizarea pentru vizibilitatea anunțurilor necesită echilibru, astfel încât atât experiența utilizatorului, cât și vizibilitatea anunțurilor să fie maximizate.

Optimizarea conținutului și a plasării anunțurilor
Optimizarea plasării conținutului și a anunțurilor pe un site este un proces iterativ care implică analiza, testarea și experimentarea datelor.

Un bun punct de plecare pentru optimizarea aspectului paginii este să vă uitați la programul dvs. de analiză pentru a determina datele demografice (browsere, dimensiunile ecranului, tipul dispozitivului) ale utilizatorilor dvs., precum și comportamentul lor real (adâncimea de derulare, rata de respingere, rata de implicare). Această analiză vă va oferi un set de valori de bază cu modul în care utilizatorii dvs. interacționează cu site-ul dvs.

Odată finalizat un audit inițial al site-ului, următorul pas este generarea și testarea ipotezelor. Puteți veni cu idei pentru conținut și destinații de plasare a anunțurilor, puteți utiliza software-ul de testare A / B pentru a muta elemente pe o pagină și pentru a testa care dintre acestea are cea mai bună performanță.

Odată ce aveți aceste date în mână, puteți reveni la datele analitice și puteți genera noi ipoteze pentru h