Ad delivery (livrarea reclamei)

Un proces prin care declarați prețul maxim pe care doriți
plătiți pentru un clic, o afișare sau o conversie.

Sistemul de livrare a reclamelor Facebook utilizează o licitație pentru reclame și învățarea programată pentru a stabili unde, când și cui afișăm reclamele tale. Aceste procese funcționează în tandem pentru a maximiza valoarea atât pentru utilizatori, cât și pentru afaceri.

Livrarea unor reclame relevante
De fiecare dată când există ocazia de a afișa o reclamă cuiva, are loc o licitație pentru a se stabili reclama de afișat.

Fiindcă dorim ca fiecare persoană să vadă reclame relevante, licitația pentru reclame ia în considerare predicțiile privind relevanța fiecărei reclame pentru o anumită persoană. Acest lucru înseamnă că reclamele cu relevanță mai mare pot câștiga licitații la costuri mai mici.

Predicțiile privind relevanța estimează cât de probabil este ca persoana să considere reclama ca fiind de înaltă calitate și să efectueze acțiunea dorită de promotor. Poți folosi diagnosticele de relevanță a reclamelor pentru a înțelege dacă reclamele pe care le-ai rulat au fost relevante pentru audiența căreia te-ai adresat.

Optimizarea performanței
Fiindcă dorim ca fiecare promotor să-și atingă obiectivele la cel mai mic cost, sistemul de livrare utilizează învățarea programată pentru a îmbunătăți performanța fiecărei reclame. Performanța este optimizată pentru a minimiza costul per eveniment de optimizare al fiecărei reclame.

De fiecare dată când este afișată o reclamă, precizia predicțiilor privind relevanța ale sistemului de livrare crește. Prin urmare, cu cât o reclamă este afișată mai mult, cu atât sistemul de livrare devine mai bun la stabilirea locului, momentului și persoanelor cărora să le afișeze reclama, pentru a minimiza costul per eveniment de optimizare. Numim perioada în care sistemul de livrare mai are multe de învățat despre o reclamă fază de învățare”.

Dacă ai mai multe reclame în setul de reclame (sau în contul tău), vom afișa reclama care prezintă cele mai mari șanse probabil să atingă cel mai mic cost per eveniment de optimizare pentru o anumită persoană. Aceasta înseamnă că nu este neapărat că toate reclamele tale vor fi livrate de același număr de ori.

Uneori, reclama sau setul de reclame care obține cele mai multe rezultate nu este reclama sau setul de reclame care a obținut cel mai mic cost per eveniment de optimizare. Acest lucru vine ca urmare a faptului că sistemul de livrare a reclamelor utilizează predicții privind performanța viitoare pentru a stabili unde să livreze reclamele data viitoare. Sistemul nu se bazează pe performanța anterioară a fiecărui set de reclame. Din acest motiv, adesea recomandăm folosirea poziționărilor automate și a audiențelor generale, pentru a oferi sistemului de livrare mai multă flexibilitate în găsirea conversiilor cu cost mai mic.