Ad delivery optimization

Sistemul de livrare pe care îl folosește Facebook pentru a determina ce rezultat ești încercând să realizăm pe baza obiectivului, optimizării și oricărui altul semnal offsite furnizat în configurarea anunțului.

Numărul de situaţii în care reclamele tale au obţinut rezultatul pentru care este optimizat setul de reclame în acest moment, pe baza setării de atribuire alese.
Cum se folosește
Acest parametru îți oferă informații despre cât de bine răspunde strategia de licitare obiectivelor tale, în funcție de criteriile de optimizare actuale.

Evenimentul de optimizare este ales din seturile tale de reclame. El este rezultatul pentru care sistemul nostru licitează într-o licitație pentru reclame și este posibil să difere de obiectivul tău de campanie. De exemplu, poți să alegi conversii drept obiectiv de campanie, dar poți să alegi să optimizezi pentru clicuri pe link pentru un set de reclame. Este important să alegi strategia de licitare ținând cont de evenimentul de optimizare. Acest lucru ne ajută sistemul să afle cum să-ți afișeze reclamele persoanelor care prezintă șansele cele mai mari să-ți aducă rezultatul pentru care optimizezi în intervalul de conversie selectat.

Poate fi folosită pentru a evalua numărul de evenimente de optimizare primite de la ultima modificare semnificativă. De exemplu, dacă folosești costul per eveniment de optimizare pentru a stabili o strategie de licitare cu limită de cost, ar trebui să te asiguri că ai suficiente evenimente de optimizare după ultima modificare semnificativă, ceea ce ar indica o livrare stabilă. Îți recomandăm 50 de evenimente de optimizare, dar unele seturi de reclame se stabilizează mai repede.