Agile CMS

Dezvoltarea agilă a conținutului și gestionarea proiectelor sunt eficiente și din ce în ce mai utilizate de echipele de conținut și marketing. Aflați cum CMS agil facilitează procesul de mutare a conținutului de la dezvoltare la livrare omnicanal.

Sistemele agile de gestionare a conținutului sau CMS agil se referă la un nou stil de CMS fără cap, axat pe dezvoltarea conținutului, colaborarea creativă, transparența deciziilor și livrarea omnicanală.

Agile CMS a evoluat în contextul creșterii așteptărilor clienților pentru experiențe continue, cross-channel și funcționalitate impecabilă. La fel ca metoda de management de la care își ia numele, CMS agil facilitează dezvoltarea și livrarea conținutului receptiv - răspunzând așteptărilor clienților și nevoilor de design mobil. Ca urmare, CMS agil devine rapid un instrument crucial pentru crearea de experiențe personalizate, fără probleme și omnicanale ale clienților.

Citiți mai departe pentru a afla cum funcționează un CMS agil:

Diferă de alte CMS-uri

Stimulează dezvoltarea conținutului și colaborarea de marketing

Oferă opțiuni de implementare omnicanale robuste și rezistente la viitor

Sporește experiența clienților (CX) și ajută la personalizarea călătoriei clientului

Ce se înțelege mai exact prin agilitate?
Agile CMS nu este oficial o nouă categorie de CMS, cum ar fi CMS „tradițional”, „vechi” sau „fără cap”. Reprezintă o iterație inovatoare de CMS fără cap concepute în jurul flexibilității conținutului și al experienței clienților. Agile CMS este adaptat echipelor de conținut și marketing care lucrează în setări de dezvoltare a conținutului agil. Adesea, CMS agil este încorporat ca o componentă critică în cadrul platformelor digitale de experiență bazate pe cloud (DXP).

Trebuie să înțelegeți ce înseamnă „agil” pentru dezvoltatori și creatorii de conținut înainte ca ideea unui CMS agil să aibă sens.

Originile dezvoltării agile
Un grup de CEO și inovatori de dezvoltare software s-au întâlnit în Utah în 2001 pentru o întâlnire. Majoritatea provin de la companii concurente, dar toți împărtășeau o credință comună. Procesele de dezvoltare rigide, neorganice, au fost dăunătoare creativității, calității producției, angajaților și clienților.

Participanții au publicat un Manifest Agile cu 12 declarații, care a lansat o nouă modalitate de a conduce și gestiona dezvoltarea de software, centrată pe reducerea problemelor semnificative de dezvoltare în sarcinile cele mai mici și mai incrementale posibile. De asemenea, a subliniat flexibilitatea și adaptabilitatea pentru a se concentra pe nevoile clientului în continuă schimbare și imprevizibile.

CMS Agile pentru gestionarea conținutului și dezvoltarea experienței clienților
Filozofia agilă s-a răspândit rapid și în alte întreprinderi de servicii - inclusiv dezvoltarea conținutului de marketing și proiectarea călătoriei clienților.

Gestionarea agilă a conținutului necesită:

Comunicare: directive clare și feedback între toți factorii interesați ai echipei și cu clientul.

Chunking: Descompunerea problemelor și sarcinilor în cele mai mici componente permite flexibilitate în inginerie inversă sau circumstanțe în schimbare.

Colaborare: deschidere și contribuții diverse de la toți membrii echipei.

Iterare: Progres continuu și îmbunătățire către un scop final - care se poate schimba și în timpul procesului iterativ.

Toate cele patru caracteristici de mai sus depășesc ceea ce poate oferi un CMS tipic fără cap. Aceste trăsături sunt coapte în cele mai bune pachete CMS agile.

Cei patru diferențiatori CMS agili
Potrivit unui studiu cuprinzător din 2021 realizat pe platforme CMS agile, Forrester Research a remarcat patru domenii cheie în care cele mai bune platforme CMS agile diferă de toate celelalte.

1. Centrul de conținut centrat pe utilizator
Toate CMS-urile au un hub de conținut back-end. Cu toate acestea, în CMS agil, hub-ul de conținut este conceput special pentru utilizatorul final, în acest caz pentru utilizatorii de afaceri, adică echipele dvs. de creare de conținut, marketing, vânzări și management de proiect. Hubul permite tuturor să găsească, să acceseze și să administreze tot conținutul companiei dvs., inclusiv cele mai recente versiuni, actualizate în timp real.

2. Instrumente integrate de planificare și colaborare în timp real
Metodologia agilă se referă la planificarea proiectului și la colaborarea continuă, feedback și iterație. Cele mai bune pachete CMS agile vin cu instrumente încorporate pentru a facilita acest lucru digital.

Colaborarea și feedback-ul sunt complet incluse în CMS. Instrumentele de planificare a proiectelor permit tuturor să vadă unde sunt diferite „felii” sau faze ale diferitelor componente ale proiectului în ciclul de producție. Managerii pot descoperi cu ușurință zonele de proiect care rămân în urmă sau care necesită mai multe resurse pentru a finaliza la timp. Toate părțile interesate pot vedea tot ceea ce este pertinent fără secrete sau surprize.

3. Flexibilitatea serviciului de conținut
La fel ca toate CMS-urile, agile pot livra conținut pe diferite canale existente, dar spre deosebire de celelalte, nu este obligatoriu pentru anumite canale, cum ar fi site-urile responsive. Agile CMS îmbrățișează aspectul miniaturizării metodei agile. Echipele dvs. creează conținut în formate minime, blocate. Specialiștii în marketing și creatorii de conținut pot reutiliza și amesteca aceste bucăți de conținut pentru a crea conținut nou sau personalizat pentru clienți în viitor.

Marketingul dvs. de conținut nu numai că este utilizabil astăzi pentru livrarea pe web-ul mobil, ci este creat și stocat într-un mod care îl face implementabil mâine într-o hartă Google cu realitate augmentată. Cu alte cuvinte, conținutul dvs. este mai mult decât omnicanal. Este rezistent la viitor, indiferent de mediu.

4. Platforma avansată de dezvoltare se potrivește în orice stivă tehnologică existentă
Agile CMS nu este exclusiv. Este construit pentru a se integra în stiva de dezvoltare existentă a oricărei companii. Cele mai bune sisteme sunt bazate pe cloud, accesibile prin web. API-urile vă permit să integrați un API agil în fluxurile de lucru CRM și software de livrare. Cele mai importante pachete CMS agile, precum Cloud-ul de conținut Optimizely de înaltă clasificare al Forrester Research, pot fi integrate într-o suită software mai mare de experiență pentru clienți sau o platformă de experiență digitală (DXP). Cuplarea creației de conținut agil cu software-ul de experiență pentru clienți bazat pe date este o modalitate dovedită de a crește satisfacția și rentabilitatea investiției clienților.

Avantajul CMS agil
Agile CMS permite livrarea, actualizarea și blocarea proiectelor dvs. gestionate prin agilitate, așa cum au fost proiectate. CMS rămâne fără cap, dar este conceput pentru a permite miniaturizarea proiectului, iterația bazată pe date, colaborarea între echipe, implementările actuale și livrarea viitoare a conținutului canalului. Unele dintre avantajele CMS agile includ:

Colaborarea și planificarea părților interesate
E timpul să dărâmăm silozurile alea. Primul pas către implementarea unui CMS agil de succes este să vă organizați echipele într-o manieră colaborativă și agilă. Dacă ești deja agil, ești cu un pas înainte. Dacă nu, luați în considerare astăzi impulsul către organizarea agilă și gestionarea proiectelor.

Chunking de conținut pentru personalizare maximă și livrare omnicanală
Agile sunt acum utilizate aproape peste tot, de la managementul de proiect până la proiectarea curriculumului. Agile își propune să facă un lucru mai presus de orice, indiferent unde sau cum este implementat: descompune o problemă într-o serie de sarcini minuscule și discrete. Oferă abilitatea de a miniaturiza, conține conținut creativ și de a crea conținut.

Livrarea de conținut bazată pe experiența clienților
Agile CMS vă centralizează întregul conținut într-o formă modulară și blocată. Specialiștii în marketing pot utiliza acum datele despre experiența clienților pentru a alege ce conținut personalizat să prezinte clienților. Efectuarea unei vânzări înseamnă a face pitch-ul potrivit pentru persoana potrivită la locul potrivit și la momentul potrivit. Personalizarea și pitch-urile vizate sunt mai ușor ca oricând să se creeze cu un CMS agil care ancorează echipa dvs. de marketing.

Implementați CMS agil în fluxul de lucru al companiei dvs.
Dacă găsiți că actualul dvs. CMS tradițional sau fără cap nu mai funcționează pentru compania dvs., luați în considerare trecerea la un CMS agil bazat pe cloud. Este flexibil, colaborativ și axat pe creatori și manageri de conținut în loc de dezvoltatori.

Agile CMS funcționează bine singur, dar funcționează și mai bine cu alte instrumente de experiență pentru clienți bazate pe cloud. Agile CMS oferă echipelor dvs. de marketing mai multă flexibilitate și control asupra conținutului mărcii dvs., acum și în viitor.