Brand home

Un eveniment care implică oameni care interacționează într-un mediu online de pe web, mai degrabă decât să se întâlnească într-o locație fizică

Casele de marcă, uneori denumite case de marcă sau case de marcă, sunt locuri experiențiale și interpretative concepute pentru a conecta mărci și consumatori pentru a construi activități de advocacy, pentru a promova comunitatea și pentru a crește veniturile.

Avantajele caselor de marcă
Sute de mărci de succes realizează beneficiile caselor de marcă, inclusiv:

Generarea de venituri Aceste experiențe senzoriale pot fi profitabile. Luați Guinness Storehouse din Dublin, Irlanda. Cu prețuri de bilete pentru adulți cuprinse între 15 și 30 USD și peste 1,7 milioane de vizitatori pe an, casa de brand a devenit un centru de profit.

Construirea mărcii Invitarea publicului în sediul, fabrica, distileria sau magazinul emblematic este un pilon puternic al strategiei de marcă. De asemenea, servește ca mijloc de diferențiere față de concurență. Cu o vizită, consumatorii au luat o decizie conștientă de a petrece două sau mai multe ore implicând experiențele dvs. de marcă și obținând un sentiment mai bun al identității dvs. de marcă.

Pledoarie pentru clienți și comunitate Aducerea celor mai fideli clienți într-un singur loc creează momente de pledoarie și comunitate. Mărci precum Michaels au văzut puterea acestei comunități cu programul lor de clasă comunitară, care a avut peste 1 milion de participanți din 2019. Această advocacy poate construi buzz pe rețelele de socializare și poate crește vânzările directe.

Conservarea istorică Multe mărci contribuie la comunitatea patrimoniului prin conservarea clădirilor și spațiilor unice. Furnizorul de energie electrică ESB a făcut acest lucru în Irlanda cu Casa nr. 29, o casă de oraș georgiană complet conservată.

Exemple de acasă de marcă
Tururi de fabrică
Vizitarea la fabrică este un mod ideal de a vedea cum sunt fabricate produsele preferate. În SUA, sute de mărci își deschid porțile pentru tururi în fabrică. De la sos fierbinte la avioane, există o mulțime de opțiuni. Multe dintre aceste experiențe oferă experiențe de tip muzeal, pe lângă tururi cu ghid la etajul fabricii. Exemple bune de mărci care creează case de marcă includ experiența Tabasco și muzeul Honda Heritage.

Distilerii și fabrici de bere
Printre cele mai populare case de marcă se numără distilerii și fabricile de bere. Sute de mărci de alcool își deschid porțile pentru tururi, evenimente și degustări. Luați-l pe Guinness, a cărui ofertă la St James’s Gate din Dublin, Irlanda este în mod constant cea mai aglomerată atracție din țară, primind peste 1,7 milioane de vizitatori în 2019. Brandurile puternice își pot folosi facilitățile existente pentru a crea experiențe speciale pentru clienții și fanii lor.

Ferestre pop-up de vânzare cu amănuntul
Un număr tot mai mare de mărci au dezvoltat ferestre pop-up și centre de demonstrație experiențiale pentru produsele lor. Pentru mulți, aceasta face parte dintr-o strategie directă către consumator - dar pentru alții este o modalitate de a păstra pur și simplu cheltuielile generale. Un exemplu de succes în acest sens sunt Magazinele Demo Dyson. Acestea pot fi, de asemenea, o modalitate de a testa produse noi pe un public mai mic înainte de a vă angaja într-o lansare globală.

Experiențe în magazin
În plus față de casele de tip pop-up, o temă obișnuită în rândul comercianților cu amănuntul este aceea de a oferi experiențe în magazin, cum ar fi cursuri, concerte și demonstrații practice. În timp ce unii ar putea susține că aceasta este o parte a definiției unei case de marcă, multe dintre aceste inițiative prind viață la magazinele emblematice ale comercianților cu amănuntul.

Sport
Tururile pe stadion sunt o categorie populară de case de marcă. Majoritatea echipelor sportive oferă acces la părțile din culise ale stadioanelor lor prin tururi și evenimente. De exemplu, New York Yankees oferă tururi ghidate pe stadionul lor.

Experiențe de conducere
Pentru pasionații de mașini, zilele de pistă sunt articole din lista de cupe. Luarea mașinii de vis pe o pistă privată cu instrucțiuni de specialitate și fără limită de viteză este o plimbare care provoacă adrenalină. Mulți dintre cei mai populari producători de mașini sport din lume au centre de experiență dedicate și chiar parcuri tematice.

Parcuri tematice
Când vă gândiți la parcurile tematice, este puțin probabil să vă gândiți la „experiențe de marcă”, cu toate acestea, multe dintre cele mai populare atracții sunt case de marcă. Parcurile Disney sunt o manifestare fizică a unui brand mass-media global. Atunci când sunt rulate la această scară, aceste tipuri de case de marcă sunt foarte mult centre de profit.

Experiențe digitale
Experiențele de casă de marcă au loc în mod obișnuit în lumea fizică, dar odată cu pandemia Covid, specialiștii în marketing au început din ce în ce mai mult să experimenteze experiențe de casă de marcă digitală. Acestea pot include experiențe digitale, cum ar fi evenimente virtuale, micro site-uri și experiențe online de marcă, care încearcă să aducă experiența tradițională de acasă a mărcii în lumea digitală.