Bucket Testing

O metodă de testare a două versiuni ale unui site web sau a unei aplicații una împotriva celeilalte pentru a vedea care dintre acestea funcționează mai bine pe valorile cheie specificate. Sinonim pentru testarea divizată.

Testarea cupei (uneori denumită testare A / B sau testare divizată) este un termen folosit pentru a descrie metoda de testare a două versiuni ale unui site web unul împotriva celuilalt pentru a vedea care dintre acestea are performanțe mai bune la valorile cheie specificate (cum ar fi clicuri, descărcări sau achiziții) ).

Există cel puțin două variante în fiecare test, o Variație A și o Variație B. Se măsoară valorile din fiecare variație de pagină, iar vizitatorii sunt plasați aleatoriu în „găleți” respective, unde datele pot fi înregistrate și analizate pentru a determina care funcționează cel mai bine.

Companiile care comercializează și vând produse sau servicii online se bazează pe testarea bucket pentru a le ajuta să maximizeze veniturile, optimizându-și site-urile și paginile de destinație pentru conversii.

Cum funcționează: un exemplu
Să vedem un exemplu ipotetic. Fiecare test de cupă începe cu o ipoteză că o anumită variație pe o pagină de destinație va avea un rezultat mai bun decât controlul. Spuneți că aveți o pagină de destinație existentă pentru o carte electronică nutrițională gratuită, Eat Raw Foods și Live Longer.

Butonul din partea de jos a formularului de înscriere al paginii dvs. de destinație spune „Trimiteți”, dar ipoteza dvs. este că schimbarea textului în „Obțineți copia gratuită” va avea ca rezultat mai multe conversii ale formularului. Pagina existentă cu butonul „Trimiteți” este controlul sau Variația A. Pagina cu „Obțineți copia gratuită” de pe buton este Variația B. Valoarea cheie pe care o veți măsura este procentul de vizitatori care completează formularul, sau completarea unui formular.

Deoarece aveți o campanie publicitară care direcționează câteva mii de vizitatori pe zi către pagina dvs. de destinație, durează doar câteva zile pentru a obține rezultatele de la testul pe cupă. Se pare că „Obțineți copia gratuită” are o rată de clic semnificativ mai mare decât „Trimiteți”, dar rata de completare a formularului este practic aceeași. Deoarece rata de completare a formularului este metrica cheie, decideți să încercați ceva diferit.

Teste de bucket și optimizare a conversiei
Testarea cupei joacă un rol important în optimizarea ratei de conversie. Rularea unui test de bucket vă permite să testați orice ipoteză care poate îmbunătăți conversiile unei pagini. Puteți continua să încercați textul butonului cu conversie mai mare pentru Eat Raw Foods și Live Longer sau puteți continua să testați alte ipoteze, cum ar fi copiile titlului mai îndrăznețe, imagini mai colorate sau săgeți care indică butonul de înscriere care va atrage mai mulți oameni a converti.

Companiile cheltuiesc milioane de dolari pentru a direcționa traficul către paginile de destinație și site-urile web care își promovează produsul sau serviciul. Cu variante simple ale copierii paginii, imaginilor și aspectelor, puteți efectua o serie de teste bucket pentru a culege date și pentru a itera versiunea cea mai performantă a paginii. Pur și simplu creați variații ale paginii, schimbați câte un element la un moment dat și măsurați valorile cheie, apoi culegeți rezultatele până când ajungeți la rezultate semnificative statistic pentru fiecare experiment.

Testarea bucket poate avea un impact semnificativ asupra conversiilor pe pagină, ducând la creșterea veniturilor pe paginile dvs. cele mai traficate.

Testarea cupei poate ajuta, de asemenea, la eliminarea opiniilor subiective ca factori decisivi în proiectarea sau aspectul unei pagini. Autorul cărții Eat Raw Foods and Live Longer poate crede că fotografia ei va determina o cerere mai mare a clienților - sau poate insista pe o paletă de culori curcubeu.

Cu testarea cupei, nu este nevoie de dezbateri cu privire la ce elemente de design sau de pagină vor funcționa cel mai bine pentru a converti un client. Datele cantitative vor vorbi de la sine și vor conduce decizia pentru dvs.

Testele ar trebui să fie prioritare pentru a rula pe paginile dvs. cele mai traficate, deoarece este posibil să aveți nevoie de sute sau mii de vizitatori la fiecare variantă pentru a aduna date semnificative statistic. Cu cât o pagină primește mai mult trafic, cu atât mai repede vei putea declara câștigător.

Elemente de pagină obișnuite de testat:
Titluri și sub-titluri: variind lungimea, dimensiunea, fontul și combinațiile specifice de cuvinte
Imagini: variind numărul de imagini, plasarea, tipul de imagini (fotografie vs. ilustrație) și obiectul imaginilor
Text: variind numărul de cuvinte, stil, font, dimensiune și plasare
Butoane de îndemn (CTA): variante comune, cum ar fi „Cumpărați acum”, „Înscrieți-vă”, „Trimiteți”, „Începeți” sau „Abonați-vă” și diferite dimensiuni, culori și plasare a paginii
Sigle ale clienților sau ale site-urilor terților: creșteți credibilitatea și transmiteți încrederea (ar putea include sigle Better Business Bureau, TRUSTe sau VeriSign, precum și sigle ale clienților)