Content delivery

Livrarea conținutului digital necesită mult mai multă strategie decât postarea unui articol și trimiterea unui tweet despre produsul dvs.; necesită furnizarea de conținut digital care să atragă diferiți clienți în diferite etape ale călătoriei lor. Aflați câteva sfaturi profesionale aici.

Oamenii petrec o cantitate excesivă de timp consumând conținut digital.

Americanul mediu se angajează în mai mult de patru ore consumând conținut pe ecranul telefonului în fiecare zi. De asemenea, ei petrec timp consumând conținut pe PC-uri și tablete.

Obiectivul dvs. ca companie este de a determina oamenii să își petreacă timpul pe ecran - pe toate dispozitivele lor - consumându-vă conținutul. Creșterea gradului de conștientizare cu privire la site-ul dvs. de comerț electronic, mărci, produse sau servicii necesită o strategie cuprinzătoare de livrare a conținutului digital. Trebuie să alegeți formularele și varietățile corecte de livrare a conținutului pentru a marca și vinde cu succes produsele și serviciile dvs. în economia digitală omnicanală de astăzi.

Mai jos, prezentăm rolul pe care îl joacă strategia de difuzare a conținutului în campaniile de marketing de succes și vă oferim câteva dintre cele mai bune practici pe care trebuie să le urmați.

Livrarea de conținut ca parte a distribuției de conținut
Este ușor să combinați definițiile de distribuție a conținutului și de livrare a conținutului. Cele două procese sunt interdependente, iar diferențele dintre ele sunt nuanțate. Distribuirea conținutului este procesul de difuzare a conținutului dvs. media digital către masă prin partajare, publicare și promovare.

Livrarea conținutului este procesul de determinare a conținutului distribuit către cine și pe ce canale. Definirea difuzării depășește pur și simplu descrierea modului în care se furnizează conținut digital. Livrarea conținutului necesită aprofundarea datelor din experiența clienților pentru a determina cu exactitate cum să ajungeți la diferiți clienți la momentul potrivit - și la locul potrivit - pentru a face o vânzare.

Rețea de livrare a conținutului
Anumite tipuri de conținut vor atrage clienți diferiți în diferite momente ale călătoriilor clienților lor. Mai jos prezentăm cele mai frecvente - și eficiente - tipuri de conținut digital de livrat pe canale pentru a oferi cea mai bună experiență de utilizare.

Bloguri
Citiți un blog hibrid chiar acum. (Oficial, acesta este un articol glosar, dar se citește în mod similar.)

Puteți încorpora informații utile, relevante pentru clienți, în postările de pe blog. Utilizați cercetarea de optimizare a motorului de căutare (SEO) pentru a crește rangul paginii blogului dvs. pe Google pe baza cuvintelor cheie. Blogurile acționează ca panouri publicitare ale companiei, atrăgând constant membrii publicului și clienții actuali deopotrivă către marca dvs., sporind gradul de conștientizare și încredere.

Videoclipuri
Oamenilor le place streaming video!

Creați videoclipuri bogate în informații, axate pe marcă, pentru a educa și a oferi conținut cu valoare adăugată potențialilor și clienților actuali. Aceste videoclipuri pot fi create și publicitate pe rețelele de socializare pentru a spori gradul de conștientizare și implicare a clienților pentru produsul sau serviciul dvs.

Carti electronice
Cărțile electronice adaugă legitimitate și încredere mărcii dvs. Scopul lor este același cu blogurile - informații cu valoare adăugată pe care pasagerii și clienții le consideră atrăgătoare. Ebook-urile sunt excepționale pentru generarea de clienți potențiali în flux. Cea mai bună practică este să livrați cărți electronice sub formă de conținut închis - solicitați informații de contact înainte de a permite oamenilor să le descarce.

Podcast-uri
Podcast-urile nu au întotdeauna sens pentru clienți, dar sunt populare și pot fi încorporate într-o strategie de marketing formidabilă, în funcție de producție și format. Puneți podcast-urile dvs. să adauge valoare unui produs prin interviuri, studii de caz sau discuții despre evoluțiile viitoare pentru a menține clienții implicați.

Infografie
Infografia atrage atenția clienților și atrage elevii vizuali. Ei fac bomboane grozave pentru ochi pe rețelele de socializare. De asemenea, pot atrage clienții să furnizeze informații de contact înainte de descărcare - cum ar fi cărțile electronice.

Studii de caz și lucrări albe
Dacă strategia dvs. este de a construi încredere, luați în considerare utilizarea studiilor de caz și a documentelor albe. Studiile de caz pot evidenția succesul companiei dvs. în a ajuta clienții să depășească punctele de durere. Carte albă evidențiază compania dvs. ca autoritate într-un anumit segment de piață.

Webinarii
Webinarurile sunt pitch-uri de vânzare sincrone oferite sub masca dezvoltării profesionale sau a educației produsului. Seminarele web se desfășoară de obicei live cu participarea clienților. Acestea ar trebui să fie întotdeauna înregistrate, apoi reproduse și livrate ca videoclip sau ca conținut podcast reutilizat pentru oportunități de marketing viitoare.

Reutilizează și reciclează conținutul digital pentru a maximiza returnările de livrare
Când vine vorba de conținut, întotdeauna merită să devii verde. Conținutul proaspăt este întotdeauna un plus, dar ecologizarea economisește resursele companiei prin reciclarea și reutilizarea conținutului existent. Puteți îmbunătăți conținutul existent pentru a face din nou să pară „proaspăt”:

Multe bloguri - în special cele referitoare la proceduri - pot fi transformate în infografii stimulante.
Modificați seminarii web în videoclipuri asincrone.
Podcast-urile pot fi subliniate din subiecte de blog acoperite anterior.
Revizuiește o serie de bloguri despre un anumit subiect într-o carte electronică de formă lungă.
Găsiți întotdeauna modalități de a reintroduce și a redefectua conținutul dvs. de marcă pe diferite canale către diferite tipuri de clienți. Nu trebuie să creați conținut nou pentru a vă transmite mesajul - pur și simplu schimbați ambalajul.

Livrarea de conținut omnicanal
Așa cum demonstrează multiplele formate de mai sus, trebuie să vă concentrați pe crearea de conținut omnicanal care poate fi livrat clienților pe numeroase platforme digitale simultan. Livrarea pe canale multiple necesită să vă formatați conținutul digital pentru compatibilitate diferită a ecranului și a dispozitivului. Luați în considerare următoarele exemple:

Ebook-urile și PDF-urile pot fi optimizate pe web pentru funcționalitate.
Formatați tot conținutul tipărit și vizual ca design receptiv și asigurați-vă că timpul de încărcare este eficient.
Distribuiți videoclipuri utilizând o tehnologie adaptabilă a ratei de biți.
Proiectați infografii cu cel mai interesant conținut în centrul imaginii pentru o expunere optimă pe rețelele sociale.
Podcast-urile pot fi refăcute pentru diferite dispozitive și platforme, cum ar fi YouTube.
Utilizați rețelele de socializare pentru a anunța clienții despre conținut nou și a-l livra pe diferite canale.
Scopul este de a folosi conținut pentru a construi implicare și a stimula vânzările. Conținutul trebuie să conducă clienții și potențialii către oportunități la punctul de vânzare - de obicei pe site-ul dvs. web sau pagini de destinație bine elaborate - sau, cel puțin, oportunități viitoare de implicare (de exemplu, urmări, aprecieri și înscrieri prin e-mail). De asemenea, puteți crește implicarea și vânzările personalizând conținutul menționat.