Content Hub (Hub de conținut)
Un hub de conținut este o colecție organizată de conținut de marcă pe un anumit subiect sau subiect. Găzduiește articole, videoclipuri, infografii și alte forme de conținut care le permit utilizatorilor să se arunce în adâncime într-un domeniu specific în care marca este autoritate sau expert.
Un hub de conținut este o colecție organizată de conținut de marcă pe un anumit subiect sau subiect. Găzduiește articole, videoclipuri, infografii și alte forme de conținut care le permit utilizatorilor să se arunce în adâncime într-un domeniu specific în care marca este autoritate sau expert.
Huburile de conținut nu sunt:
Un mijloc de a vinde produsele sau serviciile dvs.
O parte din pâlnia dvs. de vânzări
Cu toate acestea, atunci când sunt făcute corect, acestea reprezintă o modalitate puternică de a stabili autoritatea mărcii dvs., de a-și crește prezența și de a crește rata generală de vânzări sau de conversie.
Cum arată un hub de conținut online
Un hub de conținut este de obicei mai mic decât un site web, dar mai mare decât un blog. De multe ori va constitui propria secțiune pe un site web. Centrele de conținut sunt, de asemenea, tematice și foarte bine organizate. De obicei, specialiștii în marketing nu vor găsi fiecare conținut pe care un brand l-a produs vreodată.
Luați în considerare glosarul nostru de optimizare față de blogul nostru. Primul este o colecție specifică, organizată de conținut în jurul conceptelor de optimizare. Acesta din urmă găzduiește totul, de la informații până la știri despre companii.
Huburile de conținut pot lua mai multe forme și pot include o mare varietate de suporturi media. Este posibil să le vedeți prezentate ca:
Centre de ajutor sau baze de cunoștințe
Arhive
Reviste digitale
Canalele de streaming
Bloguri (ocazional)
Dacă v-ați trezit vreodată că mergeți pe o gaură de iepure pe un site web despre un anumit subiect, v-ați împiedicat de un hub de conținut. Câteva exemple de hub-uri de conținut de pe web includ:
Diverse publicații ale mediului
Red Bull's Red Bulletin
Deprinderi mai bune de bani de către Bank of America
Ghidul Locațiilor Airbnb
Anatomia unui hub de conținut
La fel cum hub-urile de conținut pot lua o varietate de forme diferite, acestea sunt prezentate în moduri diferite. Este rar să vedeți hub-uri de conținut cu cele mai noi articole pe prima pagină - spre deosebire de site-urile de știri sau bloguri.
Asta pentru că scopul unui hub de conținut este de a permite cititorilor dvs. să exploreze un subiect în totalitate. Prin urmare, cea mai obișnuită structură pe care o veți găsi pentru un hub de conținut se numește „hub și a vorbit” - ca într-o roată.
Cu hub-ul și vorbitul, veți identifica mai multe subiecte, apoi sub-subiecte care intră în ele. De exemplu, dacă subiectul dvs. principal este pantofii, atunci unele spițe din categoria „pantofi” ar putea include:
Pantofi sportivi
Pantofi de lucru
Pantofi rochie
Pantofi casual
Fiecare subcategorie sau spiță ar putea avea și alte spițe. Sub pantofii de rochie, puteți găsi subiecte precum tocuri sau pantofi de piele. (Acestea, la rândul lor, pot duce la articole mai actuale sau la începutul pâlniei dvs. de vânzări. Cu toate acestea, scopul unui hub de conținut nu este de a vinde, ci de a educa.)
Pe pagina principală, vă veți prezenta hub-urile cu conținut veșnic verde, care oferă o prezentare generală a subiectului. În cadrul conținutului respectiv, veți face link către sub-subiecte mai specifice. Întreaga structură a hub-ului dvs. de conținut este căutabilă, astfel încât oamenii să poată trece la sub-subiectul dorit, dar încercați să construiți o gaură de iepure care să țină cititorii pe site-ul dvs.
Avantajele unui hub de conținut
Când este realizat corect, un hub de conținut este unul dintre cele mai puternice moduri de a vă stabili marca online. Poate:
Creșteți vizibilitatea mărcii online. Conținutul dvs. va genera trafic organic din conținutul dvs. care apare în rezultatele căutării.
Îmbunătățiți implicarea mărcii. Utilizatorii vor avea mai multe oportunități de a interacționa cu marca dvs. și de a forma un atașament pozitiv.
Generați mai mulți clienți potențiali sau vânzări. Centrele de conținut necesită strategie de conținut și marketing pentru a funcționa. Această abordare a conținutului poate genera de trei ori mai multe oportunități decât alte forme de marketing digital. Utilizarea unei platforme de comerț electronic poate contribui, de asemenea, la creșterea directă a vânzărilor.
Diferențiați-vă de concurenții dvs. Este din ce în ce mai dificil să se diferențieze online, dar conținutul rămâne un mod încercat și adevărat de a face acest lucru. În plus, vă permite să vă demonstrați mai bine expertiza, demonstrând astfel că produsele sau serviciile dvs. pot fi de încredere.
Cum să construiți un hub de conținut
Un hub de conținut este o completare excelentă pentru prezența dvs. pe web dacă există un subiect în care sunteți cu adevărat un expert. Iată pașii pe care trebuie să îi parcurgeți pentru a crea unul.
1. Elaborați o strategie de conținut
O strategie de conținut aliniază obiectivele companiei și mărcii la conținutul dvs. Acesta caută să rezolve problemele cu care se confruntă compania dvs. sau clienții dvs. cu conținut.
Este, de asemenea, coloana vertebrală a hub-ului dvs. de conținut.
Strategia dvs. de conținut ar trebui:
Identificați hub-urile hub-ului dvs. de conținut. Nu trebuie să vă dați seama încă de articole individuale, dar ar trebui să aveți o înțelegere solidă a motivului pentru care scrieți ceea ce sunteți.
Stabiliți un program. Ar trebui să stabilească ce publicați și când, plus un plan pentru menținerea conținutului care există deja.
Cum veți distribui conținutul. Te vei baza pe SEO? Vei arunca conținut nou într-un rezumat săptămânal pe lista ta de e-mail? Nu există o modalitate corectă sau greșită de a face acest lucru, în funcție de obiectivele tale.
2. Alegeți un CMS adecvat
Veți avea nevoie de un sistem puternic de gestionare a conținutului pentru a vă menține hub-ul organizat. Există atât opțiuni gratuite, cât și opțiuni proprietare disponibile. (Iată mai multe despre ele.)
În timp ce vă aflați, luați în considerare dacă o platformă de experiență digitală este potrivită și pentru dvs. Gestionarea conținutului este de obicei încorporată în ele și vă oferă mai multe instrumente pentru a supraveghea experiența digitală a clientului.
3. Creați și publicați conținut
Este timpul să creați conținutul! Puteți face acest lucru singur sau puteți externaliza creația. Aproximativ 80 la sută din companii o fac.
Pro-tip: Veți fi tentați să începeți cu acest pas, dar nu. Efectuați mai întâi pașii de mai sus vă va ajuta să vă concentrați și să vă simplificați faza de creație.
4. Sporiți-vă vizibilitatea cu strategii de distribuție
Strategia de conținut se referă la planificarea conținutului dvs., dar marketingul de conținut implică crearea, publicarea și distribuirea efectivă a conținutului dvs.
Câteva exemple de strategii de distribuție a conținutului includ:
Optimizarea motoarelor de căutare (SEO)
Canalele de socializare
Buletine informative sau alte direct-la-fanii
5. Urmăriți performanța hub-ului dvs.
Conținutul nu este un lucru stabilit și uitat. Urmărirea vizualizărilor conținutului, a angajamentelor și a pieselor care duc la conversii vă poate ajuta să identificați piese performante și piese care au nevoie de ajutor. Valorile de urmărire sunt o parte importantă a oricărui flux de lucru de conținut excelent.
O platformă DXP vă poate ajuta în acest sens, la fel și instrumentele gratuite precum Google Analytics.
La fel, acordați atenție modului în care reacționează concurenții dvs. pe măsură ce hub-ul dvs. de conținut se extinde. Își construiesc propriile lor ca răspuns? Înseamnă că ați obținut aur și acum vă puteți concentra pe producerea și mai multă muncă de înaltă calitate.