Conversie

Când un utilizator finalizează o acțiune prestabilită pe site-ul dvs.

O conversie are loc atunci când un utilizator finalizează o acțiune prestabilită pe site-ul dvs. Conversiile nu trebuie să fie legate de obiectivele monetare și exemplele obișnuite sunt atunci când un utilizator finalizează o comandă, face clic pe un buton, trimite un formular de generare de clienți potențiali, ajunge la o anumită pagină sau la orice alt obiectiv de interes.

Conversiile sunt înregistrate ca număr absolut și pot fi considerate ca fiind numărul de persoane care au făcut o anumită acțiune pe site-ul dvs.

De ce sunt importante conversiile?
Conversiile sunt o valoare importantă, deoarece numărul este utilizat ca bază pentru calcularea ratei de conversie. Conversiile sunt esența optimizării ratei de conversie și fără ele nu ar exista nicio modalitate de a determina succesul unui test A / B.

Numerele de conversie nu ar trebui însă analizate singure, deoarece acestea au o valoare mică până când nu sunt plasate în contextul dimensiunii și duratei eșantionului.

Micro-conversii față de macro-conversii
Conversiile sunt împărțite atât în ​​categorii micro, cât și macro, și ambele au roluri importante în analiza rezultatelor.

O macro-conversie este obiectivul final pe care doriți să-l urmeze un vizitator și, cel mai adesea, va fi cel mai apropiat pas către vânzarea finală care are loc pe site-ul dvs. web. Obiectivele precum tranzacțiile și abonamentele sunt exemple bune de macro-conversii. Aceste obiective generează venituri pentru afacerea dvs. și, în cele din urmă, ar trebui să fie factorii decisivi ai succesului unui experiment.
În schimb, o micro-conversie este orice valoare care este urmărită până la obiectivul final sau care este utilă pentru a obține informații. Exemplele de micro-conversii includ adesea vizionarea unui videoclip de marketing, clic pe un îndemn (CTA), crearea unui cont, clic pe un link social sau vizualizarea unei anumite pagini din pâlnie. Aceste micro-conversii nu ar trebui utilizate pentru a determina succesul unui experiment, dar pot fi utile pentru generarea sau susținerea ipotezelor și obținerea de informații suplimentare.
Ce conversii să urmăriți și care să le ignorați
În CRO, majoritatea obiectivelor de conversie (atât micro, cât și macro) pot fi reduse la câteva tipuri de acțiuni comune: „Clicuri”, „Afișări de pagină” și „Trimiteri”. Cu câteva excepții, majoritatea conversiilor vor fi realizate prin una dintre aceste trei acțiuni. Fiecare companie ar trebui să determine o macroconversie și o varietate de microconversii pentru fiecare experiment.

Urmăriți: orice interacțiune care ar putea fi influențată de schimbarea pe care o faceți într-o variantă. Dacă modificați formularea unui CTA, ar trebui să urmăriți clicurile pe acel CTA specific. Dacă rearanjați ordinea elementelor de meniu, atunci ar trebui să urmăriți interacțiunea utilizatorului cu fiecare dintre aceste elemente de meniu. Când vine vorba de urmărirea conversiilor, mai mult este mai bine decât mai puțin. Greșește din partea precauției și urmărește tot ceea ce crezi că ți-ar putea fi util mai târziu.
Nu urmăriți: valori generale ale site-ului sau orice valoare care nu ar afecta decizia dvs. de a implementa testul dacă este câștigător. Nu este nevoie să urmăriți fiecare detaliu cu care sunteți obișnuiți să vedeți în platforma dvs. de analiză.
Adesea, pentru companiile de generare de clienți potențiali, conversia finală are loc prin telefon. În acest caz, apelurile telefonice sau numerele de conversie finală a vânzărilor pot fi utilizate ca conversie macro. Volumul apelurilor poate fi utilizat ca micro-conversie, dar succesul experimentului ar trebui să fie determinat de numerele de vânzări finale ori de câte ori este posibil.