Conversion rate
Numărul de conversii dintr-o pagină web sau o aplicație împărțit la numărul total de vizitatori.
Rata de conversie este numărul de conversii împărțit la numărul total de vizitatori. De exemplu, dacă un site de comerț electronic primește 200 de vizitatori într-o lună și are 50 de vânzări, rata de conversie ar fi 50 împărțită la 200 sau 25%.
O conversie se poate referi la orice acțiune dorită pe care doriți să o facă utilizatorul. Aceasta poate include orice, de la un clic pe un buton până la efectuarea unei achiziții și devenirea unui client. Site-urile și aplicațiile au adesea mai multe obiective de conversie și fiecare va avea propria rată de conversie.
De ce rata dvs. de conversie este importantă
Urmărirea ratelor de conversie vă permite să măsurați performanța paginilor dvs. web și a aplicațiilor. Înțelegerea procentului de utilizatori care îți îndeplinesc obiectivele care îți conduc afacerea vă permite să evaluați succesul site-ului sau al aplicației dvs. și să identificați domeniile de îmbunătățit.
Îmbunătățirea ratei de conversie vă permite, de asemenea, să obțineți mai multe vânzări cu aceeași cantitate de trafic. Dacă cheltuiți 1.000 USD pe lună pentru publicitate pentru a atrage 500 de vizitatori pe site-ul dvs., dacă vă dublați rata de conversie, dublați în esență valoarea cheltuielilor publicitare. Puteți apoi să reduceți cheltuielile publicitare și să obțineți același beneficiu pe care îl obțineți înainte sau să investiți veniturile suplimentare în noi programe publicitare.
Cum să vă îmbunătățiți rata de conversie
Procesul de identificare a obiectivelor de conversie, calcularea ratelor de conversie și optimizarea site-ului sau a aplicației dvs. pentru a îmbunătăți ratele de conversie este cunoscut sub numele de optimizare a ratei de conversie sau CRO. CRO se face formulând ipoteze pentru motivul pentru care vizitatorii nu convertesc și vin cu idei pentru îmbunătățirea conversiilor, apoi testează acele idei printr-un proces numit testare A / B, în care două versiuni ale unei pagini sunt testate una împotriva celeilalte pentru a vedea care se comportă mai bine.
Prin identificarea continuă a obiectivelor noi de conversie, identificarea zonelor în care rata de conversie poate fi îmbunătățită și implementarea testelor de noi funcții, puteți îmbunătăți continuu performanța site-ului sau a aplicației dvs.
Optimizarea ratei de conversie în acțiune
Un exemplu real al CRO este surprins în acest studiu de caz de la ComScore, o companie de analiză web care furnizează date de marketing întreprinderilor. Compania a început prin stabilirea unui obiectiv de conversie din pagina produsului (clienți potențiali generați), a stabilit rata de conversie, apoi a creat un experiment cu diferite idei pentru îmbunătățirea ratei de conversie a paginii.
Ipoteza pe care au venit-o a fost aceea că bănuiau că includerea unor mărturii pe pagină ar spori încrederea vizitatorilor și ar duce la mai multe conversii. De asemenea, au testat o versiune a paginii care includea atât mărturii, cât și sigle ale companiilor care furnizează mărturiile.
Prin acest test A / B / n, au descoperit că versiunea paginii lor cu mărturii și sigle a avut un randament cu 69% mai bună decât pagina lor originală. Acesta este un exemplu clar al modului în care o companie a reușit să își îmbunătățească rata de conversie prin testare și să aibă un impact măsurabil asupra afacerii lor.