Digital content
În era digitală de astăzi, conținutul online este unul dintre principalele moduri de a diferenția marca dvs. de concurenți. Diferite industrii folosesc conținut digital pentru a crea experiențe semnificative desfășurate pe diferite canale folosind o varietate de formate.
Conținutul digital se referă la orice tip de media pe care o organizație îl folosește pentru a interacționa cu vizitatorii, clienții sau utilizatorii site-ului sau aplicațiilor lor, distribuite prin sistemele de livrare online.
Cu mai multe organizații care depind acum de prezența lor online pentru a atrage și reține clienții, conținutul digital a devenit o resursă vitală în marketingul digital. Termenul cuprinde orice tip de suport publicabil de la streaming video, ghiduri descărcabile, imagini, transmisii live sau o parte a informațiilor închise. Intenția principală a conținutului și a conținutului digital este de a genera noi clienți potențiali și de a furniza informații suplimentare despre un potențial client cu scopul de a le converti în viitor.
Cum funcționează conținutul digital
Fiecare conținut digital are un public destinat, care așteaptă o anumită metodă de livrare de la producători. Marketingul de conținut a devenit unul dintre instrumentele cheie din toate materialele promoționale, dar răspunde și altor nevoi pe care clienții le doresc satisfăcute.
Atunci când proiectăm conținut digital, scopul poate fi:
Educație - Tutorialele și ghidurile „Cum să” permit utilizatorilor sau clienților să se ajute singuri în timp ce utilizează site-ul sau aplicația dvs. și, în același timp, să dezvolte o notorietate a mărcii.
Divertisment - Mass-media care creează un răspuns emoțional puternic la vizitatori prin faptul că este suficient de atrăgător, încât îi determină să-l împărtășească cu alte persoane.
Persuade - Orice conținut conceput pentru a crea un răspuns emoțional și a atrage clienții sau vizitatorii să facă pasul următor, inclusiv ceva la fel de simplu ca un îndemn la acțiune (CTA).
Conversie - Oferind utilizatorilor declarații clare pentru a lua decizii care îi ajută să convertească de la utilizări anterioare (abonamente gratuite) la o altă ofertă (de obicei profitabilă) disponibilă de la companie.
Specialiștii în marketing și experiența clienților (CX) utilizează diferite formate de conținut digital pentru a atinge obiective specifice în timpul fiecărei călătorii a clienților. Crearea de conținut digital vizează în cele din urmă să servească obiectivelor companiei și să crească veniturile, să crească baza de consumatori sau să atragă clienți noi utilizând o varietate de canale digitale și metode de livrare.
Avantajele conținutului digital
Conținutul digital este o metodă eficientă din punct de vedere al costurilor și eficientă pentru ca mărcile să interacționeze cu clienții și utilizatorii lor. Din punct de vedere istoric, sistemele de livrare includ reclame la televizor sau materiale tipărite pentru a transmite un mesaj specific de marketing digital către potențialii clienți.
Astăzi, conținutul digital acoperă toate fațetele experienței online a unei persoane sau a unei organizații și puteți optimiza difuzarea utilizând un sistem de gestionare a conținutului (CMS). Cele trei avantaje principale ale conținutului digital sunt:
Este o modalitate rentabilă pentru mărci de a furniza conținut specific folosind mai multe canale digitale pentru a evoca răspunsuri de la clienți, atunci când este necesar.
Poate ajuta la declanșarea diferitelor interacțiuni sociale, la crearea unui angajament organic și la construirea de legături semnificative între brand și clienții săi pentru a crea relații de afaceri durabile.
Permite organizațiilor să proiecteze experiențe diferite pentru vizitatori sau utilizatori individuali și să valorifice aceste abordări pentru a crește veniturile sau pentru a extinde baza de consumatori a companiei.
Folosind media digitală, puteți întări o narațiune sau puteți genera o conversație de la clienți și puteți ajuta marca să devină parte a conversațiilor de zi cu zi pe diferite platforme digitale.
Instrumentele CMS vă ajută să creați conținut, să stocați fișierele, să executați fluxuri de lucru în timpul etapelor de proiectare și să programați publicarea (sau livrarea) pe diferite puncte de contact digitale.
Cele mai bune practici de conținut digital
Conținutul dvs. digital poate veni în orice tip de format. Puteți alege să scrieți bloguri informative, să creați experiențe vizuale captivante sau să utilizați platforme de socializare pentru a interacționa cu publicul dvs. Fiecare opțiune disponibilă vă poate ajuta să vă măriți conversiile, să promovați implicarea cu clienții sau publicul și să educați vizitatorii despre produsul sau industria dvs.
Pentru a atinge aceste obiective, conținutul dvs. digital ar trebui:
Fiți atenți la public și experiența pentru care proiectați conținutul și asigurați-vă că servește scopului dorit.
Utilizați un limbaj optimizat în conținut pentru a permite descoperirea organică utilizând tehnici precum optimizarea motorului de căutare (SEO) și implicarea pe platformele de socializare.
Fii bazat pe experimentări și testări multivariate pentru a te asigura că creează un răspuns semnificativ în publicul tău.
Oferiți experiențe valoroase pe care utilizatorii doresc să le împărtășească cu alți potențiali clienți, creând o descoperire organică a mărcii dvs. și a serviciilor asociate acesteia.
Creatorii de conținut au opțiunea de a construi diferite tipuri de conținut digital, cum ar fi reclame atractive, blogging-ul articolelor de formă lungă, proiectarea de infografii semnificative, înregistrarea podcasturilor și crearea de experiențe interactive pe rețelele sociale precum LinkedIn. Utilizarea experimentării și testării vă va ajuta să identificați care strategie este cea mai bună pentru dvs. și pentru marca dvs. pe baza analizei.
Procesul și cadrul de conținut digital
Pentru a avea succes în promovarea mărcii dvs. utilizând marketingul conținutului digital este nevoie de o strategie eficientă, instrumente adecvate și idei inovatoare. Puteți stabili un cadru care vă asigură că vă atingeți obiectivele și vă puteți optimiza continuu procesele de proiectare și difuzare a conținutului.
Luarea în considerare a fiecărui punct de contact digital din călătoria fiecărui utilizator este cel mai bun mod de a vă optimiza strategia de conținut digital. Când construiți un cadru, urmați acești pași.
1. Planificați
Adunați informații de la publicul dvs. țintă existent, clienți sau vizitatori și cercetați modul în care experimentează conținutul dvs. Identificați datele demografice vizate, studiați-vă concurenții cheie, examinați performanțele de conținut digital din trecut și definiți obiectivele viitoare pe care doriți să le atingeți pentru marca dvs.
2. Cercetare
După ce știți cu ce se angajează clienții dvs., puteți cerceta diferite subiecte și identifica ce formate de conținut digital se potrivește mărcii dvs. Identificați cuvinte cheie axate pe soluție, creați conținut care să vă învingă concurenții și construiți o strategie menită să mențină efortul până când realizați rentabilitatea investiției solicitată.
3. Publică
În cele din urmă, veți dori să vă livrați conținutul când și când este necesar pentru a optimiza efectele și a promova un angajament real. Utilizați toate canalele digitale disponibile pentru a vă crea conținutul (cu un CMS) și găsiți un DXP (platformă de experiență digitală) care optimizează livrarea conținutului dvs. digital pe toate canalele disponibile, asigurând o experiență unificată clienților.