Digital content delivery platform
O platformă de livrare a conținutului digital ajută organizațiile să creeze, să organizeze și să livreze conținut media pe toate canalele digitale. Iată tot ce trebuie să știi.
În prezent, companiile nu mai concurează doar la preț. Întreaga experiență a utilizatorului determină dacă aveți un client mulțumit sau nemulțumit. Întrucât mai mulți consumatori doresc călătorii bogate și antrenante, o platformă de livrare a conținutului digital vă ajută să vă gestionați conținutul pentru o experiență consistentă pe toate canalele digitale.
Ce este o platformă de livrare a conținutului digital?
Uneori numită și platformă de distribuție a conținutului, platformă de distribuție digitală sau sistem electronic de livrare a software-ului, o platformă de livrare a conținutului digital este modul în care distribuiți sau livrați conținut digital utilizatorilor. Conținutul poate include conținut media precum audio, video, imagini, text sau chiar livrarea de software nou clienților.
Spre deosebire de sistemele de gestionare a conținutului digital, livrarea conținutului digital vă permite să optimizați tot marketingul de conținut pentru o distribuție ușoară pe orice tip de dispozitiv. Platforma dvs. de livrare a conținutului digital ar trebui, de asemenea, să se integreze cu restul stivei de tehnologie, accelerând timpul pe piață. Puteți conecta platforma dvs. de livrare a conținutului digital la sistemele dvs. de marketing, vânzări și dezvoltare pentru a eficientiza întregul proces de creare, organizare și distribuție a conținutului în timp ce lucrați în același mediu.
Cum funcționează o platformă de livrare a conținutului digital?
O platformă de livrare a conținutului digital își propune să vă gestioneze toate sarcinile legate de conținut într-un singur ecosistem. Dezvoltatorii și designerii pot construi pagini individuale, pot realiza scenarii media și optimiza difuzarea conținutului pentru diferite dispozitive, cum ar fi computerele sau telefoanele mobile.
Clienții caută experiențe optimizate și călătorii convenabile pentru utilizatori, dar așteaptă, de asemenea, un marketing de conținut excelent care să reprezinte viziunea mărcii dvs. Folosind instrumente de livrare componentizate și de modelare a conținutului, editorii pot crea medii captivante și pot testa livrarea pe toate canalele digitale disponibile.
Interfețele simplificate pentru diferite scenarii vă ajută să țineți evidența întregului conținut, de la aspectele de pagină completă la blocuri simple de text. Puteți defini experiența dvs. de marcă și solicitați creatorilor dvs. de conținut să ofere experiențe consistente previzualizând fiecare design înainte de a-l lansa consumatorilor.
Avantajele unei platforme de livrare a conținutului digital
Utilizarea unei platforme de livrare a conținutului digital ajută organizațiile să creeze mass-media interactivă și să dezvolte noi experiențe de conținut care sporesc implicarea clienților. Platforma vă oferă toate caracteristicile de care aveți nevoie pentru a vă optimiza conținutul, inclusiv efectuarea de teste multivariate pentru a vă asigura că creați conținut atrăgător înainte de al livra pe canalele digitale ale tuturor clienților.
Platformele de experiență digitală (DXP) vor include o soluție de livrare a conținutului digital care vă conectează toate sarcinile de conținut la unitățile dvs. de afaceri critice, cum ar fi vânzările și marketingul. Întrucât consumatorii de astăzi se așteaptă la un conținut nou și interesant care rezonează cu aceștia, o platformă de livrare a conținutului digital ajută la creșterea veniturilor, atragerea de noi vizitatori și atragerea clienților cu călătorii de utilizator foarte personalizate.
Unele dintre avantajele cheie disponibile de pe platformele de livrare a conținutului digital sunt:
Extinderea acoperirii conținutului dvs. pentru a atrage mai mulți clienți
Oferirea accesului la conținutul dvs. în orice moment și pe orice dispozitiv
Reducerea costurilor și a cerințelor de resurse ale proceselor de creare, testare, aprobare și livrare a conținutului
Oferind conținut consistent pe toate canalele media digitale cu o platformă integrată ușor de utilizat
Cele mai bune practici ale platformei de livrare a conținutului digital
Obiectivul principal al utilizării unei platforme de livrare a conținutului digital este de a atrage noi vizitatori, de a păstra clienții existenți și de a vă îmbunătăți continuu experiențele digitale pentru a sprijini creșterea. Atunci când alegeți o platformă, ar trebui să luați în considerare factori precum suportul pentru aplicații, pagini, mass-media interactivă și sondaje ale clienților ca minim.
De asemenea, puteți implementa o platformă de livrare a conținutului digital pe plan intern pentru a vă îmbunătăți procesele de afaceri, cum ar fi integrarea personalului nou, derularea programelor de implicare a angajaților sau comunicarea oricăror actualizări politicilor dvs. corporative. La fel ca în cazul principiilor de optimizare a experienței, trebuie să luați întotdeauna în considerare călătoria utilizatorului atunci când proiectați și livrați conținut digital. Acest lucru poate necesita efectuarea testelor A / B, efectuarea de sondaje ale utilizatorilor și personalizarea conținutului pe baza anumitor segmente de utilizator.
Procesul platformei de livrare a conținutului digital
Conținutul digital poate ajunge la utilizatori în mod organic sau prin canale promovate. Poate include distribuția de conținut deținut, distribuirea de conținut partajat sau distribuirea de conținut plătit. Pentru a construi un sistem eficient de livrare a conținutului și a vă maximiza rentabilitatea investiției, va trebui să dezvoltați o strategie de livrare a conținutului digital. Puteți apoi să vă configurați platforma pentru a sprijini strategia și să vă orchestrați toate procesele legate de conținut într-o singură soluție.
Elaborați o strategie de livrare a conținutului digital
Strategia dvs. ar trebui să se concentreze pe livrarea de conținut persoanelor potrivite în momentul exact în care va avea cel mai mare impact. Generarea de analize privind performanța conținutului dvs. va informa apoi unde vă puteți optimiza procesele pentru o acoperire mai mare și venituri crescute.
Pentru a vă construi strategia, luați în considerare următoarele:
Investigați diferitele platforme de livrare a conținutului digital disponibile
Identificați toate opțiunile de distribuție disponibile, inclusiv web, e-mail, social media sau aplicații
Segmentați-vă clienții în categorii și începeți să creați conținut pentru anumite persoane
Selectați platforma dvs. de livrare a conținutului digital
Pe baza strategiei alese, puteți evalua ce platforme vă vor oferi toate caracteristicile și capacitățile necesare. Deși capacitățile de livrare sunt importante, va trebui, de asemenea, să luați în considerare administrarea platformei și ușurința utilizării acesteia pentru a vă susține echipele de conținut.
Căutați o platformă care să ofere:
Fluxuri de lucru configurabile pentru a controla procesul de creare și livrare
O bibliotecă media care vă ajută să vă gestionați în mod eficient tot conținutul
O căutare rapidă și ușoară și recuperarea capacității tuturor materialelor dvs. de conținut
Testați și optimizați difuzarea conținutului
În cele din urmă, va trebui să testați diferite tipuri de conținut, strategii de difuzare și capacități de personalizare. Odată ce ai platforma și strategia la locul lor, poți testa și itera livrarea pentru a maximiza implicarea acesteia. De asemenea, ar trebui să vă reevaluați strategia și să faceți modificări pe baza analizelor pe care le colectați prin intermediul platformei dvs. de livrare a conținutului digital.