top of page

Digital marketer

Vă întrebați ce face de fapt un marketer digital? Aflați ce poate face un comerciant digital pentru compania dvs. și ce abilități trebuie să căutați atunci când îl angajați.

Marketingul digital are o vechime de peste 100 de ani - A început cu inventarea radioului.

Cu toate acestea, titlul de „marketer digital” este nou, apărând în anii '90.

Înainte de internet, nu existau conținut digital suficient pentru a menține un marketer digital angajat în mod profitabil.

Astăzi avem problema opusă. Oamenii petrec peste 11 ore pe zi consumând conținut digital pe ecrane, majoritatea fiind deschise marketingului digital.

La fel ca marketerii tradiționali, marketerii digitali folosesc canalele digitale pentru a ajuta la vânzarea de produse și servicii. Specialiștii în marketing digital au la dispoziție un arsenal de instrumente: date în timp real pentru consumatori, analize puternice și acces la ecran aproape constant pentru clienți.

Cei mai buni marketeri digitali folosesc aceste instrumente pentru a direcționa clienții la momentul potrivit, în spațiul potrivit, cu produsul potrivit. Iată cum.

Marketerii digitali folosesc canale digitale
Există multe canale de marketing digital. Specialiștii în marketing digital îi folosesc rar pe toți. Există două mari categorii de marketing digital:

Marketing digital offline
Marketingul digital nu trebuie să fie marketing online. Patru tipuri de marketing digital offline sunt încă utilizate pe scară largă astăzi, deși toate au o eficacitate scăzută.

Radio
Televiziune
Telefon
Panouri digitale
Marketing digital online
Deși specialiștii în marketing digital gestionează în continuare canalele offline, majoritatea lucrează aproape cu normă întreagă în crearea unei prezențe online printr-o strategie robustă de marketing digital.

Astăzi, marketingul online online este cel mai simplu mod de a viza un client în locul potrivit, la momentul potrivit. Specialiștii în marketing digital trebuie să fie abili la următoarele abilități:

Optimizarea motoarelor de căutare (SEO) și marketing (SEM)

Marketing de conținut

Crearea de conținut

Marketing social media (SMM)

Redactare cu plată pe clic (PPC)

Marketing prin e-mail

Specializarea într-una sau mai multe dintre abilitățile de mai sus este adesea un atu pentru un agent de marketing digital. Astăzi, însă, consumatorii se așteaptă la un marketing omnicanal. Cei mai buni marketeri digitali pot proiecta o călătorie fluidă și consecventă a clienților pe toate canalele.

Ce fac marketerii digitali
Marketingul digital este un proces fluid și nu orice poziție a marketerului digital este exact aceeași. Comercianții digitali din companiile mai mari, cum ar fi companiile de comerț electronic, sunt deseori alocate roluri specifice și specializate într-o echipă. Companiile mai mici pot angaja o singură persoană pentru a supraveghea toate operațiunile lor de marketing digital.

Indiferent de rolul lor specific, marketerii digitali sunt o parte integrantă a procesului de marketing digital bine definit.

1. Definiți obiectivele de marketing
Obiectivele definite conduc la campanii de marketing de succes. Marketerii digitali trebuie să stabilească obiectivul unei campanii, astfel încât să poată colecta date și să analizeze rezultatele. Obiectivele comune cad de-a lungul pâlniei de marketing - de exemplu, conștientizarea, generarea de clienți potențiali, conversie.

2. Identificați publicul țintă
Marketerii digitali își identifică publicul țintă și apoi efectuează recunoașterea acestuia. Aceștia pot crea profiluri de clienți din datele existente. Aceștia analizează publicul țintă pentru a proiecta materiale și a copia materiale atrăgătoare.

3. Buget pe mai multe canale
Marketerii digitali trebuie să identifice unde se găsește piața țintă - fizic și online. Apoi determină cât să bugeteze și să cheltuiască pe diferite canale digitale, urmărind marketingul omnicanal.

4. Creați conținut convingător
Majoritatea specialiștilor în marketing digital participă la strategia de conținut. Scopul este de a produce conținut atrăgător și care vorbește publicului. Tipurile tipice de conținut care trebuie create sau modificate pe mai multe canale includ:

Copiere web și pagini de destinație
Grafică vectorială, fotografii și videoclipuri
Bloguri, cărți electronice și descrieri de produse
Postări pe rețelele sociale
E-mailuri
5. Optimizați conținutul pentru o experiență omnicanală
Conținut în mână, specialiștii în marketing digital îl optimizează apoi pentru a produce o experiență omnicanală excelentă. Ghidurile de stil și branding ghidează de obicei aceste decizii.

6. Cercetare SEO și cuvinte cheie
Cercetarea SEO și a cuvintelor cheie ajută la asigurarea faptului că conținutul de marketing optimizat este de fapt descoperit. Astăzi, peste 71% dintre persoanele care caută cu Google nu se uită dincolo de prima pagină. Determinarea modului de creștere a rangului în rețelele sociale și căutările pe web este din ce în ce mai utilă.

7. Optimizați analiza și tendințele
Cei mai buni marketeri digitali sunt experți în date. Dispozitivele digitale oferă un flux non-stop de informații despre consumatori, permițând specialiștilor în marketing să urmărească clienții și clienții potențiali în călătoria lor.

Cei mai buni specialiști în marketing digital au aceste trei abilități
Există trei abilități intangibile pe care ar trebui să le căutați atunci când angajați un agent de marketing digital. Cu cât un marketer digital este mai bun la aceste trei competențe, cu atât vor avea mai multe șanse să contribuie la multe dintre sarcinile de mai sus.

Cercetare. Specialiștii în marketing digital își vor petrece o mare parte din timp cercetând tendințele și datele clienților. Ei trebuie să știe cum să găsească date și să evalueze fiabilitatea acestora. De asemenea, ar trebui să fie abili în găsirea datelor sursă deschisă - adică seturi de date fiabile ale terților.
Analiza datelor. Canalele digitale produc cantități imense de valori. Cunoașterea statisticilor și a tehnicilor analitice este necesară pentru a face interpretări în cunoștință de cauză și corecte.
Gândirea de proiectare. Proiectarea experiențelor de neuitat ale clienților necesită inovație și planificare. Cei mai buni specialiști în marketing digital au abilități puternice de gândire în design pentru a duce la bun sfârșit ideile creative pe toate canalele.
Instrumente digitale pentru specialiștii în marketing digital
Puteți avea un echipament de marketing digital incredibil de priceput în echipa dvs. și puteți obține în continuare rezultate slabe dacă nu utilizați instrumentele potrivite. Specialiștii în marketing digital necesită numeroase tipuri de software pentru a-și face treaba în mod eficient. Iată câteva dintre cele mai importante:

Managementul relației cu clienții (CRM)
Sistem de management al conținutului (CMS)
Platforma de date pentru clienți (DCP)
Software de analiză statistică
Software de proiectare grafică
Software de proiectare web
Software de scriere
Instrumentele de mai sus sunt necesare, dar îndeplinesc în mare măsură un rol utilitar. Ceea ce nu oferă este o oportunitate de experimentare și inovare.

Software-ul de experimentare oferă marketerilor digitali un avantaj
Marketingul inovator, bazat pe tendințele actuale, necesită testarea persistentă a clienților dvs. existenți. Platformele de experimentare oferă marketingului digital un avantaj. De exemplu, în mod optim, se arată că crește conversiile cu până la 500%.

bottom of page