Ecommerce platform

O platformă de comerț electronic vă va ajuta compania să ajungă la clienți și să realizeze vânzări online, aproape tot timpul. Aveți mai multe opțiuni de platformă de comerț electronic. Examinăm opțiunile de comerț electronic pentru diferite tipuri de companii.

Orice afacere care dorește să aibă succes pe piața digitală de astăzi are nevoie de o platformă de comerț electronic.

Nu contează dacă afacerea dvs. este mare sau mică, B2B sau B2C, vânzarea de bunuri corporale sau furnizarea de servicii la distanță. Companiile trebuie să-și întâlnească clienții în locul potrivit pentru a-și crește vânzările, iar clienții de astăzi doresc din ce în ce mai mult să se conecteze și să cumpere online.

Potrivit Statistica, 80% dintre americani au făcut cumpărături online în 2020. În martie 2021, Pew Research a menționat că peste 30% dintre americani sunt online „în mod constant”, ceea ce înseamnă că atenția lor s-a îndepărtat de mediul lor fizic în lumea virtuală. Această statistică va crește cu siguranță în următorii câțiva ani.

Companiile de succes încorporează platforme de comerț electronic în operațiunile lor de afaceri pentru a întâlni consumatorii acolo unde se află.

Chei de luat masa:

Definirea unei platforme de comerț electronic

De ce ar trebui să alegeți o platformă de comerț electronic

Trei tipuri diferite de platforme de comerț electronic

Patru lucruri de luat în considerare înainte de a vă selecta platforma de comerț electronic

Definirea unei platforme de comerț electronic
O platformă de comerț electronic este o soluție software care permite companiilor să-și gestioneze centralizat activele virtuale, marketingul pe canale multiple, vânzările digitale și operațiunile.

Platforme precum Optimizely DXP oferă funcții de cumpărături puternice, bazate pe cloud, cu cadre de marketing, conținut și vânzări preconstruite care se integrează perfect în fluxurile de lucru existente. Companiile de succes de astăzi au trecut la platforme digitale de experiență (DXP) sau sisteme agile de gestionare a conținutului (CMS) pentru a-și centraliza procesele de marketing și vânzări. Companiile care utilizează platforme de comerț electronic văd o rentabilitate sporită a investiției (ROI).

Aveți trei opțiuni pentru cea mai bună platformă de comerț electronic
Alegerea bazei adecvate pentru site-ul dvs. de comerț electronic va avea un impact semnificativ asupra potențialului de creștere al afacerii dvs., indiferent de prețuri. Există doar o mână de opțiuni pentru construirea acestui tip de personalizare.

Selectați o platformă de comerț electronic dovedită. Avantajele platformelor de comerț electronic existente sunt enorme dacă te uiți la câteva exemple excelente de magazine online de succes, cum ar fi Shopify sau chiar Amazon. Cele mai bune platforme sunt bazate pe cloud și oferă personalizare încorporată a clienților. Și se adaptează nevoilor dvs. - făcându-le deseori mai accesibile decât celelalte opțiuni.

Construiește-ți platforma de la zero. Această opțiune este mai fezabilă pentru cele mai mari și mai reușite companii și oferă cea mai personalizată funcționalitate. Platformele sunt scumpe de construit și pot fi costisitoare de rulat. Platformele de comerț electronic personalizate necesită, de asemenea, o echipă DevOps instruită pentru întreținere și actualizare pe măsură ce tehnologia continuă să evolueze.

Folosiți un plugin. Plugin-urile CMS pot funcționa pentru companii mici sau pentru cei care experimentează comerțul electronic, dar rareori sunt o soluție ideală. Pluginurile sunt limitate în ceea ce privește capacitatea și integrarea pe mai multe canale, iar dezvoltatorii pot suspenda asistența în orice moment.

Platformele de comerț electronic bazate pe cloud, cum ar fi DXP și Agile CMS, sunt cea mai bună opțiune pentru majoritatea companiilor. Acestea permit întreprinderilor mici și mijlocii să participe și să reușească în peisajul digital și sunt extensibile la nevoile fiecărei companii.

Cele trei platforme
Presupunând că o platformă de comerț electronic este cea mai bună opțiune pentru compania dvs., există trei tipuri de platforme dintre care puteți alege:

Sursa deschisa

SaaS (software ca serviciu)

Comerț fără cap

Platforma open-source de comerț electronic
O platformă de comerț electronic open-source vă permite să modificați și să controlați totul --- pe toate planurile. Această opțiune este excelentă pentru companiile cu tehnologie grea, cu echipe interne DevOps, care pot modifica cu ușurință software-ul open-source pentru a-și face ofertele. Cu toate acestea, rareori este o soluție pentru întreprinderile mici și mijlocii sau pentru cei fără echipă de dezvoltare.

Software ca platformă de comerț electronic pentru servicii
Platformele de comerț electronic SaaS sunt eficiente pentru a începe și a rula rapid. Nu trebuie să construiți sau să întrețineți software, deoarece vă închiriați platforma de comerț electronic de la un furnizor.

Puteți păstra în continuare o anumită flexibilitate și pentru dezvoltatorii interni. O platformă de comerț electronic SaaS de renume va veni cu o bibliotecă API, astfel încât să puteți integra instrumentele echipelor existente pentru a lucra cu platforma de comerț electronic SaaS. Mulți vă permit să modificați și să reproiectați și construcțiile UX. Astfel de sisteme sunt deseori numite platforme deschise de comerț electronic SaaS.

Platforma de comerț electronic fără cap
Platformele de comerț electronic fără cap sunt numite și platforme CaaS. Aceștia organizează și distribuie conținut ca serviciu (CaaS). Platformele fără cap decuplează complet coșul de cumpărături de CMS. Această decuplare oferă mai multe avantaje:

Flexibilitatea platformei - nu veți fi legat de un singur sistem monolitic

Puteți utiliza API-uri pentru a configura un coș de cumpărături SaaS separat

Sunteți mai flexibil și mai deschis la schimbările front-end în viitor

Multe companii consideră că o platformă de comerț electronic fără cap oferă cele mai bune din ambele lumi. În primul rând, controlează un spațiu de stocare monolitic, de obicei bazat pe cloud, asupra activelor lor de marketing, vânzări și produse. Chiar mai bine, companiile pot alege și alege ce servicii front-end să utilizeze și să se conecteze cu ușurință la ele folosind API-uri. Dacă companiile decid că vor să schimbe serviciile coșului de cumpărături, pot schimba cu ușurință, deoarece nu sunt legate de un SaaS monolitic, front-end și back-end.

Platformele digitale de experiență (DXP) și Agile CMS (o formă de CMS fără cap) sunt două tipuri de platforme de comerț electronic fără cap, care câștigă popularitate în rândul companiilor de toate dimensiunile pentru flexibilitatea lor.

Patru atribute de luat în considerare atunci când alegeți o platformă de comerț electronic
Alegerea unei platforme de comerț electronic nu este niciodată ușoară. Când vă gândiți la opțiunile dvs., trebuie să țineți cont de patru atribute specifice.

1. Buget pentru tot ce ai nevoie
O greșeală pe care o fac multe companii este că bugetează doar sarcini specifice platformei, fără să-și dea seama de costurile ascunse ale întreținerii sau oferirii opțiunilor de comerț electronic. Platformele de comerț electronic necesită o investiție în avans, iar costurile pot crește atunci când încep să crească cota de piață.

Dacă decideți să mergeți cu o soluție open-source, de exemplu, veți ajunge să plătiți toate lucrurile următoare din buzunar la un moment dat - probabil în avans. Folosiți o opțiune DXP sau SaaS, iar costurile vor crește de-a lungul creșterii dvs., ceea ce este de fapt mai accesibil.

Stabiliți costurile și bugetul pentru toate următoarele:

web design

Dezvoltarea și integrarea platformei

Crearea de aplicații personalizate

Securitate cibernetică

Gazduire lunara

întreținere

Licențierea

2. Piața țintă
Amintiți-vă, scopul platformelor de comerț electronic este de a vă satisface piața acolo unde sunt --- online --- și de a face vânzări. Trebuie să găsiți o platformă care să faciliteze direcționarea către clienții dvs. pe canalele pe care le utilizează. Livrarea omicanal este crucială.

3. Scalabilitate
Cât de ușor va scala o platformă aleasă cu afacerea dvs.? Poate că o opțiune este mai accesibilă la dimensiunea actuală a companiei dvs. și va permite scalabilitatea pe măsură ce creșteți. O platformă de comerț electronic care nu se ridică la prețuri accesibile este una pe care ar trebui să o evitați!

4. Opțiunile furnizorului de servicii pentru clienți
Dacă decideți să utilizați o platformă de comerț electronic SaaS sau fără cap, alegeți o companie cu servicii de încredere pentru clienți și opțiuni de întreținere. Dacă apare o problemă, doriți să vă asigurați că firma dvs. primește ajutor pentru a răspunde situației cât mai repede posibil. Serviciul pentru clienți se îndreaptă către echipa și clienții dvs. Alegeți un furnizor bine-cunoscut, reputat și dovedit.

De ce un DXP bazat pe cloud sau un CMS agil este adesea cea mai bună alegere
Alegerea unei platforme de comerț electronic este necesară pentru a concura în economia actuală. Din fericire, decizia dvs. cu privire la ce platformă să alegeți nu trebuie să fie complicată. Acum îți știi opțiunile.

Majoritatea companiilor consideră că DXP-urile bazate pe cloud sau CMS-urile agile sunt cea mai accesibilă, fiabilă și scalabilă opțiune. Optimizely oferă un ecosistem de instrumente de conținut de marketing front-end și back-end care se integrează perfect cu CMS-ul lor agil --- Content Cloud --- și DXP.

Suita de aplicații extensibile bazate pe cloud Optimizely vă poate ajuta compania să-și crească cota de piață și să vadă un ROI mai mare. Aflați mai multe despre soluțiile de comerț electronic Optimizely complet astăzi.