Enterprise commerce

Comerțul întreprinderilor este vânzare care are loc la nivel de întreprindere. De obicei, veți vedea acest termen aplicat pentru a însemna software de comerț electronic de nivel enterprise.

Software-ul sau platformele de comerț pentru întreprinderi nu sunt la fel ca alte platforme de comerț electronic. Acestea implică instrumente mai robuste pentru urmărirea inventarului, gestionarea clienților (CRM) și gestionarea unor cantități mai mari de vânzări.

Comerț întreprinderi vs. comerț electronic
Comerțul electronic înseamnă comerț electronic - cumpărăturile online care se așteaptă să reprezinte 14,3% din totalul vânzărilor în 2021. Există o mulțime de instrumente și platforme pe care orice persoană sau afacere le poate folosi. Unele platforme comune de comerț electronic includ:

eBay
Etsy
Cartel mare
Shopify
O afacere de comerț electronic care se desfășoară pe astfel de platforme poate fi operațiuni mari sau doar o singură persoană care le rulează. Numai Shopify furnizează 426.600 de site-uri web care generează venituri mai mici de 1 milion de dolari pe an.

Comerțul întreprinderii este un tip specific de comerț electronic. De obicei, este definit de venituri de milioane de dolari, operațiuni mari și o prezență globală a mărcii. Câteva exemple de platforme comerciale pentru întreprinderi includ:

Shopify Plus
Forta de vanzare
Optimizely Commerce Cloud (anterior Episerver)
OpenCircle
Magento
Drupal Commerce
Platforme precum acestea au infrastructura și instrumentele necesare pentru a gestiona volume mai mari de vânzări și clienți. Mulți, cum ar fi Optimizely (anterior Episerver), oferă companiilor o modalitate de a uni perfect toate operațiunile lor într-un ecosistem digital. Prețurile pot diferi între platformele open-source gratuite și serviciile cloud gestionate (SaaS).

La fel, comerțul întreprinderii este adesea comerț B2B, dar nu trebuie să fie. În schimb, o companie care nu folosește software de comerț pentru întreprinderi este mai probabil să se angajeze în comerțul B2C - dar nici nu trebuie să fie.

Semnează că o companie este pregătită pentru soluții comerciale de întreprindere
Soluțiile comerciale la nivel de întreprindere sunt de obicei ceva în care afacerile se dezvoltă în timp, dar asta nu înseamnă că nu puteți începe acolo dacă trebuie.

Multe companii apelează la comerțul întreprinderilor atunci când platforma lor actuală nu mai este adecvată operațiunilor lor. Unele semne că acesta este cazul includ:

Timpii morți cresc. Dacă platforma, site-ul sau serviciile atașate sunt în continuă scădere, poate fi un semn că lucrurile nu sunt în măsură să satisfacă cererea actuală sau nivelurile de trafic.
Platforma nu acceptă funcționalitățile de care aveți nevoie. Un semn că ai nevoie de funcționalități suplimentare este dacă îți găsești echipa care efectuează manual anumite sarcini repetate pentru fiecare tranzacție.
Apelați la mai multe servicii pentru a obține instrumentele de care are nevoie afacerea dvs. Dacă sunteți în căutarea constantă a serviciilor suplimentare, ați beneficia de o interfață unificată cu mai multe instrumente.
Experimentați blocaje în service sau producție. Un sistem inadecvat poate încetini lucrurile, făcând mai dificilă găsirea informațiilor, cum ar fi istoricul comenzilor clienților, informațiile furnizorilor, datele lanțului de aprovizionare, gestionarea stocurilor sau multe altele.
Vânzările globale sunt o corvoadă. O platformă care nu acceptă opțiuni de limbă sau monedă vă poate inhiba capacitatea de a vă marca global.
Este dificil să obțineți o imagine financiară completă a activităților dvs. de comerț electronic. De la pierderea facturilor la raportarea inexactă, riscurile unei imagini financiare incomplete sunt grave. Dacă vânarea acestor informații este dificilă, aveți nevoie de un software mai robust.
Nu puteți adăuga mai mulți membri ai echipei. Multe platforme de comerț non-întreprindere restricționează numărul de persoane care se pot conecta la back-end. Dacă vă confruntați cu această restricție, este timpul să treceți la comerțul întreprinderii pentru scalabilitate.

Avantajele mutării în comerțul întreprinderii
A avea un produs sau un serviciu bun contează numai dacă îl puteți livra - instrumentele greșite pot împiedica chiar și cele mai bune idei.

Pentru companiile din spațiul de comerț electronic, aceasta înseamnă trecerea la software-ul de comerț al întreprinderii atunci când o platformă nu mai este adecvată. După ce faceți acest lucru, unele beneficii pe care le-ați putea experimenta includ:

O experiență mai bună pentru clienți. Experiența clienților nu se referă doar la cât de bine funcționează magazinul dvs. online sau cât de frumoasă este interfața dvs. de checkout. Este vorba despre cât de bine afacerea dvs. oferă bunuri și servicii clienților dvs. Pentru a o face bine, aveți nevoie de o platformă de management care vă poate ajuta să satisfaceți nevoile clienților.
Eficienta operationala. Soluțiile de comerț pentru întreprinderi sunt de obicei bazate pe cloud sau găzduite la fața locului, ceea ce ajută la integrarea cu CRM-ul dvs. De asemenea, acestea vă ajută să vă păstrați toate funcțiile critice de afaceri într-un singur ecosistem, mai degrabă decât să vă obligați echipa să comute între servicii. Împreună, aceste caracteristici fac procesele dvs. de afaceri mai rapide și mai eficiente.
Funcționalități scalabile. Indiferent dacă aveți un site sau mai multe, o soluție de comerț electronic la nivel de întreprindere vă poate ajuta să le gestionați pe toate fără probleme. De asemenea, aceste platforme acceptă de obicei integrări puternice și API-uri pentru a vă ajuta să obțineți instrumentele de care aveți nevoie.
Securitate îmbunătățită. Cercetările efectuate la sfârșitul anului 2020 au arătat că puțin peste o treime dintre comercianții cu amănuntul din SUA au vulnerabilități care reprezintă un risc de securitate cibernetică. Soluțiile de comerț electronic la nivel de întreprindere pot reduce acest lucru nu doar printr-o securitate mai robustă, ci printr-o mai bună vizibilitate a operațiunilor unei companii.
Analize mai profunde. Peisajul modern al afacerilor este condus de date. O platformă de management capabilă să culeagă și să analizeze date vă poate ajuta să luați decizii de afaceri mai inteligente mai rapid.
Livrare omnicanal. Soluțiile de comerț electronic pentru întreprinderi pot acoperi decalajele dintre magazinele fizice și cele digitale. Aceasta înseamnă experiențe mai uniforme, tranzacții mai ușoare și satisfacție sporită a clienților.
Caracteristicile unei platforme comerciale bune pentru întreprinderi
Există multe platforme de comerț electronic pentru întreprinderi, dar nu toate sunt create egal. De ce aveți nevoie va depinde de afacerea dvs. Cu toate acestea, unele caracteristici cheie ale unei soluții solide de comerț electronic pentru întreprinderi includ:

Personalizare. McKinsey a descoperit că personalizarea experienței clienților poate spori veniturile cu până la 20%. Căutați instrumente care vă permit să difuzați conținut personalizat, recomandări și interacțiuni cu utilizatorii.
Inteligența conținutului. Conținutul este coloana vertebrală a mărcii dvs. și veți avea nevoie de o suită bună de gestionare a conținutului pentru a o gestiona. Nu te opri aici. Căutați instrumente de conținut inteligent care vă pot analiza, clasifica și audita automat conținutul.
Instrumente de performanță. Instrumentele legate de performanță, cum ar fi urmărirea metrică, vă pot oferi o idee despre performanțele dvs. De asemenea, vă pot ajuta să experimentați cu funcții noi și să efectuați teste pentru a descoperi ce funcționează.
Sprijin pentru colaborare. Unul dintre avantajele majore ale soluțiilor comerciale pentru întreprinderi este capacitatea de a păstra totul într-un singur loc. Asigurați-vă că include colaborarea echipei, pentru a ajuta pe toată lumea să rămână pe aceeași pagină.
În cele din urmă, soluția potrivită ar trebui să includă toate instrumentele de care aveți nevoie pentru a vă menține activitățile de comerț electronic simplificate, unificate și vizibile.