Headline testing

Un mecanism care permite ca codul să fie activat sau dezactivat de la distanță, fără a fi nevoie de o implementare.

„Testarea titlurilor” se referă la procesul de dezvoltare a mai multor variante de titlu pentru un articol sau o parte din mediul online, care pot fi apoi testate pe mai multe segmente de audiență pentru a determina care dintre cele mai performante.

Testarea titlurilor poate fi utilizată pentru a optimiza titlul unui articol sau postare pe blog pentru valori cum ar fi clic-uri, partajări sociale și alte valori de implicare a rețelelor sociale și a utilizatorilor. Variațiile cu performanțe slabe pot fi apoi eliminate, astfel încât toți viitorii vizitatori ai site-ului vor fi expuși la cea mai performantă alegere a titlului pentru a-și spori probabilitatea de implicare.

Cum să efectuați variații ale titlului
Procesul pentru efectuarea testării titlului este de a configura titlul original ca control și de a alege cel puțin una sau două variante. Site-urile media virale precum Upworthy testează până la 25 de titluri pe articol, dar multe site-uri nu au audiențe suficient de mari pentru a justifica testarea multor variante, deoarece ar fi nevoie de o cantitate semnificativă de trafic pentru a obține o dimensiune a eșantionului semnificativă statistic.

Pentru a afișa simultan variantele de titlu vizitatorilor site-ului web, se folosește un instrument de testare A / B pentru a împărți traficul care ajunge pe un site web și pentru a afișa diferitele variații ale titlului. Platforma de testare A / B va aduna date din test și va declara câștigător odată ce un număr suficient de persoane au văzut testul pentru ca rezultatele să fie semnificative statistic.

Odată ce testul pentru titlu a determinat un câștigător, 100% din trafic poate fi apoi direcționat către varianta câștigătoare. Întrucât titlul unui articol este unul dintre lucrurile cheie la care cititorii se uită atunci când citesc sau partajează un articol, optimizarea titlului poate duce la creșteri semnificative ale cititorilor și a altor valori.

Cum se dezvoltă variații ale titlului
Studiile au arătat că anumite tipuri de cuvinte și expresii dintr-un titlu pot duce la rate mai mari de partajare socială și rate de clic mai mari de pe un site web, buletin informativ sau platformă de socializare.

De exemplu, o analiză a peste 100 de titluri de către StartupMoon a constatat că articolele cu o terminologie mai violentă au mai multe șanse să aibă acțiuni sociale: postările axate pe tehnologie care includeau cuvinte precum „ucide” și „sângerând” în titlurile lor, cum ar fi TechCrunch „ Oracle face mai multe mișcări pentru a ucide MySQL open source ”, au fost postări de top-share în acele domenii.

Articolele care folosesc numere în titlurile lor, de asemenea, au rezultate bune. Un studiu realizat de Moz a arătat că varianta principală „30 de moduri de a bea ceai mai încântător” a fost cu 15% mai bună decât cea aproape identică „Modalități de a face ca ceaiul să fie mai încântător”.

De exemplu, dacă scrieți un articol despre noile reglementări propuse pentru orele suplimentare destinate proprietarilor de afaceri, ați putea lua în considerare mai multe opțiuni de titlu, cum ar fi:

Ce trebuie să știți despre legislația salarială pentru ore suplimentare a lui Biden
10 lucruri pe care trebuie să le facă afacerea dvs. pentru a vă pregăti pentru noua lege a orelor suplimentare
Noua lege a orelor suplimentare va sângera afacerea?
Toate aceste titluri abordează aceeași problemă - noua legislație propusă care va oferi plata orelor suplimentare lucrătorilor salariați care câștigă mai puțin de 50.440 USD. Cu toate acestea, fiecare dintre aceștia adoptă o abordare ușor diferită pentru a stimula interesul pentru subiect și este probabil ca mai mulți oameni să facă clic pe # 2 și # 3 decât pe prima alegere, pe baza rezultatelor acestor studii.