Hero image

O imagine sau un videoclip supradimensionat în partea de sus a unui site web, care se extinde adesea pe toată lățimea și care prezintă un CTA și / sau o propunere de valoare.

O imagine de erou este un termen de proiectare a site-ului web folosit pentru a descrie o imagine de banner supradimensionată în partea de sus a unui site web. Uneori numit „antet de erou”, servește drept prima privire a companiei și ofertei de către utilizator datorită plasării sale proeminente în partea de sus a unei pagini web care se extinde de obicei pe lățime completă.

De ce să folosești o imagine de erou?
O imagine erou, de obicei o fotografie sau un videoclip de înaltă calitate, poate fi o modalitate bună de a adăuga o notă personală care creează imediat credibilitate și încredere pentru marca dvs. Deoarece oamenii sunt foarte vizuali, dacă aveți imagini cu ecran complet de înaltă calitate în partea de sus a paginii, vă puteți ajuta să creați o primă impresie pozitivă.

O imagine de erou poate, de asemenea, să direcționeze utilizatorii către un link sau îndemn dorit sau să prezinte propunerea de valoare a companiei dvs. în partea de sus a paginii web. Imaginile eroi de pe site-urile media și bloguri pot fi, de asemenea, folosite pentru a atrage atenția vizitatorilor și a le atrage în citirea articolului de pe pagină.

Două lucruri de care trebuie să fii atent când folosești imagini cu eroi
Există câteva lucruri de care trebuie să țineți cont atunci când vă gândiți dacă doriți sau nu să utilizați imagini cu eroi pe site-ul dvs. web.

Aveți grijă să folosiți imagini mari pentru imaginile eroului dvs., deoarece acestea pot afecta timpul de încărcare, în special pe dispozitivele mobile. Pe baza cercetărilor efectuate la Google, s-a demonstrat că creșterea vitezei de încărcare a paginii de la 0,4 la 0,9 secunde poate reduce traficul cu 20%. Eficacitatea imaginilor erou se pierde dacă durează prea mult timp pentru ca utilizatorul să se încarce. Asigurați-vă că dimensiunea imaginilor bannerului și a dimensiunilor video sunt optimizate și că sunt găzduite pe un CDN rapid, astfel încât să nu încetinească timpul de încărcare al paginii dvs.
Întreabă-te dacă imaginea pe care ai selectat-o ​​adaugă sau nu valoare. Deși utilizarea imaginilor stoc ca imagine prezentată ar putea fi inițial o soluție ieftină și rapidă, de multe ori fotografiile stoc sunt clișee și neoriginale. Imaginea eroului perfect ar trebui să completeze imaginile produsului și oferta de bază - este foarte greu de realizat cu imaginile stoc.

Idei de testare a imaginii erou
Câteva idei pentru optimizarea imaginilor eroului includ:

Testarea impactului unei imagini statice față de o imagine în mișcare: ar putea fi util să descoperiți dacă utilizatorii găsesc imaginile dvs. atrăgătoare, estetic plăcute sau informative sau dacă le consideră distractive. Testarea unei imagini statice cu o grafică în mișcare, cum ar fi un vizual .gif sau HTML5 ar putea oferi informații despre preferințele utilizatorilor.
Testarea impactului unui videoclip interactiv de redare sau a unui videoclip redat automat: devine din ce în ce mai frecvent online să auziți redarea audio încorporată fără a fi nevoie să o activați. Este util pentru site-urile care folosesc mesaje video pentru a măsura importanța conținutului video testând dacă utilizatorii fac clic pentru a activa conținutul sau dacă redarea automată a videoclipului este calea de urmat.
Testarea propunerii de valoare a eroului: Imagini diferite creează emoții diferite în utilizatori și îi determină pe aceștia să se comporte diferit pe site-ul dvs.?
Testarea focalizării obiectului eroului: Subiectul principal al imaginii dvs. creează un sentiment pozitiv pentru utilizatori care generează acțiuni care contribuie la obiectivul final de conversie a afacerii? Sau este descurajant?
Există multe întrebări legate de imaginile eroilor care merită investigate. Deoarece imaginile erou sunt primul lucru pe care îl văd utilizatorii, este un domeniu important de testat.