Hyper-Personalization
Așteptările în creștere ale consumatorilor necesită hiper-personalizare pentru a crea conexiuni semnificative cu clienții prin utilizarea platformelor moderne de experiență digitală (DXP).
Hiperpersonalizarea folosește inteligența artificială (AI) și învățarea automată (ML) pentru a merge mai departe de segmentare și pentru a vă permite să creați o experiență a clienților care este unică pentru o persoană.
Cu ajutorul datelor mari, a analizelor, a hărților de călătorie individuale și a conținutului personalizat, experiențele hiper-personalizate ajută la atragerea clienților, la obținerea de profituri și la reducerea costurilor. Eforturile continue pentru a segmenta mai bine clienții sunt utile, dar IA este mai eficientă pentru a răspunde rapid la schimbările comportamentului unui vizitator. Folosind hiper-personalizarea, specialiștii în marketing pot adapta proactiv experiențele pentru a crea puncte de contact unice, personalizate vizitatorilor individuali.
Hiperpersonalizarea își propune să construiască relații de durată, să evoce răspunsuri semnificative și să ofere experiențe unice pentru a crește ratele de conversie și a crește valoarea de viață a clienților.
Cum funcționează hiper-personalizarea
Datele în timp real se combină cu procesarea AI pentru a controla modul în care livrați conținut, sugerați pașii următori, răspundeți la evenimente, controlând astfel fiecare punct de contact din harta călătoriei dvs. pe baza datelor clienților. Deși nu vă poate proiecta strategiile și nu vă poate înlocui testarea multivariată, puteți utiliza datele pentru a controla modul în care livrați experiențe utilizatorilor.
Hiperpersonalizarea necesită să modelați diferite comportamente și să utilizați algoritmi cu date în timp real pentru a decide când este momentul optim să livrați o comunicare, o alertă sau o ofertă. Fiecare punct de contact din harta călătoriei dvs. poate beneficia de hiper-personalizare prin interacțiunea directă cu utilizatorii și anticiparea corectă a nevoilor acestora.
Avantajele hiper-personalizării
Tehnicile tradiționale de personalizare au ajutat companiile să se angajeze cu clienții și să creeze conținut și experiențe vizate bazate pe analize istorice. Hiperpersonalizarea necesită în continuare designeri CX, testare multivariată și experimentare pentru a construi călătorii, dar folosește algoritmi de livrare personalizați pentru a optimiza întreaga experiență.
Companiile care implementează hiper-personalizare beneficiază de:
Obstacole reduse în călătoriile de vânzare care provoacă complicații în experiență și împiedică vizitatorii să devină clienți
Împiedicarea clienților supraîncărcați să abandoneze coșurile folosind algoritmi specifici care limitează alegerile bazate pe comportamentul actual și trecut al unui vizitator (în loc să se bazeze doar pe segmentare și automatizare)
Atragerea și reținerea de noi clienți cu mesaje unice, comunicări, oferte și conținut care generează venituri
Ținând pasul cu așteptările clienților pe măsură ce aceștia evoluează și se asigură că conținutul, călătoria și experiența generală se potrivesc cu cele mai noi tendințe
Cele mai bune practici de hipersonalizare
Hiperpersonalizarea necesită organizațiilor să optimizeze continuu călătoriile pe baza colectării în timp real a datelor. Experimentarea cu conținut și experiențe diferite vă va permite să îmbunătățiți cadrul și să creați algoritmi optimizați, în timp ce tehnologia din spatele procesului vă va permite să automatizați aproape fiecare element din procesul dvs. de livrare.
Pentru a obține cel mai bun ROI de la hiper-personalizare, ar trebui să:
Colectați datele corecte în timpul fiecărei vizite și înregistrați cât mai multe informații unice despre vizitatori
Oferiți oferte personalizate pe baza interacțiunilor anterioare și utilizați algoritmi AI pentru a continua optimizarea călătoriei pentru fiecare vizită ulterioară
Oferiți conținut personalizat și mesagerie pe toate site-urile, rețelele sociale, aplicațiile și orice alte platforme de livrare emergente
Testați diferite experiențe hiper-personalizate și utilizați aceste informații pentru a vă perfecționa designurile de conținut, metodele de livrare și, mai important, pentru a determina când să livrați conținutul
Va trebui să utilizați toate datele pertinente pe care le colectați pentru a vă ajuta modelul de AI și ML să evolueze împreună cu clienții dvs., înțelegând unde au apărut punctele de frecare, astfel încât să le puteți elimina în timp.
Proces de hiper-personalizare
Crearea unei experiențe hiper-personalizate începe cu valorificarea datelor noi și existente pentru a crea profiluri detaliate pentru fiecare vizitator. Un DXP vă permite să începeți rapid, ajutându-vă să personalizați conținutul pe baza punctelor dvs. de contact existente, să vă optimizați segmentarea pentru profiluri unice și să vă simplificați livrarea pe toate canalele.
Acestea sunt elementele majore ale unui proces de hiper-personalizare:
Date - Începeți cu colectarea și optimizarea datelor de consum, identificând detalii despre fiecare călătorie individuală. Apoi, puteți crea o strategie de personalizare pentru cel mai bun mod de a utiliza aceste informații în călătoriile dvs. hiper-personalizate ale clienților.
Conținut - Apoi, creați conținutul specific fiecărei călătorii individuale pe care credeți că poate influența experiența generală. Decideți tipul de livrare (e-mail, mesaje pop-up sau oferte specializate) care probabil va converti vizitatorii în clienți care revin.
Livrare - Asigurați-vă că furnizați experiențe consistente și individuale în toate punctele de contact digitale la momentul potrivit, optimizate pentru dispozitivul aplicabil și în funcție de preferințele personale ale clientului. Analiza dvs. vă va ajuta să vă optimizați sistemul de gestionare a conținutului (CMS) și programele de livrare.
Unificare - Adunați toate celelalte elemente împreună utilizând un DXP care automatizează programele de livrare în funcție de profiluri unice, permițându-vă să continuați experimentarea conținutului și configurați algoritmii pentru a continua optimizarea tuturor experiențelor.
Cazuri de utilizare hiper-personalizare
Hiperpersonalizarea nu este complet nouă - multe organizații și-au dovedit valoarea respectării acestei strategii atunci când își proiectează călătoriile digitale. Noutatea este că sistemele care oferă aceste noi capacități nu mai sunt disponibile doar pentru cele mai mari companii de comerț electronic și SaaS.
Unele dintre organizațiile care au beneficiat de hiper-personalizare includ:
Airbnb
A început să folosească serviciile de localizare pentru a completa automat o varietate de formulare, în funcție de ce serviciu dorea vizitatorul să se înscrie pe site-ul lor. Odată ce vizitatorul s-a înscris, fiecare călătorie este unică pentru persoana respectivă, în timp ce păstrează un istoric complet al tuturor interacțiunilor lor pe site.
Reebok
Chiar și atunci când cineva nu finalizează o achiziție în magazinul Reebok, site-ul va urmări toate evenimentele vizitatorilor și, dacă sunteți înscris pentru a primi comunicări, vă va trimite un e-mail personalizat care vă recomandă cele mai bune produse în funcție de istoricul dvs. de navigare. Reebok ține evidența vizitei fiecărui utilizator, folosește algoritmi pentru a identifica produsele conexe și creează o listă automată de produse cu un mesaj unic folosind hiper-personalizare.
Amazon
Din nou, Amazon este unul dintre primii adoptatori care și-au construit întregul ecosistem pe hiper-personalizare. Utilizatorii primesc pagini de pornire unice, recomandări de produse foarte precise, posibilitatea de a crește comenzile cu articole suport și o experiență de plată fără probleme. De la început, Amazon a continuat să reducă punctele de frecare în conformitate cu rutinele și preferințele unei persoane.