Inbound marketing

O metodologie de marketing care este concepută pentru a atrage vizitatorii și potențialii clienți, mai degrabă decât să împingă în exterior un brand, un produs sau un serviciu către clienți potențiali.

În ceea ce privește marketingul digital, aceasta înseamnă utilizarea unei combinații de canale de marketing - cel mai frecvent marketing de conținut, optimizarea motoarelor de căutare (SEO) și social media - în moduri creative pentru a atrage atenția oamenilor. Scopul unei campanii de marketing inbound de succes este de a crește acoperirea și de a genera trafic, implicare și conversii de calitate folosind suporturi „câștigate” și „deținute”.

Furnizorul de software de marketing de intrare HubSpot a inventat expresia „marketing de intrare” încă din 2006. HubSpot definește marketingul de intrare ca fiind procesul de atragere, conversie, închidere și încântare a clienților. Prin utilizarea diferitelor tipuri de conținut în diferite etape ale ciclului de cumpărare, „metodologia de intrare” este „cel mai bun mod de a transforma străinii în clienți și promotori ai afacerii dvs.”.

Marketing de intrare vs marketing de ieșire
Indiciul înțelegerii diferențelor dintre marketingul de intrare și de ieșire este în nume. Marketingul de intrare se concentrează pe atragerea clienților potențiali, în timp ce marketingul de ieșire se referă la împingerea externă a ofertei unei companii. Marketingul de intrare are ca scop atragerea atenției, în timp ce ieșirea implică de obicei cumpărarea acestuia.

Marketing de intrare: media deținută și câștigată

Marketingul de intrare utilizează mijloacele media deținute și câștigate pentru a implica clienții potențiali în moduri creative.

Mediile deținute sunt acele canale pe care o companie le controlează. De exemplu, site-ul dvs., blogul, profilurile de social media ale mărcii, paginile de destinație ale produselor și canalul YouTube. Alegeți ce să publicați, cum să îl publicați și când.
Media câștigată este acoperirea pe care o câștigi ca rezultat al muncii tale grele. Offline, aceasta include acoperirea tradițională în ziare și reviste. Online, include acoperire pe site-urile de știri obținute adesea prin PR digital, dar menționează și pe rețelele de socializare, utilizarea unui hashtag de campanie, conversații în forumuri online și recenzii online. Aveți mai puțin control asupra mediilor câștigate, dar ar trebui să fie o recompensă pentru munca pe care ați depus-o în campania dvs. de marketing de intrare.
Marketing de ieșire: mass-media plătită

Pe de altă parte, marketingul extern este mai ușor asociat cu mass-media plătită. Aceasta ar putea fi publicitate offline tradițională, PPC și publicitate afișată sau e-mailuri plătite.

Media plătită cuprinde, de asemenea, publicitatea pe rețelele sociale, de exemplu, publicitatea pe Facebook sau postările pe Twitter.

Deși este de obicei asociat cu marketingul de ieșire, este demn de remarcat faptul că publicitatea pe rețelele sociale este adesea o modalitate eficientă de a spori performanța campaniilor de marketing de intrare. Publicitatea pe Facebook, de exemplu, vă permite să vă promovați conținutul și campania către publicul țintă, indiferent cât de nișă ar putea fi.

Avantajele marketingului de intrare
Ajungeți la publicul potrivit în locul potrivit pentru a genera trafic de calitate

Concentrându-vă strategia de marketing pentru a ajunge la publicul potrivit în locurile potrivite, vă puteți atrage clienții țintă pentru a vă îndeplini obiectivele de marketing digital. Aceasta este alternativa la cheltuirea banilor atrăgând trafic de la oameni care este puțin probabil să se convertească vreodată.

Creșteți încrederea

Marketingul de intrare se referă la a oferi clienților potențiali informațiile pe care le caută - chiar dacă nu le cunosc - într-un mod creativ și captivant. Nu este vorba de a împinge vânzările nedorite cu fiecare ocazie. Prin utilizarea marketingului de intrare ca o modalitate de a vă prezenta marca ca o resursă utilă și fiabilă, speranța este că vă vor veni când va apărea timpul pentru achiziție.

Protejați-vă de încrederea excesivă pe un canal

Urmărind trafic de calitate dintr-o varietate de surse - căutare organică, recomandări de pe rețelele sociale, recomandări de pe alte site-uri web care vorbesc despre munca ta uimitoare - reduci dependența de un singur canal și, prin urmare, riscul asociat.

Considerații
Măsurare

Măsurarea impactului marketingului de intrare într-un mod care demonstrează rentabilitatea investiției a fost întotdeauna dificilă. Cheia este să fii clar de la început.

Este posibil să nu puteți urmări numărul de clienți potențiali generați ca rezultat direct al campaniei dvs., dar puteți urmări câte descărcări a avut resursa dvs., durata medie pentru care oamenii v-au urmărit videoclipul, câți noi urmăritori ai rețelelor sociale câștigat etc.

Când vă planificați campania, fiți clar cu privire la ceea ce încercați să realizați și măsurați acest lucru în mod corespunzător și onest. În acest fel, așteptările tuturor sunt stabilite - și, prin urmare, sunt mai susceptibile de a fi îndeplinite.

Strategie pe termen lung

Campaniile de marketing inbound de succes nu au loc peste noapte. Ei iau timp pentru a planifica, implementa și rafina. Poate fi și intensiv în forță de muncă - s-ar putea să aveți nevoie de creatori de conținut, designeri, dezvoltatori, specialiști în comunicare, specialiști în marketing în rețelele sociale și un manager de campanie pentru a obține chiar lucrurile. Acestea fiind spuse, dacă vă depuneți timp și efort în campania potrivită pentru veșnic verde, ar trebui să aveți ceva care să ofere în continuare valoare pentru viitorul previzibil.

Exemple de marketing de intrare
Centre de conținut care oferă ghiduri video, bloguri, studii de caz, seminarii web, cărți albe și informații despre produs
Conținut generat de utilizatori și campanii de marketing pe rețelele sociale, cum ar fi concursuri de fotografie sau recenzii
Piese de conținut online interactive create în parteneriat cu companii conexe pentru a crește oportunitățile promoționale și de PR digitale
Crearea de conținut de calitate pentru publicul țintă prin intermediul blogului pe site-ul companiei dvs.
Importanța analizei și a rafinamentului
Dacă vă amintiți un lucru despre marketingul de intrare, este importanța urmăririi performanței și a rafinării abordării în consecință. Aici intervine și testarea - descoperiți ce mesagerie, tipuri de conținut valoros, imagini, îndemnuri etc. funcționează cel mai bine pentru publicul dvs. țintă și asigurați-vă că le implementați permanent sau în următoarea campanie.