iOS A/B Testing
Procesul de desfășurare a unui experiment controlat care compară una sau mai multe versiuni ale unei aplicații iOS cu originalul pentru a îmbunătăți anumite valori.
Testarea iOS A / B este procesul de desfășurare a unui experiment controlat care compară una sau mai multe variante ale unei aplicații iOS cu originalul, cu scopul de a îmbunătăți o anumită valoare, cum ar fi atingeri, implicare sau achiziții în aplicație. Experimentul este livrat la un procent selectat din baza de instalare a aplicației. Utilizatorii aplicației sunt distribuiți aleatoriu între experiența originală și experiența de variație, fără să știe că fac parte dintr-un test. Odată ce apare o diferență semnificativă statistic în comportamentul utilizatorului, rezultatele fiecărei variații sunt comparate pentru a determina care a fost cel mai bine în raport cu obiectivul prestabilit.
Această metodă poate fi utilizată pentru a testa modificările oricărui aspect al unei aplicații în care poate fi îmbunătățit un obiectiv măsurabil, inclusiv interfața cu utilizatorul (UI), fluxul de integrare, conținut și mesagerie și multe altele. De exemplu, testarea modificărilor aduse experienței de utilizator pentru prima dată a unei aplicații sau a fluxului de integrare ar ajuta la determinarea factorilor care îmbunătățesc ratele de conversie în fiecare etapă a procesului de integrare și vor duce la o reținere crescută în timp.
Testarea iOS A / B poate fi, de asemenea, utilizată pentru a experimenta noi funcții și versiuni pentru a măsura impactul acestora înainte de a le trimite pentru aprobarea App Store. Acest proces de lansare pe etape este posibil prin intermediul Blocurilor de cod, care încapsulează o nouă experiență într-o instrucțiune de cod condițională, care permite unei persoane să livreze această experiență unui procent controlat din baza de instalare a unei aplicații.
Avantajele testării iOS A / B
Testarea A / B permite dezvoltatorilor, marketerilor și managerilor de produse iOS să adune date despre baza lor de instalare și să utilizeze aceste date pentru a oferi experiențe de conversie mai mari, optimizate. Acest proces de optimizare a experienței ajută echipele mobile să atingă obiective cheie de afaceri, cum ar fi implicarea, păstrarea și generarea de bani.
Testarea aplicației mobile A / B facilitează testerilor să demonstreze rentabilitatea investiției (ROI), deoarece testele sunt create având în vedere un obiectiv cuantificabil, iar rezultatele sunt ușor de urmărit și măsurat. Echipele devin mai eficiente, deoarece testarea asigură dezvoltatorilor și proiectanților să își concentreze experiențele de construire a timpului care s-au dovedit a fi convertite.
Ce elemente pot fi testate?
Toate categoriile de aplicații iOS pot beneficia de testarea A / B și, în funcție de aplicație, echipele pot acorda prioritate testării diferitelor elemente. În cadrul aplicației, aproape fiecare element poate fi modificat și testat. Managerii de produse, specialiștii în marketing și dezvoltatorii de aplicații experimentează adesea cu:
Elemente vizuale: imagini, videoclipuri și culori
Text: titluri, îndemnuri (CTA) și descrieri
Aspect: dispunerea și dimensiunea butoanelor, a navigării și a formularelor
Onboarding: modul în care un utilizator pentru prima dată se implică în aplicația dvs.
Flux de utilizatori: modul în care un utilizator ajunge de la punctul A la B în aplicația dvs.
Funcții și versiuni noi: cea mai recentă versiune sau actualizare din aplicația dvs.
Cele mai bune practici pentru testarea iOS A / B
Deși nu există nicio formulă încercată și adevărată pentru a construi experiența perfectă a aplicației, cele mai bune practici pot fi folosite ca punct de plecare atunci când se ia în considerare ceea ce trebuie testat. Unele bune practici de testare iOS A / B includ:
Eliminați distracțiile: utilizatorii de dispozitive mobile doresc să ajungă rapid din punctul A în punctul B. Folosiți cu înțelepciune proprietăți imobiliare cu ecran limitat pentru a le menține concentrate și implicate în sarcina pe care o aveți. Mai puține elemente creează mai puțină distragere a atenției față de obiectivul de conversie.
Concentrați-vă pe CTA: textul și plasarea CTA rezonează diferit în funcție de public
Afișați, nu spuneți: prea mult text poate crea fricțiuni pentru utilizatorii aplicației. În loc de text, concentrați-vă pe scufundarea utilizatorilor într-o experiență interactivă a aplicației care duce la un angajament mai profund.
Scopul maximului global: testați obiectivul general al aplicației iOS, nu obiectivele ecranelor sau elementelor individuale.
Oferiți experiențe coerente: faceți modificările de testare consecvente pe tot parcursul fluxului de utilizatori pentru a îmbunătăți conversiile la fiecare pas al procesului. Dacă aveți o experiență web, asigurați-vă că utilizatorii văd o experiență consistentă pe toate dispozitivele.