Landing page optimization

Procesul de îmbunătățire a elementelor dintr-o pagină de destinație pentru a crește conversiile.

De ce contează optimizarea paginii de destinație pentru afacerea dvs. online
Paginile de destinație sunt o componentă cheie a campaniilor de marketing online. O pagină de destinație este o pagină special concepută pentru a genera vânzări sau captura clienți potențiali. Paginile de destinație sunt adesea destinația principală a campaniilor de marketing online plătite, iar mulți bani și resurse sunt cheltuite conducând trafic către aceste pagini.

Deoarece paginile de destinație sunt axate pe conversii, îmbunătățirea performanței acestora poate duce la îmbunătățiri semnificative ale rezultatelor companiei. Aici intervine LPO.

Optimizarea unei pagini de destinație vă asigură că veți obține cea mai mare rată de conversie posibilă de la vizitatorii care ajung la acea pagină de destinație. Optimizarea paginii de destinație vă poate ajuta să reduceți costurile de achiziție a clienților, să dobândiți mai mulți clienți și să maximizați valoarea cheltuielilor publicitare.

Cum să începeți cu optimizarea paginii de destinație
Când începeți cu LPO, veți dori să luați în considerare toți pașii următori ai pâlniei de conversie a vânzărilor, care include doi pași distincti: optimizarea surselor de trafic diferite și jocul cu elementele de pe pagină.

Optimizarea pentru diferite surse de trafic - Traficul potențial pe site care a venit făcând clic pe un anunț plătit în căutare (de exemplu, Google Adwords) va avea o performanță diferită de traficul provenit din cheltuielile publicitare pe rețelele sociale.

Jocuri cu elemente de pe pagină - Acestea sunt sfaturile de optimizare a paginii de destinație mai frecvent discutate despre care citiți și care includ lucruri precum testarea diferitelor propuneri de valoare, schimbarea câmpurilor de formular și includerea unor dovezi mai sociale.

landing-page-conversion-funnel.png

Începeți prin a vă înțelege sursele de trafic
Optimizarea ratei de conversie a paginii de destinație începe prin a înțelege din ce surse de trafic provin clienții potențiali. De obicei, specialiștii în marketing web jonglează cu trei până la cinci campanii de marketing online diferite, care acoperă Google Ads, LinkedIn, influencer marketing, TV, Reddit și alte canale în care ar putea exista publicul lor țintă.

Este important să înțelegeți ce canale de trafic utilizați pentru a obține clienți potențiali și cum să creați o pagină de destinație care să mențină aceeași mesagerie pe diferite medii.

De exemplu, spuneți că conduceți o afacere de comerț electronic cu șosete și difuzați anunțuri cu căutare plătite pe Google Adwords și promovați pini pe Pinterest. Dacă licitați pentru cuvântul cheie [șosete calde], atunci veți dori să proiectați o experiență de pagină de destinație care să fie în concordanță cu intenția căutătorului - descriind în mod specific la ce temperaturi sunt potrivite șosetele și cum se poate simți purtătorul în diferite locații .

Pe de altă parte, un potențial client de la Pinterest ar putea fi mai interesat de modul în care va arăta în șosetă. O experiență de conversie ridicată a paginii de destinație pentru acea sursă de trafic ar putea implica o imagine elegantă a eroului și o influență socială.

7 sfaturi și trucuri pentru a începe cu optimizarea paginii de destinație
Optimizarea paginii de destinație identifică potențiale probleme cu designul sau funcționalitatea paginii de destinație și utilizează experimente controlate sau teste A / B, pentru a testa îmbunătățirile paginii și a măsura efectul asupra ratei de conversie a paginii.

Căutați idei de unde să începeți? Urmați aceste bune practici ale paginii de destinație și încercați aceste idei de testare potențiale:

1. Limitați numărul de acțiuni pe pagina de destinație
Testați eliminarea elementelor de navigare a site-ului web, a câmpurilor de formular suplimentare sau a oricărei alte funcții inutile. Ați fi surprins cât de mult un design simplu cu mai mult spațiu alb poate duce la mai multe conversii.

2. Articulați clar valoarea a ceea ce este oferit vizitatorului
Testați variațiile titlurilor și textul îndemnului care se potrivește mai bine cu limba pe care vizitatorii dvs. o folosesc pentru a descrie ceea ce caută. Nu subestimați valoarea pe care un bun titlu sau o propunere de valoare o poate avea pe linia de jos. De asemenea, luați în considerare utilizarea copiilor de formă lungă pentru a convinge potențialii clienți că produsul dvs. este cu adevărat mai bun decât al concurentului.

3. Potriviți așteptările și nevoile vizitatorului pe baza interacțiunii lor anterioare (context)
Testați folosind cuvinte cheie din anunțuri în copia paginii dvs. de destinație. Încercați cu adevărat să înțelegeți unde locuiește piața dvs. țintă online și să vă aliniați mesajele cu experiența paginii dvs. de destinație.

4. Stabiliți credibilitatea și încrederea pentru afacere
Testați adăugarea pe pagina de destinație a altor sigle ale clienților, siglelor partenerilor, o ofertă a clienților, un studiu de caz pentru clienți, recenzii sau alte forme de dovadă socială. Uneori, este suficient să adăugați un număr de telefon sau o insignă Verisign pentru ca potențialii clienți să aibă încredere că conduceți o afacere legitimă și că nu vor fi înșelate.

5. Încercați diferite oferte pentru a obține informații de contact ale clienților
Dacă clienții nu solicită cu ușurință demonstrații pentru produsul / serviciul dvs., este timpul să încercați să-i atrageți cu o carte albă sau o carte electronică gratuită în schimbul informațiilor lor personale. Când CTA principal este un formular de pagină de destinație care solicită doar o adresă de e-mail, clienții potențiali pot fi mai pregătiți să renunțe la asta în schimbul unei anumite valori.

6. Reduceți timpul de încărcare a paginii
Pe măsură ce mai multe persoane își folosesc dispozitivele mobile pentru a naviga pe internet, viteza de încărcare a paginii începe să joace un rol important în experiența utilizatorului. Cu cât puteți încărca pagina mai repede, cu atât este mai mică rata de respingere și problemele de abandon.

7. Optimizarea pentru motoarele de căutare
Paginile de destinație concepute pentru optimizarea motoarelor de căutare (SEO) arată adesea și se simt mult diferite de paginile concepute pentru suporturi media plătite. Motoarele de căutare sunt mai pretențioase în ceea ce privește trimiterea traficului de căutare organică către pagini despre care nu cred că oferă de fapt valoare utilizatorilor lor. De aceea, conținutul închis rareori se clasează pe Google. Ați dori să vă expuneți conținutul motoarelor de căutare printr-o secțiune de resurse sau blog și să capturați clienți potențiali cu software de intenție de ieșire sau alte oferte.