Mobile app A/B testing
Practica utilizării testării A / B pentru a testa diferite experiențe în cadrul aplicațiilor mobile.
Testarea aplicației mobile A / B este practica utilizării testării A / B pentru a testa diferite experiențe în cadrul aplicațiilor mobile. Utilizatorii aplicației sunt grupați în mod aleatoriu în diferite segmente și fiecăruia i se arată o experiență diferită. După ce suficienți utilizatori parcurg experimentul, este posibil să spunem cu încredere statistică ce versiune a aplicației duce la conversii mai mari.
De exemplu, un dezvoltator de aplicații ar putea avea un joc mobil care include achiziții în aplicație pentru niveluri suplimentare. Este posibil ca dezvoltatorul aplicației să dorească să testeze diferite bannere pentru niveluri pentru a vedea pe care se face clic cel mai mult.
Prin efectuarea unui test A / B, aceștia vor putea determina, pe baza utilizatorilor lor reali, ce banner are cele mai bune performanțe. Odată ce testul atinge semnificația statistică, aceștia pot lansa varianta câștigătoare pentru toți utilizatorii lor și pot îmbunătăți rata de conversie generală.
Avantajele testării aplicației mobile A / B
Avantajele executării testelor A / B pe aplicațiile mobile sunt similare cu cele care rulează testele A / B pe web. Testarea A / B vă permite să testați diferite ipoteze pentru experiențe din aplicația dvs. și să modificați experiența aplicației pe baza datelor reale în loc de instinctul intestinal. Instrumentele de testare A / B vă permit să determinați cu încredere statistică ce impact va avea modificările pe care le aduceți aplicației dvs. și să măsurați exact cât de mare va fi acel impact.
Rulând continuu teste pe aplicația dvs. mobilă, veți putea în mod constant să îmbunătățiți experiența aplicației dvs. și să lansați noi funcții despre care știți că vor îmbunătăți valorile de conversie. Acesta este motivul pentru care companii de top precum Facebook, Amazon și Google efectuează în mod constant teste A / B în aplicațiile lor mobile. Testarea A / B este indispensabilă pentru optimizarea experienței și optimizarea și personalizarea ratei de conversie pe dispozitive mobile.
Un alt avantaj al utilizării unui test A / B mobil, cum ar fi Optimizely, este că vă permite să efectuați modificări direct la o aplicație care a fost publicată în magazinul de aplicații Apple, fără a fi nevoie să parcurgeți procesul de revizuire a aplicației. Acest lucru vă permite să repetați mai repede modificările și să efectuați remedieri și actualizări pentru aplicațiile live.
Testarea aplicației mobile A / B în acțiune
Puterea testării aplicației mobile A / B este surprinsă în acest studiu de caz al Secret Escapes, o aplicație de călătorie pentru iOS. În experiment, Secret Escapes a folosit Optimizely pentru a testa impactul eliminării opțiunii de a ignora conectarea la aplicație. Ceea ce au descoperit a fost că obligarea conectării a dus la o valoare medie a vieții mai mare pentru utilizator și a îmbunătățit raportul dintre LTV-ul utilizatorului și costurile de achiziție ale clienților.
Idei de testare a aplicației mobile A / B
Fiecare aplicație este diferită și există nenumărate modificări care pot fi testate pe aplicațiile mobile. Domeniile cheie pe care trebuie să vă concentrați atunci când efectuați testarea A / B sunt integrarea utilizatorilor, păstrarea utilizatorilor, rata de implicare a utilizatorilor și pentru aplicațiile care prezintă tranzacții, la fiecare pas de-a lungul canalului de vânzări pentru a maximiza conversiile.
Exemple de lucruri de testat includ numărul de formulare necesare pentru a vă înscrie la un cont, frecvența notificărilor push, textul utilizat în îndemnuri (CTA), funcții noi și plasarea anunțurilor în interfața dvs. de utilizator.
Dacă aveți deja la dispoziție instrumente de analiză, să vă scufundați în datele dvs. și cum este experiența utilizatorului de la un capăt la altul este, de asemenea, un loc minunat pentru a începe să generați oportunități de experimentare.
Pentru mai multe idei, consultați postarea de pe blogul nostru pe 50 de sfaturi pentru dezvoltarea aplicațiilor mobile.