Optimizarea ratei de conversie
Procesul de creștere a procentului de conversii de pe un site web sau o aplicație mobilă.
Optimizarea ratei de conversie (CRO) este procesul de creștere a procentului de conversii de pe un site web sau o aplicație mobilă. CRO implică de obicei generarea de idei pentru elementele de pe site-ul sau aplicația dvs. care pot fi îmbunătățite și apoi validarea acelor ipoteze prin testare A / B și testare multivariantă.
De ce este importantă optimizarea ratei de conversie?
Optimizarea ratei de conversie este importantă, deoarece vă permite să reduceți costurile de achiziție a clienților, obținând mai multă valoare de la vizitatorii și utilizatorii pe care îi aveți deja. Optimizând rata de conversie, puteți crește veniturile pe vizitator, puteți obține mai mulți clienți și vă puteți dezvolta afacerea.
De exemplu, dacă o pagină de destinație are o rată de conversie de 10% și primește 2000 de vizitatori pe lună, atunci pagina va genera 200 de conversii pe lună. Dacă rata de conversie poate fi îmbunătățită la 15% prin optimizarea diferitelor elemente de pe pagină, numărul de conversii generate crește cu 50% la 300 pe lună.
Există întotdeauna loc de îmbunătățire atunci când vine vorba de creșterea numărului de conversii, iar cele mai bune companii iterează și îmbunătățesc în mod constant site-urile și aplicațiile lor pentru a crea o experiență mai bună pentru utilizatorii lor și pentru a crește conversiile.
Stabilirea valorilor de conversie
Optimizarea ratei de conversie începe prin identificarea mai întâi a obiectivelor de conversie pentru orice pagină web sau ecran de aplicație. Valorile de succes ale site-ului sau ale aplicației mobile vor depinde de tipul de afacere în care vă aflați și de obiectivele dvs.
De exemplu, dacă vindeți produse online, o conversie pentru dvs. poate fi achiziții sau numărul de vizitatori ai site-ului care adaugă un produs în coșul de cumpărături. Dacă vindeți produse sau servicii către companii, este posibil să măsurați numărul de clienți potențiali colectați de site-ul dvs. web sau numărul de descărcări de hârtie albă.
Unele obiective comune de conversie organizate în funcție de tipul industriei:
Media - afișări de pagini, afișări de anunțuri, abonamente la newsletter, implicare recomandată în conținut
Comerț electronic - vânzări de produse, adăugare la coșuri, rata de completare a coșului de cumpărături, înscrieri la buletinul de e-mail
Călătorii - rezervări de conversii, achiziții auxiliare, acțiuni sociale
B2B - clienți potențiali generați, oferte închise
După ce ați stabilit valorile de conversie pentru interacțiunile dvs. digitale cu publicul dvs., puteți începe să încercați să vă îmbunătățiți experiențele digitale ale clienților prin optimizarea ratei de conversie.
Identificarea zonelor de optimizat
Odată ce valorile de conversie au fost identificate, următorul pas în procesul de optimizare a ratei de conversie este identificarea părții din pâlnia de conversie pe care doriți să o optimizați.
De obicei, veți dori să începeți să optimizați porțiunea de pâlnie de conversie care primește cea mai mare cantitate de trafic sau generează cel mai mare număr de conversii. Concentrându-vă pe aceste pagini, veți putea vedea rezultatele modificărilor dvs. mai repede și veți avea un impact mai mare asupra afacerii dvs.
Alte locuri potențiale de pornire includ paginile cu cea mai mare valoare sau paginile care au performanțe slabe în comparație cu restul site-ului dvs. Din nou, îmbunătățirea acestor zone poate avea cel mai mare impact imediat asupra obiectivelor dvs. de conversie.
De exemplu, un comerciant cu amănuntul de îmbrăcăminte poate constata că pagina lor pentru pălării primește mult trafic, dar are o rată de conversie mult mai mică decât restul site-ului. Prin îmbunătățirea ratei de conversie a acelei pagini, comerciantul cu amănuntul va putea vedea o mare îmbunătățire a vânzărilor pentru eforturile lor de CRO.
Puteți citi exemple din viața reală despre cum companii precum Sony, Microsoft, Spreadshirt și Smarter Travel și-au îmbunătățit site-urile și aplicațiile mobile pe pagina noastră de studii de caz.