Personalization

Descoperiți ce este personalizarea, cum diferă de personalizare și de ce este importantă personalizarea pentru clienții dvs. și pentru afacerea dvs.

Mărimea unică nu mai este o abordare de marketing viabilă. Consumatorii se așteaptă la o experiență personalizată, fie că se află pe un site web, într-un mesaj de e-mail sau pe rețelele de socializare.

Când doriți să atrageți mai mulți clienți, trebuie să îmbrățișați personalizarea. Citiți mai departe pentru a afla mai multe.

Chei de luat masa
Personalizarea creează o experiență unică adaptată nevoilor individuale ale clienților
Personalizarea se face pentru consumator; personalizarea se face de către consumator
Cei patru piloni ai personalizării sunt segmentarea utilizatorilor, cartografierea ciclului de viață, construirea fluxului de lucru și conținutul dinamic
Personalizarea este importantă, deoarece clienții o așteaptă, creează o experiență mai bună a clienților și este bună pentru afaceri
Personalizarea definitorie
Personalizarea este procesul de adaptare a unei experiențe la nevoile unui individ specific. Puteți personaliza produse, promoții, publicitate, site-uri web, aplicații mobile și multe altele.

Personalizarea se bazează pe informații cunoscute despre individul vizat. Acestea pot include informații demografice (vârstă, sex, locație etc.), interese, comportamente, intenții de cumpărare și alte categorii, obținute dintr-o varietate de surse.

Scopul personalizării este îmbunătățirea relevanței unei oferte. În loc să direcționeze o activitate către o populație demografică extinsă, aceasta este adaptată în funcție de ceea ce se știe despre fiecare individ specific. Oferind o experiență personalizată, puteți spera să vă conectați mai personal la clienții dvs. și să sporiți loialitatea acestora.

Personalizare vs. personalizare
Personalizarea este similară, dar subtil diferită de personalizare. În timp ce ambele abordări încearcă să adapteze experiențele la interesele consumatorului, ele inițiază din diferite locuri.

Personalizarea este inițiată de o companie pentru consumator. Personalizarea este inițiată de consumator în beneficiul propriu.

De exemplu, un site web care urmărește vizitele anterioare ale utilizatorului și afișează conținut nou pe baza acestor vizite practică personalizarea. Un site web care permite utilizatorilor să selecteze conținut specific sau culori de fundal permite personalizarea de către utilizator.

Pe scurt, companiile personalizează experiențele pentru clienți. Consumatorii își personalizează experiențele pentru ei înșiși.

Acest videoclip discută diferențele dintre personalizare și personalizare.

Cei patru piloni ai personalizării
În marketing, personalizarea este o strategie pentru a oferi experiențe extrem de individuale pe baza caracteristicilor cunoscute ale fiecărui consumator. Aceasta implică analiza comportamentului consumatorului și apoi utilizarea acestor informații pentru a proiecta experiențe realizate la comandă care să implice mai mult clientul.

Există patru piloni esențiali ai procesului de personalizare:

Segmentarea utilizatorilor pe baza datelor individuale ale clienților
Cartografierea ciclului de viață care creează profiluri dinamice ale clienților care urmăresc ciclul de viață al clientului prin activare, îngrijire și reactivare
Construirea fluxului de lucru care permite proiectarea de experiențe personalizate ale utilizatorului
Conținut dinamic, adaptat pentru fiecare consumator
Fiecare dintre acești piloni reprezintă un pas important în procesul de personalizare. Fiecare pilon se bazează pe activitatea anterioară și conduce la etapa următoare, culminând cu conținutul dinamic care creează o experiență personalizată a consumatorului.

De ce este importantă personalizarea?
Potrivit Gartner Research, 87% dintre specialiștii în marketing spun că includ personalizarea în strategia lor de marketing. De ce contează personalizarea? Există o serie de motive importante, inclusiv următoarele:

Clienții se așteaptă
În lumea de astăzi, personalizarea este mai mult norma decât excepția. Consumatorii așteaptă o experiență personalizată și sunt dezamăgiți dacă nu o primesc.

Luați în considerare propriile experiențe ca consumator. Când vă conectați la Amazon, vi se prezintă produse recomandate doar pentru dvs. Când vă conectați la Netflix, vedeți o listă de filme și emisiuni TV recomandate. Când vă deschideți e-mailul, vedeți pitch-uri adaptate nevoilor dvs. specifice.

Toate acestea sunt experiențe personalizate care vă fac cumpărăturile sau vizionarea mult mai ușoară. Potrivit unui sondaj RedPoint Global, 63% dintre consumatori spun că personalizarea este standardul de serviciu în prezent. Dacă nu oferiți o experiență personalizată, clienții își vor transfera loialitatea față de un concurent care o face.

Oferă o experiență mai bună pentru clienți
Motivul pentru care clienților le place personalizarea este că le oferă o experiență mai bună a clienților. Personalizarea scufundă clienții în experiență și îi face să se simtă mai confortabil cu ceea ce li se oferă. Acest lucru determină angajamentele clienților, conversiile și vânzările și fidelizarea pe termen lung a clienților.

Clienții nu doresc o experiență care să se simtă generică. Vor o experiență adaptată nevoilor lor personale. Vor să se simtă ca și cum ar avea singura dvs. atenție, nu ca și când ar face parte doar dintr-un e-mail în masă sau ar vizita un site web conceput dintr-un șablon standard. Cu cât îți poți face clienții mai speciali să se simtă, cu atât vor avea mai multe șanse să cumpere de la tine astăzi și în viitor.

Concurenții tăi o oferă
Dacă doriți ca clienții să cumpere ceea ce oferiți, trebuie să le oferiți o experiență care depășește ceea ce primesc în altă parte. Și, nu vă înșelați - concurenții dvs. lucrează din greu pentru a oferi propriile experiențe personalizate.

Un sondaj Accenture a constatat că aproape jumătate (48%) dintre toți consumatorii au abandonat site-ul web al unei companii și au făcut o achiziție în altă parte, deoarece au avut o experiență slabă pe site. Ceea ce oferiți, atât din punct de vedere al produsului, cât și al marketingului, trebuie să îndeplinească sau să depășească cel oferit de concurența dvs. Cu cât puteți personaliza mai bine experiența clientului, cu atât este mai probabil să atrageți și să păstrați clienții vizați.

Este bun pentru afaceri
Concluzia este că personalizarea este bună pentru afacerea dvs. Concentrarea pe nevoile și experiențele clienților este un marketing inteligent și vă va pune în fața concurenților care oferă o experiență mai generică.

Realitatea este că clienții au mai multe șanse să cumpere de la companii pe care le cunosc și în care au încredere. Puteți stabili acea relație utilizând ceea ce știți despre clienții dvs. și folosind aceasta pentru a oferi experiențe personalizate unic.