Squeeze page
O pagină de destinație special concepută pentru a „stoarce” adresele de e-mail de la vizitatori și potențiali.
De ce utilizează companiile squeeze pages
În ciuda numeroaselor canale de marketing digital care există astăzi, e-mailul este încă unul dintre cele mai eficiente canale de marketing online. Ca atare, multe companii muncesc din greu pentru a colecta adrese de e-mail de la clienți potențiali, ca parte a pâlniei de generare de clienți potențiali de vânzări, astfel încât să le poată comercializa ulterior.
Paginile Squeeze sunt o formă extremă de captare a potențialului, care sunt concepute exclusiv pentru a colecta e-mailuri. Paginile Squeeze folosesc adesea mai multe tehnici de persuasiune, precum și un design simplu, cu un CTA principal axat pe atragerea clienților pentru a opta pentru marketingul prin e-mail.
Odată ce e-mailul este colectat, acesta este de obicei adăugat la o listă de e-mailuri în care automatizarea marketingului poate fi utilizată pentru a trimite e-mail-uri direcționate, cu răspuns automat către prospect, cu scopul de a le converti în cele din urmă într-un client. Specialiștii în marketing fără scrupule pot vinde, de asemenea, liste cu abonații lor de e-mail sau pot utiliza listele pe care le achiziționează prin intermediul paginilor de stoarcere pentru a comercializa produse afiliate.
Elemente de bază ale designului paginii de stoarcere
Specialiștii în marketing mențin în general conținutul - și distragerea atenției - pe o pagină de stoarcere la un nivel minim. Spre deosebire de o pagină de pornire sau o pagină de director tipică, o pagină de stoarcere nu include de obicei o casetă de căutare, linkuri de navigație sau orice alt mod de a răsfoi informații suplimentare.
Pagina web este concepută pentru a menține utilizatorul concentrat asupra obiectivului singular de a preda adresa de e-mail.
Multe pagini Squeeze oferă oferte gratuite, cum ar fi cărți electronice gratuite, cărți albe, videoclipuri, studii de caz și rapoarte, ca o modalitate de a stimula utilizatorii să-și furnizeze adresa de e-mail.
În plus față de text, unele pagini squeeze utilizează și conținut informativ „teaser”, cum ar fi videoclipuri care ajută la promovarea a ceea ce promite pagina de squeeze.
Paginile Squeeze variază în funcție de industrie și tipul de conținut, dar toate includ o combinație a următoarelor:
Titlu captivant
Logoul companiei
Copie suport în format paragraf sau cu marcatori
Teaser video
Grafică sau fotografii colorate
Sigle, mărturii și / sau povești de succes ale clienților
Politica de confidențialitate și / sau condițiile de furnizare a serviciilor pentru a crea încredere
Buton de îndemn
Elemente grafice (cum ar fi săgețile) care direcționează atenția către butonul de îndemn
Raritate (ofertă cu timp limitat sau dată de expirare)
Dovada sociala
Cum să vă îmbunătățiți pagina de stoarcere
Specialiștii în marketing utilizează o serie de strategii pentru îmbunătățirea conversiilor pe o pagină de stoarcere. Multe dintre acestea sunt împrumutate din marketingul cu răspuns direct, cum ar fi utilizarea unui design atrăgător, titluri de acțiune și beneficii clar declarate pentru înscriere.
Minimizarea distragerilor vizuale este o tehnică frecvent utilizată - păstrarea imaginilor simple și păstrarea paginii clare de navigare sau de orice alt tip de link-uri.
Singura acțiune care ar trebui să fie vizibilă este acțiunea pe care doriți să o facă utilizatorul.
O altă strategie eficientă pentru îmbunătățirea ratei de conversie a unei pagini de stoarcere este de a încorpora elemente vizuale precum săgețile care direcționează ochii utilizatorului către butonul de îndemn.
Pentru anumite produse, o fotografie a unei persoane interesante pe o pagină de destinație sporește semnificativ conversiile. Pentru alții, o fotografie a unui peisaj sau a unei vederi frumoase poate avea același efect.
O modalitate de a îmbunătăți conversiile este de a comunica beneficiile reale în butonul de îndemn în loc de doar o comandă. În loc să utilizeze tipicele „Trimiteți” sau „Abonați-vă”, specialiștii în marketing pot crește conversiile cu „Trimiteți-mi sfaturile gratuite” sau „Economisiți 99 USD acum!”
Alte elemente obișnuite pe care marketerii le includ adesea pe paginile stoarse sunt temporizatoarele cu numărătoare inversă, care transmit un sentiment de urgență sau mărturiile care transmit un sentiment de încredere.
Ferestrele pop-up de ieșire, care apar atunci când utilizatorii încearcă să navigheze departe de pagină, sunt o altă tactică pe care comercianții o folosesc adesea pentru a menține utilizatorii pe pagina de stoarcere. Fereastra pop-up de ieșire prezintă adesea o ofertă și mai profitabilă, sensibilă la timp, pentru a determina utilizatorii să își furnizeze adresa de e-mail.
În cele din urmă, un SEO puternic pentru a ajuta clienții să vă găsească pagina de destinație și minimizarea câmpurilor de formular pentru a reduce barierele în calea conversiei sunt tacticile cheie de marketing digital pentru o pagină squeeze cu conversie ridicată.