Website optimization

Procesul de utilizare a experimentării controlate pentru a îmbunătăți capacitatea unui site web de a conduce obiective de afaceri.

Optimizarea site-ului web este procesul de utilizare a experimentării controlate pentru a îmbunătăți capacitatea unui site web de a conduce obiective de afaceri. Pentru a îmbunătăți performanța site-ului web, proprietarii de site-uri web implementează teste A / B pentru a experimenta variații pe paginile site-ului lor web pentru a determina ce modificări vor duce în cele din urmă la mai multe conversii (de exemplu, cereri de demonstrație, creșteri ale rezultatelor căutării organice, mai multe achiziții, reduse timpul serviciului pentru clienți etc.).

Cum să vă optimizați site-ul pas cu pas
Proces de optimizare a site-ului web

Optimizarea site-ului web respectă aceleași principii utilizate în optimizarea ratei de conversie și se bazează pe metoda științifică.

Stabiliți obiectivul optimizării site-ului dvs. web. Diferite tipuri de afaceri vor avea obiective diferite pentru care veți dori să optimizați. De exemplu, dacă ați rulat un site de comerț electronic, ați dori să aflați cum puteți crește achizițiile și valorile medii ale comenzilor (AOV). Pentru a face acest lucru, proprietarul unui site web va efectua cercetări cantitative și calitative pe paginile cheie ale site-ului care afectează scopul final al site-ului. De exemplu, pagina de pornire este adesea un domeniu valoros pentru efectuarea testelor A / B, deoarece o mare parte din traficul site-ului web ajunge mai întâi pe această pagină. Este important ca vizitatorii să înțeleagă imediat ce oferă compania și să își găsească drumul către al doilea pas (un clic).

Vino cu cele mai bune presupuneri despre cum să-ți influențezi obiectivul. După identificarea obiectivului de nivel superior de îmbunătățit, ar trebui să identificați punctele neperformante pe o pagină web și să începeți să formulați o ipoteză pentru modul în care aceste elemente ar putea fi testate pentru a îmbunătăți ratele de conversie.

Creați o listă de variabile pe care experimentul dvs. le va testa. Modificările pot fi create în variante și pot rula ca experimente într-un instrument de testare A / B split.

Rulați experimentul. Când rulați experimentul, asigurați-vă că adunați suficiente date pentru a face concluziile dvs. semnificative statistic. Nu doriți să vă bazați deciziile comerciale pe seturi de date neconcludente.

Măsurați rezultatele, trageți concluzii și apoi iterați. Rezultatele unui experiment vor arăta dacă modificările aduse elementului site-ului web au produs sau nu o îmbunătățire. O variantă câștigătoare poate deveni noua linie de bază și poate fi testată iterativ pe măsură ce sunt generate mai multe idei de îmbunătățire. Un test de pierdere este încă o oportunitate valoroasă de învățare și poate oferi direcții cu privire la ceea ce trebuie încercat în continuare în procesul de optimizare.

Optimizarea site-ului web poate oferi multe avantaje măsurabile pentru afaceri, dacă este realizată corect. În primul rând, procesul de optimizare a site-ului web determină cea mai bună versiune a elementelor paginii web care îi ajută pe vizitatori să atingă un anumit obiectiv. Optimizarea îmbunătățește eficiența site-ului web la conversia traficului vizitatorilor în abonați de e-mail, cititori sau clienți plătitori. La rândul său, o eficiență îmbunătățită duce la o rentabilitate mai mare a investițiilor în achiziționarea clienților și campaniile de generare a traficului, cum ar fi căutările pe web, Google AdWords, social media și marketingul prin e-mail.

Obiectivele optimizării site-ului web
Obiectivele unui site web vor varia în funcție de tipul de afacere, de clienții țintă ai companiei și de acțiunea dorită a publicului respectiv: o achiziție, completarea unui formular sau citirea unui articol. Acțiunea dorită a unui vizitator al site-ului web poate fi, de asemenea, conversii sau numărul de membri ai audienței care finalizează o anumită acțiune.

De exemplu:

O publicație online practică optimizarea site-ului web, cu scopul de a converti numărul de articole citite de vizitatori.
Un magazin online își optimizează site-ul web pentru a încuraja finalizarea plăților și achizițiile repetate.
O companie de software online își optimizează site-ul web pentru a îmbunătăți rata la care vizitatorii se înscriu (sau convertesc la) o perioadă de încercare gratuită a produsului.

O companie de asigurări își optimizează site-ul web pentru a capta mai mulți clienți potențiali pentru vânzările de acoperire de asigurare.

O campanie de strângere de fonduri optimizează formularul de donație pentru a încuraja mai multe donații.

8 elemente de site-uri web de optimizat
În funcție de obiectivul companiei, optimizarea site-ului web ar putea include testarea:

Un titlu sau mesaje cheie legate de propunerea de valoare a companiei.
Utilizarea suporturilor vizuale, cum ar fi fotografia sau un videoclip.
Lungimea unui formular, variind numărul câmpurilor obligatorii sau ordinea de completare.

Afișarea proeminentă a studiilor de caz ale clienților care descrie succesul acestora folosind produsul sau serviciul dvs.
Stilul vizual, textul și plasarea unui buton sau a unui link de îndemn (CTA).

Organizarea navigării site-ului web.
Amplasarea funcționalității de partajare socială.
Aspectul și organizarea paginii web pentru un vizitator pe un dispozitiv mobil.

Paginile de destinație pentru campaniile de marketing sunt, de asemenea, adesea o zonă a unui site web care poate fi optimizată, din cauza traficului de înaltă calitate care este trimis acolo de anunțuri, e-mail sau rețele sociale. Proprietarii de site-uri web pot efectua, de asemenea, optimizarea site-urilor web pe procesele de mai multe pagini de pe site-urile lor web, cum ar fi o înscriere de încercare gratuită, o pâlnie de plată sau orice formular cu mai multe pagini.

Optimizarea motoarelor de căutare vs. optimizarea site-ului web (dezambiguizare)
Optimizarea site-urilor web este, de asemenea, utilizată uneori pentru a descrie practica îmbunătățirii capacității de descoperire a unui site web pentru motoarele de căutare, cu scopul final de a îmbunătăți clasarea rezultatelor căutării pentru termenii cheie de căutare.

Factorii cheie de clasare care trebuie luați în considerare atunci când faceți optimizarea motorului de căutare (SEO) includ: schimbarea titlurilor paginilor, scăderea vitezei de încărcare a paginii, minimizarea experienței slabe a utilizatorului, utilizarea cuvintelor cheie potrivite și producerea de conținut bine scris.

Schimbarea titlurilor paginilor - motoarele de căutare precum Google folosesc eticheta <titlu> pentru a înțelege despre ce este pagina dvs. și pentru a difuza conținutul respectiv utilizatorilor săi. Asigurați-vă că eticheta <titlu> are mai puțin de 160 de caractere, unică pentru pagină, și dați clic pe demn.

Scăderea vitezei de încărcare a paginii - optimizarea site-ului web poate fi, de asemenea, conectată la îmbunătățirea vitezei site-ului și a performanței site-ului. Acest lucru este implicit relevant pentru obiectivul optimizării site-ului web ca finalizarea acțiunii dorite pe un site web. Performanța slabă a site-ului web, cum ar fi latența sau viteza mică a paginii, poate interzice vizitatorilor să ia măsuri din cauza incapacității de a naviga pe site.

Minimizarea experienței slabe a utilizatorului - cele mai recente actualizări ale algoritmului Google arată că valorile de implicare a utilizatorilor, cum ar fi timpul de ședere - cât timp rămâne cineva pe site-ul dvs. de pe pagina cu rezultatele motorului de căutare Google - sunt utilizate pentru clasamente. Dacă utilizatorii stau mai mult pe site-ul dvs. în comparație cu concurenții dvs., veți vedea clasamente mai ridicate.

Folosirea cuvintelor cheie potrivite - nucleul SEO depinde în continuare de utilizarea cuvintelor cheie relevante. De exemplu, să presupunem că conduceți un restaurant cu sushi. Are sens să ai o pagină care urmează cuvântul cheie [livrare japoneză] sau [livrare sushi]? Pe baza cercetării cuvintelor cheie din SUA, putem observa că există 1.900 de căutări pentru [livrare japoneză] și 18.100 căutări pentru [livrare sushi].

Producerea de conținut bine scris - la sfârșitul zilei, motoarele de căutare oferă utilizatorilor cel mai bun conținut pe care îl pot găsi. Dacă Google direcționează unul dintre utilizatorii săi către conținutul dvs. și este plin de greșeli de gramatică și ortografie, atunci acest lucru se reflectă slab pe Google. Asigurați-vă că conținutul pe care îl creați este unic, plin de valoare și bine scris.

Optimizarea site-ului web poate fi, de asemenea, conectată la îmbunătățirea vitezei și fiabilității performanței unui site web. Acest lucru este implicit relevant pentru obiectivul optimizării site-ului web ca finalizarea acțiunii dorite pe un site web. Performanța slabă a site-ului web, cum ar fi latența sau erorile, poate interzice vizitatorilor să ia măsuri din cauza incapacității de a naviga pe site.