top of page
Caută

Marketingul și conversia prin Inteligența artificială



Schimbarea este grea.


Într-o lume în care pare că următorul lucru măreț este la următorul colț, există confort în a te ține de vechiul mod de a face lucrurile.


Face parte din condiția umană, iar istoria este plină de exemple de oameni care nu au fost capabili să recunoască sau să valorifice tendințele și evenimentele așa cum s-au întâmplat.


Becurile, bicicletele și laptop-urile sunt doar câteva dintre aceste invenții tehnice, odată neînțelese. Cu doar câțiva ani în urmă, era chiar considerat ridicol ca internetul să fie folosit pentru comerțul electronic.


Acesta este locul în care credem că marketingul digital se găsește astăzi - în prag de ceva nou, care urmează să revizuiască procesele tradiționale, analiza manuală a datelor și testarea plictisitoare prin parteneriat cu inteligența artificială și automatizare.


Lumea se îndreaptă către o lume curajoasă a marketingului, cu mai multe rezultate și mai puține probleme. Ești pregătit/ă să te alături acestei schimbări?


COVID-19 a adus un val masiv de noi concurenți în spațiul digital, împingând afacerile să intre în mediul online și accelerând strategiile cu șase ani.


Astăzi, Google indexează peste 35 de miliarde de pagini web, 500.000 de pagini noi fiind lansate în fiecare zi. Dacă ar fi o țară, ar fi cel mai populat loc din lume. Sigur, asta înseamnă că există mai multe oportunități ca niciodată pentru a atrage clienți potențiali online, dar există, de asemenea, mult mai multă concurență.


Anunțurile Google devin din ce în ce mai scumpe din cauza inflației CPC și nu vorbim doar despre cuvintele cheie care erau aproape imposibil de obținut oricum.

Și nu va reveni la cum era înainte. 48% dintre întreprinderile mici declară că vor rămâne în comerțul online mult timp după pandemie.


Deși nu ne place să o spunem, bine ați venit la „noul normal”.


Inteligența în conversie


Putem merge până în gaura de iepure a statisticilor menționând că specialiștii în marketing nu au timp, buget sau resurse pentru a optimiza campaniile. Dar la sfârșitul zilei, ceea ce își doresc majoritatea marketerilor, sunt mai multe conversii.


Fiind o companie ce deține cunoștințe profunde și experiență care sprijină dezvoltarea întreprinderilor mici, la NION credem că inteligența în conversie este elementul de care au nevoie IMM-urile pentru a face un pas pe piața digitală. Este timpul ca afacerile să devină mai multe și să meargă mai departe lucrând mai inteligent, nu mai greu.


Gândește-te la inteligența în conversie ca la o schimbare a abordării de marketing prin asocierea expertizei tale, cu informații AI bazate pe date pentru a crea și optimiza campaniile cu cea mai mare conversie posibilă. Ești tu și cunoștințele tale de marketing, augumentate de mașini.


Un exemplu distractiv, dar puternic, vine din șah. Computerul îl bate întotdeauna pe marele maestru. Cu toate acestea, atunci când jucătorii și computerele fac echipă împreună pentru o rundă de „Cyborg Șah” - cu jucătorul care conduce strategia și computerul care oferă tactica - echipa bionică în general câștigă.


Gândește-te la inteligența în conversie ca la computerul tău de șah. AI îți va oferi informații și recomandări pe care le poți face, dar ești în continuare la butoane.


Există multe soluții de marketing bazate pe AI lansate pe piață în fiecare zi. Instrumente interesante care permit inteligența în conversie în mod specific variază de la instrumente de predicție prin e-mail, care îți permit să creezi și să trimiți variante respondenților pe baza datelor de clic anterioare, până la reclame asistate de AI care pot potrivi copiile și imaginile introduse pentru a crea o experiență unică a utilizatorului.


Acest lucru ne aduce la întrebarea magică: ce diferențiază exact inteligența în conversie de strategia ta actuală de marketing pentru a te prezenta în fața mai multor clienți potențiali?


Ei bine, este vorba despre a oferi relevanță ...


S-a vorbit mult despre „personalizare” în cercurile de marketing în ultimul deceniu, dar nu a însemnat prea mult. În cea mai mare parte, a rezultat câmpul {first_name} în e-mailurile promoționale, mai degrabă decât o experiență reală personalizată.


Nu este surprinzător faptul că 80% dintre proprietarii de afaceri care au investit în proiecte de personalizare vor înceta finanțarea până în 2025 din cauza lipsei de rentabilitate a investiției. Doar pentru că personalizarea este moartă, nu înseamnă că genericul este calea de urmat. Este vorba de a regândi ceea ce am fost învățați despre personalizare din punctul de vedere al relevanței.


Relevanța se întâmplă atunci când le oferi vizitatorilor experiențe unice de marketing care se potrivesc nevoilor, preferințelor și așteptărilor lor. Nu se bazează doar pe ceea ce caută sau pe ce ți-au spus deja - ci pe baza datelor comportamentale și predictive.


Multe dintre cele mai mari companii de astăzi folosesc deja această distincție. Uite cum o face Netflix, de exemplu. Nu oferă aceleași recomandări călduțe cu numele tău atașat, folosesc AI pentru a promova cel mai recent și cel mai relevant conținut pentru fiecare client - economisind companiei 1 miliard de dolari pe an.


Este vorba despre furnizarea de indicații înainte ca utilizatorii să le ceară. Anticipând următorul lucru pe care un client și-ar dori să îl cumpere, bazându-te nu numai pe ultimul lucru pe care l-a cumpărat, ci și pe cine este și ce fel de interacțiune preferă.


Aceasta nu este personalizare. Este relevanță și schimbă jocul.


Îți dorești și tu să oferi relevanță potențialilor clienți? Contactează-ne și programează o sesiune gratuită cu unul dintre consultanții noștri.

bottom of page