top of page

Cu ce se ocupă un copywriter?

Copywriting-ul este activitatea de scriere a textelor pentru reclame sau alte materiale
promotionale. O componentă cheie a marketingului de conținut, copywriting-ul combină
arta cuvântului scris cu știința publicității.

Copywriting-ul este activitatea de scriere a textelor pentru reclame sau alte materiale

promotionale. O componentă cheie a marketingului de conținut, copywriting-ul combină

arta cuvântului scris cu știința publicității.

Gândiți-vă la copywriting ca un îndemn, dar la scară mai mare. Scopul copywriting-ului

este de a evoca emoții în potențialii clienți care îi obligă să cumpere sau să învețe despre

produsul sau serviciul tău.

Copywriting-ul apare într-o gamă largă de active de marketing și branding. Acestea

includ reclame online (gândiți-vă la bannere de pe site, ferestre pop-up și reclame pe

rețelele sociale), conținutul site-ului web, buletine informative prin e-mail, anunțuri

tipărite, spații publicitare fizice și pagini de destinație. Este, de asemenea, coloana

vertebrală a materialelor de marketing auditive, cum ar fi conținutul promoțional la radio,

TV și podcasturi.

Un copywriter bun demonstrează o înțelegere profundă a publicului țintă al unei afaceri,

aprofundând în psihologia lor și învățând cum să-l convingă cu cuvântul scris.

Copywriterii pot fi fie parte dintr-un departament de marketing din cadrul unei organizații,

fie să lucreze pentru o agenție de publicitate, fie să opereze independent ca liber

profesionist.

Având în vedere rolul crucial pe care copywriting-ul îl joacă în marketing și publicitate,

fiecare profesionist în afaceri ar trebui să înțeleagă cele mai importante principii de

copywriting.

Aceste 10 metode dovedite care vă vor ajuta să scrieți o copie originală, persuasivă

pentru produsul sau serviciul dvs.

➢ Creați un titlu convingător

➢ Scrie dintr-o perspectivă nouă

➢ Cunoaște-ți publicul țintă

➢ Respectați clientul

➢ Subliniază-ți propunerea de valoare

➢ Fii clar și concis

➢ Prioritizează beneficiile față de funcții

➢ Utilizați modelul AIDA

➢ Depășiți obiecțiile clienților

➢ Aprofundați în psihologia publicului dvs

Power in Numbers

Programs

Locations

Volunteers

Project Gallery

NION AGENTIE DE MARKETING

SC VERSA VENTURE SRL
CUI: RO39148372

J38/275/2018

Capital Social: 6000 RON

Program de lucru: Luni - Vineri 08:00 - 18:00

Strada Gib Mihăescu nr 15B, etaj 3, Ramnicu Valcea

Telefon: +40 787 739 749

Legal: legal@versaventure.ro

Relații cu clienții: support@nion.ro

Consultanță marketing & Oferte: contact@nion.ro

PARTENERI NION AGENTIE DE MARKETING
  • LinkedIn
  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
  • TikTok

Informațiile prezentate pe acest site reprezintă know-how-ul și proprietatea SC Versa Venture SRL, operatorul NION Marketing Agency. Este strict interzisă reproducerea, distribuirea sau utilizarea fără acordul scris prealabil al SC Versa Venture SRL. Orice utilizare comercială sau partajare neautorizată a informațiilor poate atrage măsuri legale. Utilizarea acestui site implică acceptarea termenilor și condițiilor noastre. Orice litigiu va fi soluționat conform legislației din România.

SAL-PICTOGRAMA NION AGENTIE DE MARKETING
SOL NION AGENTIE DE MARKETING
bottom of page