top of page

Cu ce se ocupă un copywriter?

Copywriting-ul este activitatea de scriere a textelor pentru reclame sau alte materiale
promotionale. O componentă cheie a marketingului de conținut, copywriting-ul combină
arta cuvântului scris cu știința publicității.

Copywriting-ul este activitatea de scriere a textelor pentru reclame sau alte materiale

promotionale. O componentă cheie a marketingului de conținut, copywriting-ul combină

arta cuvântului scris cu știința publicității.

Gândiți-vă la copywriting ca un îndemn, dar la scară mai mare. Scopul copywriting-ului

este de a evoca emoții în potențialii clienți care îi obligă să cumpere sau să învețe despre

produsul sau serviciul tău.

Copywriting-ul apare într-o gamă largă de active de marketing și branding. Acestea

includ reclame online (gândiți-vă la bannere de pe site, ferestre pop-up și reclame pe

rețelele sociale), conținutul site-ului web, buletine informative prin e-mail, anunțuri

tipărite, spații publicitare fizice și pagini de destinație. Este, de asemenea, coloana

vertebrală a materialelor de marketing auditive, cum ar fi conținutul promoțional la radio,

TV și podcasturi.

Un copywriter bun demonstrează o înțelegere profundă a publicului țintă al unei afaceri,

aprofundând în psihologia lor și învățând cum să-l convingă cu cuvântul scris.

Copywriterii pot fi fie parte dintr-un departament de marketing din cadrul unei organizații,

fie să lucreze pentru o agenție de publicitate, fie să opereze independent ca liber

profesionist.

Având în vedere rolul crucial pe care copywriting-ul îl joacă în marketing și publicitate,

fiecare profesionist în afaceri ar trebui să înțeleagă cele mai importante principii de

copywriting.

Aceste 10 metode dovedite care vă vor ajuta să scrieți o copie originală, persuasivă

pentru produsul sau serviciul dvs.

➢ Creați un titlu convingător

➢ Scrie dintr-o perspectivă nouă

➢ Cunoaște-ți publicul țintă

➢ Respectați clientul

➢ Subliniază-ți propunerea de valoare

➢ Fii clar și concis

➢ Prioritizează beneficiile față de funcții

➢ Utilizați modelul AIDA

➢ Depășiți obiecțiile clienților

➢ Aprofundați în psihologia publicului dvs

Power in Numbers

Programs

Locations

Volunteers

Project Gallery

bottom of page