Cu ce se ocupă un copywriter?
Copywriting-ul este activitatea de scriere a textelor pentru reclame sau alte materiale
promotionale. O componentă cheie a marketingului de conținut, copywriting-ul combină
arta cuvântului scris cu știința publicității.
Copywriting-ul este activitatea de scriere a textelor pentru reclame sau alte materiale
promotionale. O componentă cheie a marketingului de conținut, copywriting-ul combină
arta cuvântului scris cu știința publicității.
Gândiți-vă la copywriting ca un îndemn, dar la scară mai mare. Scopul copywriting-ului
este de a evoca emoții în potențialii clienți care îi obligă să cumpere sau să învețe despre
produsul sau serviciul tău.
Copywriting-ul apare într-o gamă largă de active de marketing și branding. Acestea
includ reclame online (gândiți-vă la bannere de pe site, ferestre pop-up și reclame pe
rețelele sociale), conținutul site-ului web, buletine informative prin e-mail, anunțuri
tipărite, spații publicitare fizice și pagini de destinație. Este, de asemenea, coloana
vertebrală a materialelor de marketing auditive, cum ar fi conținutul promoțional la radio,
TV și podcasturi.
Un copywriter bun demonstrează o înțelegere profundă a publicului țintă al unei afaceri,
aprofundând în psihologia lor și învățând cum să-l convingă cu cuvântul scris.
Copywriterii pot fi fie parte dintr-un departament de marketing din cadrul unei organizații,
fie să lucreze pentru o agenție de publicitate, fie să opereze independent ca liber
profesionist.
Având în vedere rolul crucial pe care copywriting-ul îl joacă în marketing și publicitate,
fiecare profesionist în afaceri ar trebui să înțeleagă cele mai importante principii de
copywriting.
Aceste 10 metode dovedite care vă vor ajuta să scrieți o copie originală, persuasivă
pentru produsul sau serviciul dvs.
➢ Creați un titlu convingător
➢ Scrie dintr-o perspectivă nouă
➢ Cunoaște-ți publicul țintă
➢ Respectați clientul
➢ Subliniază-ți propunerea de valoare
➢ Fii clar și concis
➢ Prioritizează beneficiile față de funcții
➢ Utilizați modelul AIDA
➢ Depășiți obiecțiile clienților
➢ Aprofundați în psihologia publicului dvs
Power in Numbers
Programs
Locations
Volunteers