Accelerated delivery (Livrare accelerată)
O metodă de difuzare care arată anunțul către cât mai mulți oameni posibil într-o perioadă scurtă de timp.
Livrarea accelerată este utilizată pentru a realiza livrarea maximizată cu costuri și buget specificate.
Activarea Livrării accelerate elimină toate ajustările de ritm din suma licitată pe măsură ce anunțul intră în licitație. Cu alte cuvinte, anunțul dvs. va fi introdus în toate licitațiile eligibile la suma maximă licitată. Acest lucru va avea ca rezultat o livrare care nu este uniformă pe tot parcursul zilei și este posibil ca bugetul campaniei sau al setului de anunțuri să fie epuizat înainte de sfârșitul zilei.
Folosiți-l când:
Vânzări flash publicitare sau promoții cu durată limitată
Doriți să aliniați anunțurile la evenimente live, cum ar fi evenimente sportive, dezbateri electorale etc.
Doriți să maximizați livrarea în perioadele cheie ale anului, cum ar fi sărbătorile, sezonul înapoi la școală etc.
A nu se utiliza când:
Anunțul nu își cheltuie bugetul zilnic complet, din cauza ofertei reduse sau a publicului restrâns. În aceste cazuri, livrarea accelerată nu va ajuta, deoarece anunțul introduce deja toate licitațiile cu suma licitată completă.
Nu ați definit o limită de licitare - cum ar fi atunci când utilizați strategia de licitare cu cel mai mic cost (se numea licitare automată)
Pentru a fi clar, puteți utiliza în continuare livrarea accelerată cu cel mai mic cost cu plafon de licitare