top of page

Below the fold

Porțiunea unei pagini web care nu este vizibilă imediat la încărcarea paginii, pe care utilizatorii trebuie să o deruleze pentru a o vedea.

Termenul „dedesubt” se referă la porțiunea unei pagini web pe care un utilizator trebuie să o deruleze pentru a o vedea. O restanță din publicarea ziarelor, termenul „de mai jos” a fost inventat atunci când în mijlocul paginii exista o cutie fizică reală. „Deasupra pliului” era ceva în jumătatea superioară, iar „sub pliul” era ceva dedesubt.

Conținutul care a fost considerat mai puțin important a fost plasat în mod tradițional sub cutie, deoarece era în mare parte invizibil atunci când era afișat pe un chioșc de ziare.

În anii 1990, pe măsură ce publicarea s-a mutat pe web, a rămas termenul „dedesubt”. Încă folosit în designul web astăzi, termenul se referă acum la conținutul situat sub partea de jos a unei ferestre de browser sau la aproximativ 600 de pixeli din partea de sus a paginii.

De ce este important sub rabat?
Plasarea conținutului pe o pagină web afectează numărul de utilizatori care interacționează și interacționează cu aceasta. Sub conținutul de pliere este ascuns utilizatorului atunci când pagina se încarcă pentru prima dată și, dacă părăsesc pagina înainte de derulare, nu o va vedea niciodată.

Datele indică faptul că plasarea anunțurilor și a conținutului sub partea de pe pagină web reduce dramatic probabilitatea de a fi vizualizate.

Potrivit unui popular studiu Google, reclamele de deasupra pliantei aveau aproximativ 73% vizibilitate, în timp ce anunțurile situate sub pliante aveau 44% vizibilitate. În lumea publicității, un anunț care este considerat o „impresie vizibilă” dacă cel puțin 50% din pixelii săi apar pe ecranul unui utilizator timp de cel puțin o secundă.

Datorită vizibilității sale reduse, anunțurile plasate sub partea inferioară generează de obicei mai puține venituri publicitare decât anunțurile care apar în partea de sus a paginii. Companiile care vând reclame pe site-urile lor web percep de obicei un preț redus pentru plasarea sub cotă datorită vizibilității sale mai mici.

Cum se măsoară sub pli?
Este imposibil să definiți o destinație exactă de plasare pe o pagină web, deoarece locația sa precisă se poate modifica în funcție de rezoluția ecranului, precum și de dimensiunile browserului și ecranului pentru mii de telefoane, tablete și monitoare de computer.

Atunci când se determină o plasare medie a pliurilor, majoritatea proiectanților web sunt încă de acord că linia de pliere are o lățime de aproximativ 1.000 pixeli și o înălțime de 600 pixeli.

Acesta este cel mai bun scenariu pentru cea mai comună combinație monitor / browser de 1024x786 pixeli, cu fereastra browserului maximizată și fără bare de instrumente instalate în partea de sus, împingând conținutul în jos.

Analiza audienței site-ului dvs. web va indica cele mai comune dimensiuni ale ecranului pentru vizitatorii site-ului dvs.

Considerații pentru mobil
Timp de mulți ani, cea mai comună dimensiune a fost 1024x768. Odată cu creșterea popularității dispozitivelor mobile, noile dimensiuni devin din ce în ce mai frecvente, cum ar fi 320x568 și 360x640.

Utilizarea tot mai mare a dispozitivelor mobile pentru navigarea pe web a complicat și mai mult conceptul de proiectare pentru fold.

Dispozitivele mobile oferă o mare varietate de dimensiuni ale ecranului, iar nevoile utilizatorului pentru fiecare dintre aceste dispozitive și dimensiunile ecranului au propriul set unic de cerințe și limitări.

O considerație suplimentară este că utilizatorii de pe telefoane navighează, în general, în modul portret, mai degrabă decât în ​​modul peisaj, în timp ce utilizatorii de pe tablete și computere navighează, în general, în modul orizontal.

Cu atât de mulți oameni care accesează pagini web pe o astfel de varietate de dispozitive, practicile actuale de proiectare web implică utilizarea unui design receptiv: utilizarea de aspecte flexibile, imagini și foi de stil în cascadă.

Cu un design receptiv, nu există un aspect fix pentru o pagină, iar conținutul revine la un ecran de orice dimensiune. Paginile web responsive reacționează sau „răspund” la mediul în care sunt consumate sau răsfoite.

Deși conținutul important trebuie să fie mai ridicat în pagină, în zilele noastre, paginile ar trebui să fie concepute astfel încât să atragă utilizatorii să deruleze astfel încât să nu rateze conținut important.

Studiile au arătat că utilizatorii de telefonie mobilă sunt mai predispuși să deruleze decât utilizatorii de desktopuri, dar pe măsură ce utilizarea dispozitivelor mobile a crescut, unele dintre comportamentele de derulare a telefonului mobil au fost transmise și pe desktop, iar multe modele moderne de site-uri web încorporează caracteristici de „derulare infinită”.

Urmărirea utilizării site-ului web
Datorită impactului asupra implicării și conversiilor pe care le poate avea plasarea conținutului, este important să monitorizați modul în care utilizatorii interacționează cu site-ul dvs. web.

Platformele Google Analytics, cum ar fi Google Analytics, pot oferi informații despre procentul de vizitatori care utilizează dispozitive desktop față de dispozitive mobile, precum și dimensiunea medie a ecranului utilizatorilor dvs.

Programele de hărți de căldură, cum ar fi CrazyEgg, pot fi utile în determinarea adâncimii de derulare (cât de jos parcurg utilizatorii paginii dvs.), precum și în cazul în care utilizatorii fac clic pe o pagină.

bottom of page