Content hub software
V-ați întrebat vreodată ce este software-ul hub de conținut și în ce fel diferă de un CMS? Software-ul Hub de conținut vă permite să eficientizați și să integrați conținutul omnicanal fără probleme între echipe și platforme. Afla cum.
Un hub de conținut acționează ca un meta strat pentru întregul arsenal de conținut digital al companiei dvs. - trecut, prezent și viitor. Este depozitul de conținut definitiv al companiei dvs., permițându-vă să standardizați conținutul pe parcursul experiențelor omnicanale ale clienților dvs.
Soluțiile software de hub de conținut sunt ușor de configurat. Încep ca un pic mai mult decât o interfață scalabilă de programare a aplicațiilor (API). Acesta rulează în întregime pe backend, accesibil prin interfața liniei de comandă (CLI) pentru dezvoltatori și interfețe grafice de utilizator (GUI) bazate pe web pentru creatorii și editorii de conținut. Restricțiile de acces pentru utilizatori și grupuri controlează accesul și păstrează securitatea conținutului dvs. digital pe parcursul oricărui proces de colaborare.
Software-ul Hub de conținut vă asigură că echipele dvs. pot accesa același conținut standardizat utilizând orice CMS, DAP, CRM sau instrument de creare a conținutului de care au nevoie.
Software-ul Content Hub integrează soluții multi-CMS
Software-ul hub de conținut este mai mult decât un sistem de gestionare a conținutului (CMS) deghizat într-o nouă nomenclatură.
Software-ul Hub este conceput pentru a fi flexibil. În funcție de furnizorul pe care îl alegeți, software-ul hub ar trebui să funcționeze cu toate soluțiile CMS existente ale companiei dvs. - moștenite, fără cap, agile - pentru a integra, eficientiza și sincroniza conținutul pe canale și platforme. Cel mai bun software hub funcționează cu o serie completă de sisteme de backend, inclusiv preparate de casă create în casă.
Software-ul Hub ar trebui să fie conceput pentru a se adapta la nevoile companiei dvs. Constă în mare parte dintr-un cadru API puternic construit pentru a funcționa perfect cu fiecare tip de sistem de gestionare a conținutului digital și software de marketing pe care îl utilizați.
Software-ul Hub de conținut este modular și scalabil prin design
Cel mai bun software pentru hub-ul de conținut funcționează ca un set Legos generic, cu piese infinite și numai imaginația ta te reține - construiește ceea ce ai nevoie, cum vrei să fie construit. API-urile software sunt concepute pentru a se integra și a crește cu soluțiile software existente și nevoile de marketing ale companiei dvs. Software-ul ar trebui să ajungă ca o tablă goală și să fie capabil să centralizeze conținutul de la toate tipurile de soluții software într-o clipă, după cum este necesar.
Ca soluție bazată pe API, software-ul de hub de conținut este creat pentru viteză și fluiditate. Se poate adapta la viteza cu care afacerea dvs. crește, integrându-se cu ușurință în noi platforme, soluții software sau fluxuri de lucru în echipă.
Conținutul digital centralizat economisește timp când CMS-urile sau anumite canale digitale sunt depreciate în favoarea altora noi. Nu este nevoie să exportați - datele sunt sigure și gata să fie distribuite pe noua platformă.
Cinci avantaje ale utilizării software-ului hub de conținut
Nu poți prevedea ce va rezerva viitorul atunci când vine vorba de tendințe de marketing, canale și software. Cu toate acestea, vă puteți pregăti conținutul digital pentru orice vă vine în cale.
Software-ul Hub de conținut vă asigură că conținutul dvs. este fiabil și gata de utilizare, indiferent de cât de repede crește compania dvs. sau de ce software este utilizat. Există cinci avantaje cheie la inițializarea software-ului hub de conținut.
1. Integrează tot conținutul din surse existente - pentru totdeauna
Marketingul digital este complex și multifacetic. Echipele de marketing și vânzări pot utiliza software și fluxuri de lucru diferite pentru a finaliza sarcini similare. Furnizorii și soluțiile software sunt în continuă evoluție. Instrumentele care sunt necesare astăzi vor fi depreciate la un moment dat în viitor, instilând o altă rundă de flux de lucru și migrarea conținutului.
Software-ul Hub de conținut integrează tot conținutul dvs. digital, indiferent de tipul de fișier, de la toate echipele dvs. Odată centralizat, conținutul dvs. poate fi exportat prin API în orice canal aveți nevoie, utilizând orice software de experiență pentru clienți compania dvs. decide să utilizeze - astăzi sau mâine.
2. Agregați și centralizați conținutul în cadrul companiei
Marketingul eficient necesită backup și sincronizare a conținutului digital actualizat pe toate canalele. Cu toate acestea, este aproape imposibil să păstrăm conținutul perfect sincronizat, având în vedere nenumăratele instrumente utilizate de diferite echipe.
Nu mai. Software-ul Hub de conținut vă permite să agregați conținutul existent într-un depozit central, eliminând redundanțele de conținut (de exemplu, două sau mai multe copii ale aceluiași conținut difuzat din locații diferite) și versiunile care nu sunt sincronizate. Migrația poate fi etapizată. Mutați date dintr-un singur CMS la un moment dat sau de pe platforme diferite sau multiple utilizate de mai multe echipe simultan.
Când ați terminat, întregul conținut digital este ușor disponibil de la un hub central, mai degrabă decât blocat într-un CMS depreciat sau în diferite servicii de stocare în cloud.
3. Sincronizați conținutul omnicanal - fără durere
Diferite canale de marketing necesită adesea soluții software diferite. Conținutul dvs. trebuie să rămână accesibil tuturor colaboratorilor dvs., indiferent de canal. Același conținut poate fi exportat în aproape orice soluție software de care aveți nevoie folosind software-ul hub de conținut. Totul este sincronizat din hub. Nu este nevoie să vă faceți griji cu privire la actualizarea manuală sau chiar automată a conținutului pe canale atunci când se fac modificări. Conținutul depozitului este universal.
4. Turbo crește timpul de lansare pe piață
Aveți o nouă idee de produs sau serviciu pe care să o valorificați, dar timpul pentru piață este esențial?
Huburile de conținut vă permit să vă concentrați asupra dezvoltării de produse, servicii sau software independent de conținut. Odată ce noua dvs. campanie de publicitate pentru aplicații cu realitate augmentată sau campanie de degajare este dezvoltată, conținutul existent așteaptă și este pregătit pentru difuzare. Software-ul hub de conținut facilitează experimentarea. Conținutul centralizat permite echipei dvs. DevOps să eficientizeze și să îmbunătățească timpul de lansare pe piață.
5. Optimizați eficiența internă
Software-ul hub de conținut se joacă bine cu alte software - CMS-uri, DAM-uri și instrumente de producție. Nici hub-ul nu se limitează la modele de date rigide sau bizantine. Este o acoperire backend, alcătuită dintr-o bază de date API prietenoasă cu software pe care o construiți pe baza nevoilor în evoluție ale companiei dvs.
Vă va permite să decupați instrumente care nu mai funcționează sau funcționează - atunci când dvs. și echipele dvs. sunteți gata. Acest lucru se poate face fără a afecta fluxul de lucru sau conținutul. Poate să crească și să crească cu conținutul dvs. în timp, personalizat în funcție de nevoile echipelor dvs. Puteți construi software-ul hub în paralel cu arhitectura existentă, fără a fi nevoie să modificați și să înlocuiți sistemele existente.
Soluțiile software de hub de conținut consolidează creșterea și flexibilitatea digitală
Software-ul hub de conținut este minimalist, versatil și scalabil. Permite companiei dvs. să mențină și să sincronizeze conținutul între canale și echipe, cu cheltuieli generale sau administrare minime. Acesta rulează în paralel cu soluțiile software existente și asigură calitatea și sincronizarea conținutului digital.