Content management system

O aplicație care permite mai multor colaboratori să creeze, să editeze și să publice conținut web.

Un sistem de management al conținutului (CMS) este o aplicație care este utilizată pentru a gestiona conținutul web, permițând mai multor colaboratori să creeze, să editeze și să publice. Conținutul într-un CMS este de obicei stocat într-o bază de date și afișat într-un strat de prezentare bazat pe un set de șabloane.

Următoarele sunt caracteristicile de bază ale unui CMS:

Crearea de conținut (permite utilizatorilor să creeze și să formateze conținut cu ușurință)
Stocarea conținutului (stochează conținutul într-un singur loc, într-un mod consecvent)
Managementul fluxului de lucru (atribuie privilegii și responsabilități pe baza unor roluri precum autori, editori și administratori)
Publicarea (organizează și transmite conținut live)
Avantajele unui sistem de gestionare a conținutului
Un avantaj major al unui CMS este natura sa colaborativă. Mai mulți utilizatori se pot conecta și pot contribui, programa sau edita conținut pentru a fi publicat. Deoarece interfața este de obicei bazată pe browser, un CMS poate fi accesat de oriunde de către orice număr de utilizatori.

Al doilea avantaj major al unui CMS este că permite persoanelor non-tehnice care nu cunosc limbaje de programare să își creeze și să gestioneze cu ușurință propriul conținut web. Editorii WYSIWYG ai unei platforme tipice de gestionare a conținutului permit utilizatorilor să introducă text și să încarce imagini fără a fi nevoie să cunoască HTML sau CSS.

Atunci când o companie folosește un CMS pentru a-și publica paginile, își reduce dependența de inginerii front-end pentru a aduce modificări site-ului web, făcând mai rapidă și mai ușoară publicarea de conținut nou.

Exemple CMS
Deși există sute de platforme CMS, unele dintre cele mai populare sunt enumerate mai jos:

În mod optim
Drupal
Joomla
Magento
ModX
Spațiu pătrat
Wix
Weebly
Wordpress
Ce trebuie să căutați într-un CMS
Înainte de a alege un sistem de gestionare a conținutului, este benefic să evaluați practicile de gestionare a informațiilor și obiectivele generale de afaceri ale companiei dvs. în ceea ce privește publicarea conținutului.

Va trebui să începeți prin a face o listă a problemelor de afaceri pe care încercați să le rezolvați, precum și a oricăror cerințe specifice pe care le aveți. Acest lucru vă va ajuta să alegeți sistemul corect de gestionare a conținutului - cel care acceptă cerințele afacerii dvs. - mai degrabă decât cel mai popular sau cel mai apreciat.

CMS-urile vin în toate formele și dimensiunile, fiecare cu propriul set de caracteristici și beneficii. Unele sunt potrivite în mod ideal pentru blogging; altele pot fi adaptate site-urilor de comerț electronic cu funcții de funcționare a prețurilor și contabilității. Specificațiile vor varia în funcție de nevoile și resursele companiei dvs.

Iată câteva întrebări de luat în considerare în procesul de evaluare:

Care este bugetul tău?

Dacă aveți resurse infinite de cheltuit, există câteva sisteme de gestionare a conținutului foarte complexe, cu funcții concepute pentru a facilita viața creatorilor și editorilor de conținut. Cu un buget limitat, totuși, alegerile dvs. vor fi mai limitate.

Ce operațiuni de afaceri trebuie să susțină CMS?

După preț, următoarea considerație majoră este ce operațiuni comerciale CMS va trebui să susțină. Compania dvs. trebuie să publice sute de videoclipuri noi pe zi? Schimbați prețurile la mii de SKU-uri pe zi? Găzduiți imagini pentru postări pe blog?

Cu ce ​​tehnologii CMS are nevoie să sprijine sau să se integreze?

Dacă compania dvs. folosește deja un program CRM, ERP sau de analiză web, va trebui să luați în considerare un CMS care se integrează cu software-ul de marketing online existent.

Cât de ușor este să creați și să editați conținut?

Cu cât compania este mai mare, cu atât utilizatorul final al CMS va fi eliminat de la persoana care îl implementează. În mod ideal, sistemul va fi ușor de utilizat și intuitiv, cu funcții precum un editor WYSIWYG.

Câte grupuri diferite de utilizatori vor exista?

O considerație va fi diferitele niveluri de privilegii de administrare care sunt necesare. Luați în considerare diferitele roluri ale utilizatorilor, inclusiv rolul managerilor în revizuirea conținutului programat.

Platforma este compatibilă cu SEO?

Dacă SEO este important pentru compania dvs., veți dori un CMS care să gestioneze automat sarcinile de optimizare de bază pe pagină, cum ar fi etichetele de titlu, adresele URL, etichetele alt pe imagini și o structură internă de legătură solidă.

Cât de mare este comunitatea dezvoltatorilor?

Unele dintre platformele CMS, în special Wordpress și Drupal, vin cu comunități de dezvoltatori foarte mari. Avantajul pentru o comunitate considerabilă este cantitatea de ajutor online și documentația pe care o veți găsi despre cele mai multe aspecte ale personalizării.

Răspunsul la întrebările de mai sus vă poate ajuta să selectați sistemul de gestionare a conținutului potrivit pentru afacerea sau organizația dvs.