Cum să îmbunătățiți ratele de conversie

Procesul de a oferi clienților dvs. cea mai bună experiență posibilă în toate punctele de contact, prin intermediul analizelor, cercetării utilizatorilor, testării A / B și personalizării.

În marketingul online, o rată de conversie este raportul dintre totalul vizitatorilor și vizitatorii care efectuează acțiunile dorite. Companiile de pe internet măsoară diferit conversiile de succes în funcție de natura afacerii lor și de obiectivele lor. Un editor online ar putea lua în considerare trimiterea unui formular pe o pagină de abonament ca o conversie reușită; întrucât un comerciant cu amănuntul online ar putea măsura rata de conversie în funcție de numărul de clicuri pe butonul „Adaugă în coș”. Companiile de internet din fiecare industrie folosesc multe metode pentru a îmbunătăți ratele de conversie, deoarece ratele de conversie mai mari se traduc de obicei la o rentabilitate mai mare a investiției. Acest articol prezintă cinci sfaturi și abordări pentru îmbunătățirea ratelor de conversie utilizând un software de testare A / B.

Sfat 1: Concentrați-vă pe îndemnul la acțiune
click-me.png În limbajul de marketing online, un îndemn la acțiune (CTA) se referă la un buton sau la un link care îi determină pe vizitatori să ia o anumită acțiune, cum ar fi „Adăugați în coș” sau „Înregistrați-vă acum”. O modalitate de a îmbunătăți potențial ratele de conversie este să experimentați diferite CTA-uri, nu numai poziția pe pagină, ci și un nou text CTA sau o pictogramă de pe buton.

Într-un experiment, Optimizely a reușit să mărească cu 27% ratele de conversie pe pagina de pornire prin schimbarea textului butonului de apelare la acțiune din „Începeți” în „Testați-l”. Ipoteza a fost că cuvintele de acțiune ar avea o performanță mai bună decât cuvintele de acțiune și că o formulare mai puțin orientată spre proces ar face mai bine. Văzând o creștere semnificativă a ratei de conversie din „Test It Out”, am ajuns la concluzia că acest limbaj a arătat mai clar că utilizatorul îl poate încerca imediat fără un proces lung. Am crezut că „Începeți” a prezentat un proces mai practic și implicat.

Testând CTA pe paginile dvs., puteți dezvălui cât de mult impact poate avea doar trei cuvinte pe linia de jos.

Sfat 2: experimentați aspectul, conținutul, stilul și funcționalitatea pe paginile de destinație
layout-icon.png

Paginile de destinație fac de obicei trei lucruri:

Acestea informează utilizatorul ce are de oferit compania dvs.
Te interesează de oferta lor, de multe ori explicând ce face compania ta diferită.
Acestea simplifică și clar modul în care utilizatorul poate urma oferta dvs. (de exemplu, „convertiți”).
Cu alte cuvinte, paginile de destinație oferă suficiente informații pentru a motiva utilizatorii să dorească să convertească și să îi îndrume ușor în acea direcție. Conținutul, aspectul, stilul și funcționalitatea dvs. fac parte din aceasta. De exemplu, o pagină cu prea mult conținut poate deruta utilizatorii, dar o pagină fără conținut suficient sau un tip greșit de conținut ar putea să nu îi motiveze să convertească. Experimentați cu poziția elementelor paginii. Variați textul și imaginile. Vedeți ce se întâmplă dacă modificați stilistic elementele paginii. Puneți-vă întrebări de genul: câmpul de text trebuie să fie lung? CTA ar trebui să aibă o culoare diferită? În cele din urmă, încercați diferite experiențe ale utilizatorului și schimbați funcționalitatea.

Sfat 3: Urmăriți mai multe elemente de pagină
track-icon.png

Rețineți motivul pentru care testați: doriți să atingeți un anumit obiectiv sau obiective. Mulți factori pot afecta succesul atingerii obiectivului dvs., fie că este vorba de creșterea numărului de vizionări, înscrieri, clienți potențiali, venituri, descărcări sau o combinație a acestora. Urmărirea mai multor elemente din paginile pe care le testați ajută la măsurarea impactului testelor dvs. asupra diferitelor moduri în care un vizitator ar putea atinge obiectivul. Nu numai că veți putea afla care experiență a fost mai bună urmărind mai multe elemente, dar, de asemenea, puteți afla de ce a fost mai bine pentru vizitatorii site-ului dvs.

De exemplu, un site software are scopul de a crea mai mulți clienți potențiali pentru echipa lor de vânzări. Un vizitator poate deveni un lider în trei moduri:

Urmărirea unui videoclip pe pagina de pornire care îi determină să „afle mai multe” completând un formular
Dând clic pe butonul „Faceți turul ghidat”, care se termină într-un formular pentru a crea un cont
Înscrieți-vă direct pentru o perioadă de încercare gratuită de 30 de zile de pe pagina de prețuri
Compania efectuează teste A / B pentru a spera, sperăm, numărul de vizitatori care se convertesc în clienți potențiali. Urmăresc clicurile pe toate cele trei surse de generare de clienți potențiali pentru a măsura dacă și cum influențează orice sursă acea sursă. Poate că publicitatea perioadei de încercare gratuită de 30 de zile afectează vizitatorii care devin lider prin vizionarea videoclipului. Urmărirea clicurilor pe ambele butoane va oferi o imagine completă despre cum să optimizați cel mai bine pagina pentru a atinge obiectivul final de creștere a clienților potențiali.

Sfat 4: testați vizitatorii potriviți
test-icon.png

Vizitatorii diferiți se comportă diferit. De exemplu, vizitatorii organici tind să petreacă mai mult timp pe site-uri web, să vadă mai multe pagini și să aibă rate de respingere mai mici decât vizitatorii care provin din campanii plătite. În mod similar, vizitatorii care revin au tendința de a naviga pe site-uri diferit de vizitatorii noi. Aceste diferențe de comportament ar trebui să se reflecte în parametrii de testare. Teste de proiectare care vizează persoanele potrivite.

Sfatul 5: iterați, iterați și iterați
iterate-icon.png

Acest sfat este, de asemenea, cunoscut sub numele de „fii mereu testat”. Natura experimentării dictează faptul că unele teste reușesc și altele eșuează: ambele rezultate prezintă oportunități de creștere. Drumul către rate de conversie îmbunătățite este pavat cu o mulțime de teste. Folosiți testarea ca șansă de a explora noi posibilități de proiectare, apoi rafinați-le. Cu cât veți integra mai mult testarea A / B și testarea multivariată ca parte centrală a culturii companiei dvs., cu atât deciziile dvs. vor fi mai mult determinate de date decât de sentimente.