Value proposition
Esența valorii pe care produsul sau serviciul dvs. o oferă clientului.
O propunere de valoare este esența valorii pe care produsul sau serviciul dvs. o oferă clientului. Este o promisiune a beneficiilor pe care le oferiți. O propunere de valoare puternică articulează avantajele produsului dvs., precum și motivele pentru care oamenii ar trebui să cumpere de la dvs. în loc de la concurenții dvs.
A avea un element de valoare clar și convingător pe site-ul dvs. și pe paginile de destinație este cheia pentru a genera conversii online. Prin articularea clară a beneficiilor și diferențiatorilor competitivi ai produsului dvs., puteți transforma mai bine potențialii în clienți.
Propunerea de valoare a companiei dvs. poate fi prezentată în mai multe forme. Cel mai frecvent propunerea de valoare este transmisă prin cuvinte, dar puteți include și imagini, videoclipuri și alte suporturi media pentru a vă ajuta să transmiteți mesajul dvs. și pieței dvs. țintă.
Formatul propunerii de valoare
Nu există un format specific pe care să îl urmeze o propunere de valoare eficientă, dar există o structură generală care poate fi utilă pentru modelare.
Propunerile de valoare încep de obicei cu un titlu sau o declarație de valoare. Aceasta este o singură propoziție care transmite în mod clar beneficiul principal al produsului sau al afacerii. De exemplu, pe pagina de pornire Optimizely declarația de valoare este „Oferiți cele mai bune experiențe pentru fiecare client pe desktop, web mobil și aplicații mobile”.
Titlul este apoi urmat de beneficii și caracteristici, adesea prezentate sub formă de liste cu marcatori. Aceste declarații de beneficii se extind pe declarația de valoare și adaugă detalii suplimentare cu privire la motivul pentru care un vizitator ar trebui să cumpere produsul dvs. Unele dintre avantajele și caracteristicile enumerate pe pagina de pornire Optimizely includ „Implementare ușoară”, „Editor vizual fără cod” și „Cele mai bune integrări din clasă”.
În cele din urmă, valoarea proprie poate fi îmbunătățită prin adăugarea de elemente de dovadă socială, cum ar fi siglele clienților și studii de caz, care creează încredere și transmit în continuare valoarea produsului. Compararea caracteristicilor cu concurenții poate ajuta, de asemenea, la diferențierea produsului dvs. de alții de pe piață.
Luate împreună, toate elementele de mai sus se combină pentru a forma o propunere de valoare convingătoare care transmite acea valoare a afacerii dvs.
Calități ale unei propuneri de valoare puternice
Următoarele sunt câteva lucruri pe care trebuie să le aveți în vedere atunci când creați sau îmbunătățiți o propunere de valoare:
Clar - O propunere de valoare bună ar trebui să fie scrisă într-o engleză simplă și să articuleze clar avantajul unui produs pentru clientul țintă. Promite rezultate reale evitând în același timp jargonul de afaceri și ideile excesiv de complexe.
Concis - O propunere de valoare puternică este atâta timp cât trebuie și nu mai este. Persoanele care navighează pe web au o atenție scurtă, deci este important să eliminați orice cuvinte, propoziții și paragrafe inutile pentru a ajunge la subiect.
Orientat spre beneficii - Deși caracteristicile produsului sunt importante, deciziile de cumpărare sunt mai mult influențate de ce beneficii va avea produsul asupra afacerii sau vieții clientului. Încercați să vă încadrați caracteristicile într-un mod care să transmită beneficiul pe care produsul dvs. îl oferă publicului țintă.
Construiți încredere - Încrederea este unul dintre cei mai importanți factori pentru cumpărătorii online. Puteți construi încredere cu clienții prin dovezi sociale, studii de caz, sigilii de încredere și alte elemente care transmit că sunteți de încredere și că afirmațiile pe care le faceți sunt adevărate.
Diferențiați - atunci când vindeți online, concurența dvs. este orice altă afacere din lume pe nișa dvs. Cumpărătorilor online le place să facă cumpărături mult, deci clarificați modul în care produsul dvs. excelează și diferă și care sunt avantajele dvs. competitive, pentru a convinge potențialii să cumpere de la dvs.
Evitați hype - Este important să nu treceți peste bord atunci când vă promovați produsul sau va avea un impact negativ asupra încrederii. Nu vindeți produsul în exces și evitați revendicările nefondate.
Exemple de propuneri de valoare
Următoarele sunt propuneri de valoare unice de la companii de vârf, care vă pot ajuta să vă inspirați atunci când vă articulați propriile recuzite de valoare:
Casper: „No More Sleepless Nights” - Tagline clare, concise și orientate spre beneficii, care comunică instantaneu valoarea pe care Casper o oferă.
CrazyEgg: „Urmărirea comportamentului site-ului la un preț imbatabil” - comunică instantaneu ce valoare oferă software-ul („urmărirea comportamentului”) împreună cu avantajul competitiv al companiei („preț imbatabil”).
Lyft: „Rides in Minutes” - Recuzită extrem de concisă (doar trei cuvinte!) Care comunică instantaneu ce face Lyft și care este principalul beneficiu.
Bitly: „Scurtați. Acțiune. Măsura." - O altă propunere de valoare lungă de trei cuvinte, care comunică în mod clar și concis beneficiile pe care Bitly le oferă.
Zoom: „Serviciul de conferințe video și conferințe web # 1”. - Dacă puteți pretinde că sunteți cel mai bun la ceva, acesta poate fi un punct forte de vânzare unic, pe care Zoom îl evidențiază în propunerea lor de valoare.
Dollar Shave Club: „Un bărbierit excelent pentru câțiva dolari pe lună” - Prețul este un beneficiu cheie care rezonează cu mulți clienți potențiali și un punct de vânzare pe care Dollar Shave Club îl comunică în mod clar în valoarea lor.
Pagely: „Ajutăm cele mai mari mărci din lume să crească și să securizeze WordPress.” - Pagely creează încredere cu ajutorul propriei valori, folosind faptul că lucrează cu mărci importante ca dovadă socială pentru produsul lor.
Exemplele de mai sus de propuneri de valoare sunt în primul rând sloganuri și sloganuri, dar o propunere de valoare nu trebuie să aibă o singură propoziție. O propunere de valoare complet dezvoltată pe un site web poate fi o combinație între un titlu care atrage atenția, urmat de trei până la cinci puncte glonț care evidențiază beneficiile produselor unei companii, urmate de exemple și puncte de probă care susțin afirmațiile companiei.
Modul în care testarea A / B vă poate ajuta să vă optimizați propunerea de valoare
Testarea A / B este o metodă pe care o puteți utiliza pentru a testa diferite elemente ale propunerii dvs. de valoare și pentru a îmbunătăți ratele de conversie ale site-ului dvs. web. Într-un test A / B, două versiuni diferite ale paginii dvs. sunt afișate unui utilizator, iar datele și statisticile de conversie sunt folosite pentru a determina ce versiune funcționează mai bine.
Când încercați să vă articulați propunerea de valoare, poate fi dificil să identificați ce declarație de valoare sau beneficii vor rezona cel mai mult cu potențialii dvs. clienți. Testarea A / B elimină presupunerile din crearea propriei valori și vă permite să utilizați date reale pentru a lua decizii.