Viewable impression

O măsură standard a vizibilității anunțurilor definită de IAB pentru a fi un anunț care apare cel puțin 50% pe ecran timp de mai mult de o secundă.

În timp ce publicitatea online a adoptat lent tehnologia care asigură că o impresie este de fapt o impresie - că un utilizator real uman a văzut reclama - aceasta începe să se schimbe în cele din urmă.

Problema cu numărarea afișărilor fără a lua în considerare vizibilitatea este că agentul de publicitate plătește adesea pentru inventar, ceea ce de fapt nu este văzut de oameni. Afișările vizibile oferă o valoare superioară care surprinde mai bine câte anunțuri sunt văzute.

Știind că anunțul este văzut permite agenților de publicitate să măsoare mai precis performanța anunțului. Trecerea de la afișările difuzate la afișările vizualizate înseamnă că plasarea anunțurilor și performanța anunțurilor sunt valori importante pentru care editorii trebuie să țină evidența pentru a-și maximiza veniturile publicitare.

Motivele pentru care impresiile nu trebuie considerate vizibile
Există o serie de motive potențiale pentru care se poate difuza o afișare a anunțului, dar este posibil ca anunțul să nu fie vizibil.

Utilizatorul părăsește pagina înainte ca o secundă să fie activată
Utilizatorul nu derulează suficient de jos pentru a vedea anunțul
Utilizatorul are software de blocare a anunțurilor activat
Pagina este deschisă de un server proxy, crawler sau spider (nu o persoană reală)
Computerului utilizatorului îi lipsește un plug-in necesar pentru a afișa suporturi interactive
Utilizatorul încearcă să deschidă pagina pe un dispozitiv care nu este activat
Cum puteți crește afișările vizibile
Editorii pot crește numărul de afișări vizibile pe paginile lor, proiectând paginile lor pentru a fi optimizate pentru vizibilitate.

De exemplu, își pot proiecta paginile cu toate unitățile de anunțuri deasupra pliantei sau pot scurta lungimea paginilor lor.

Alternativ, pot oferi o unitate de anunțuri „lipicioasă” care rămâne blocată într-o anumită locație chiar și atunci când utilizatorul derulează în jos pe pagină.

Editorii pot, de asemenea, să-și facă site-urile mobile-friendly folosind șabloane receptive care redimensionează anunțurile în funcție de dispozitivul pe care sunt vizualizate. Evitarea tehnologiilor precum Flash, care nu sunt compatibile cu multe dispozitive mobile, poate crește, de asemenea, afișările vizibile.

În cele din urmă, îmbunătățirea duratei de încărcare a site-ului și a anunțurilor poate, de asemenea, să îmbunătățească vizibilitatea anunțurilor, deoarece anunțurile care durează prea mult timp pentru încărcare nu sunt adesea văzute.