E-mailul este un instrument extrem de puternic și unul dintre cele mai bune moduri prin care te poți conecta cu audiența ta. Generarea de clienți potențiali prin e-mail poate face minuni pentru strategia de marketing și poate duce la sute de conversii noi.
Ratele de conversie prin e-mail sunt, în medie, cu 40% mai reușite decât conversiile pe rețelele sociale, conform MailMunch.
Cu aproximativ 3,9 miliarde de utilizatori de e-mail în 2021, este cu siguranță una dintre cele mai răspândite și eficiente modalități de a ne conecta cu clienții. Numărul de utilizatori globali de e-mail va crește până la 4,3 miliarde până în 2023. Practic, peste jumătate din populația lumii.
Iată cum poți crește rata de conversie a e-malurilor automate și a newsletter-ului:
1. Folosește un nume familiar în secțiunea Expeditor
Denumirea expeditorului (împreună cu subiectul) este unul dintre lucrurile pe care marketerii le pot face pentru a determina oamenii să deschidă e-mailul.
Cheia succesului aici este să folosești un nume pe care abonații tăi îl vor recunoaște.
De exemplu, dacă te-ai înscrie la newsletter-ul nostru prin e-mail, te-ai aștepta să primești e-mailuri de la NION sau de la Adrei Popescu? Având în vedere că te-ai înscris pentru aceste e-mailuri de pe site-ul web NION, cel mai probabil te-ai aștepta ca NION să fie expeditorul.
Deci, atunci când vei crea următorul e-mail pentru clienții tăi, asigură-te că folosești un nume de utilizator pe care abonații tăi îl vor recunoaște și așteaptă cu nerăbdare să îl vadă în căsuța de e-mail.
2. Împarte-ți e-mailul în bucăți
Cercetările au arătat că oamenii nu citesc campaniile de e-mail de la stânga la dreapta, ca o carte, ci, în schimb, le privesc în căutarea unor lucruri de interes.
Prin urmare, scrierea unor e-mailuri lungi, cu conținut ridicat de text, nu este cea mai bună abordare.
Indicat este să împarți e-mailul în bucăți de informații ușor de "digerat".
3. Folosește segmentarea și un conținut dinamic
În loc să trimiți același conținut fiecăruia dintre abonații tăi, poți să-ți segmentezi lista și să folosești funcții precum conținutul dinamic pentru a afișa știri și oferte relevante fiecărui abonat.
Astfel, conținutul campaniei tale este relevant și cresc șansele ca abonații să facă clic pe site-ul web și să facă o achiziție.
4. Adăugă imagini atractive pentru fiecare conținut
Cercetările arată că timpul mediu petrecut citind un newsletter după deschiderea acestuia este de doar 51 de secunde.
Având în vedere această scurtă perioadă de atenție și faptul că creierul uman procesează imagini de 60.000 de ori mai repede decât textul, utilizarea imaginilor în newsletter poate fi o modalitate eficientă de a atrage cititorii și de a-i determina să facă clic.
Folosind imagini te asiguri că transmiți mesajele cheie, chiar dacă oamenii nu vor citi tot textul.
5. Folosește titluri axate pe beneficii
Pentru a determina oamenii să deschidă e-mailul de la tine, trebuie să le spui exact ce beneficii vor obține din acest lucru. Acest lucru le va capta atenția și le va răspunde la întrebarea “Ce am de câștigat din acest lucru?”.
6. Adăugă un call to action pentru fiecare subiect
Pentru a te asigura că obți numărul maxim de clicuri, este important să incluzi un îndemn proeminent la acțiune pentru fiecare conținut pe care îl incluzi în e-mail.
Poți face acest lucru folosind fie un link text, fie un buton. Cu toate acestea, folosind un buton în campaniile de marketing prin e-mail (spre deosebire de un link text), conform unor studii, îți poți mări rata de clic cu 28%.
Acest lucru se datorează faptului că butoanele au un număr de atribute unice precum:
Dimensiune - Adesea un buton va avea o dimensiune mai mare decât un text, atrăgând atenția cititorului
Design - Butoanele au adesea elemente de design pe care link-urile nu le au, cum ar fi umbrele, gradientele și alte efecte. Acest lucru îl face să iasă în evidență pentru cititori.
Culoare - Adesea, butoanele vor avea o culoare diferită de fundal și text, iar acest contrast atrage atenția și face cititorul să le observe mai mult
Așadar, când vei crea următorul e-mail pentru abonații tăi, asigură-te că incluzi un buton call to action care iese în evidență și este remarcat. Astfel, îți ajuți cititorii să știe care este următorul pas pe care dorești să îl facă, iar lor le va fi foarte simplu să facă acest lucru.
7. Rulează teste A / B
Dacă nu ai stabilit încă ce funcționează cel mai bine pentru publicul tău – testează!
Testele A / B sunt o modalitate excelentă de a afla lucruri precum: preferă cititorii mei butoanele sau link-uri în text? Poți chiar testa lucruri precum structura unui e-mail sau template-uri pentru a descoperi ce funcționează cel mai bine.
Asigură-te că în testare vei schimba doar un element per e-mail pentru a avea o acuratețe cât mai mare a rezultatelor.
Așa cum am subliniat încă de la început, e-mailul este un canal puternic pentru a-ți mări portofoliul de clienți și a-ți crește afacerea. La NION, te putem sprijini să obți acest lucru. Trimite-ne un mesaj și programează o sesiune gratuită cu unul dintre consultanții noștri pentru a afla cum te putem ajuta.
Comments