top of page
Caută

Al Ries – mai întâi categoria apoi brand-ul




Al Ries este un profesionist în marketing și autor al mai multor cărți. El este, de asemenea, co-fondatorul și președintele firmei de consultanță Ries & Ries din Atlanta, împreună cu partenerul și fiica sa, Laura Ries. Împreună cu Jack Trout, Ries a inventat termenul „poziționare”.


Ries a absolvit Universitatea DePauw în 1950 obținând o diplomă în arte liberale și a acceptat un post în departamentul de publicitate al General Electric înainte de a-și fonda propria agenție de publicitate în New York City, Ries Cappiello Colwell, în 1963. Agenția s-a transformat ulterior într-o firmă de strategii de marketing, Trout & Ries.


În 1972, cooperând din nou cu Trout, Ries a fost coautor al unei serii de articole care declară sosirea „Epocii Poziționării” în revista Advertising Age, promovând conceptul lor de poziționare.


În 1994, Ries a fondat Ries & Ries împreună cu fiica sa Laura, proaspăt absolventă a Universității Northwestern.


Ries a fost ales ca unul dintre cei mai influenți oameni în domeniul relațiilor publice în secolul al XX-lea de către revista PR Week în 1999. De asemenea, Ries a scris o serie de cărți care au ajuns în lista celor mai bine vândute în BusinessWeek.

bottom of page