top of page
Caută

Cum a făcut Melanie Travis 16 miliarde de dolari vânzând costume de baie




Melanie Travis este fondatoarea și CEO-ul firmei de costume de baie Andie. Andie este un brand creat pentru fiecare femeie, pentru orice activitate și pentru orice mărime. Este conceput pentru femeia modernă, pentru toate ocaziile vieții.


Încă de la o vârstă fragedă, Travis a știut că vrea să fie propriul ei șef și își dorea să aducă schimbări și să aibă un impact semnificativ. Ideea pentru Andie s-a născut în timpul unui teambuilding la muncă.


„În acel moment eram Directorul experienței de brand pentru Bark și eram într-un teambuilding la muncă în care mulți dintre noi am venit cu costumele de baie”, își amintește Travis. „Colegele mele și cu mine am început să ne plângem despre cât de greu a fost să găsim un costum de baie. Așadar, răspunsul meu a fost: voi începe o companie de costume de baie, de ce nu? Am crezut că voi face câteva sute de costume de baie și gata. ”


Cinci ani mai târziu, Travis a strâns peste 8,5 milioane de dolari în finanțare și a vândut mii de costume de baie. „În fiecare zi, sunt mirată și mă întreb cum s-a întâmplat asta?” Spune Travis.


În 2020, piața costumelor de baie a fost de 16 miliarde de dolari. Până în 2025, se așteaptă ca piața să crească la 21 miliarde de dolari. Categoria este foarte sezonieră, consumatorii cumpărând doar unul sau două costume de baie pe sezon. O serie de noi branduri au intrat pe piață, gata să valorifice ridicarea restricțiilor de pandemie.


În ciuda pandemiei și a faptului că este pe o piață aglomerată, Andie a prosperat, succesul său fiind determinat de grija și determinarea lui Melanie.


Iată trei lucruri pe care Travis continuă să se concentreze pentru a alimenta traiectoria lui Andie:



1. Acordă atenție detaliilor


„Una dintre ideile cheie pe care le-am avut despre costumele de baie a fost că atunci când o femeie poartă un costum de baie, ea este aproape goală în public, deci este o experiență de cumpărături deosebit de vulnerabilă”, spune Travis. „Am urât să mă aflu în acel dressing, unde niciunul dintre stiluri nu mi se potrivea și era departe de a fi plăcut.”


Melanie a construit Andie în jurul acestei perspective cheie, concentrându-se pe stil și potrivire și acordând atenție tuturor detaliilor importante. Andie este susținut de feedback de la peste 300.000 de femei care au purtat costumele.


Brandul oferă consumatorilor un ghid de ajustare detaliat, care explică și dimensionarea trunchiului. Există un test de potrivire pentru a-ți găsi potrivirea perfectă, care te întreabă care este cea mai mare frustrare a ta în legătură cu costumele de baie, cum ar fi dorința de ajustare, costumul se lărgește prea mult după un sezon sau nu este suficient de comprimat. O echipă de experți pot programa cu tine o consultație virtuală individuală pentru a te ajuta să-ți găsești costumul de vis.


„Am construit un brand în jurul unei perspective cheie, concentrându-mă pe toate detaliile importante pe care nici un mare retailer nu le luase în considerare. În ciuda lipsei de bani pentru marketing la început, ne-am menținut ideea noastră cheie care chiar l-a propulsat pe Andie ”, adaugă Travis.



2. Luptă pentru a sparge stereotipurile


În 2019, încetarea prezentării de modă Victoria’s Secret a reprezentat un moment cultural important: mulți consumatori s-au săturat de portretizarea femeilor ca obiecte. „Spectacolul Angels a fost atât de orientat către bărbați”, spune Travis. „Îmi amintesc că am urmărit spectacolul și m-am gândit, cui este destinat? Comportamentele de cumpărături s-au schimbat, iar femeile vor să cumpere de la branduri precum Andie care reflectă valorile lor. ”


Derulând pe pagina de Instagram al lui Andie, mă văd pe mine, familia și prietenii mei. Inima brandului nu se referă doar la confort și stil, ci și la îmbrățișarea unor dimensiuni incluzive. Valorile lui Andie se reflectă în concentrarea sa asupra prezentării unui grup divers de modele și imagini care susțin naturalețea și unicitatea fiecărei femei. Vedem femei în fotografii fără filtru, îmbrățișând sinele lor autentic.


„Antreprenorii din domeniul modei care ignoră dimensiunile incluzive pierd atât de mulți bani”, spune Travis. "Nu vreți să construiți o afacere de succes? Nu este doar ceva ce trebuie făcut, este o decizie bună de afaceri."


După cum explică Melanie, multe mărimi de costume de baie se opresc la dimensiuni mari sau XL. „Nici nu mi-a trecut prin cap să fiu atât de restrictivă. În prezent, Andie ajunge la dimensiunea de 3XL, iar acum producem dimensiuni de până la 5XL, ceea ce este semnificativ mai mult decât alte branduri de pe piață.”



3. Rămâi fidel misiunii tale


Travis își reamintește de procesul de a găsi investitori ca fiind unul anevoios, mai ales ca o femeie care strânge bani pentru un produs conceput pentru femei. „Mulți dintre investitorii de sex masculin cu care m-am întâlnit nu au înțeles că există o problemă de rezolvat în această categorie”, împărtășește ea. „De asemenea, ei nu credeau că piața costumelor de baie este suficient de mare, ceea ce pur și simplu nu este adevărat. Andie vorbea cu atâtea femei care au fost ignorate prea mult timp ”.


În pofida necredincioșilor, Melanie nu s-a îndepărtat de misiunea ei. A început cu trei stiluri de costume dintr-o singură piesă pe care le-a crezut perfecte pentru fiecare tip de corp. A continuat să construiască afacerea încet și metodic de acolo. Când antreprenoarea a avut prima întâlnire cu actrița Demi Moore, ea a povestit cât de speriată a fost. „Dar Demi a înțeles-o, a crezut în misiunea noastră. A avea un aliat ca Demi a validat cu adevărat ceea ce făceam. ”


Acum câțiva ani, Melanie își amintește că a auzit un investitor de sex masculin care a respins investiția în Andie, vorbind la o conferință. „Uau, chiar m-am încurcat. Am ratat să investesc în Andie și mi-aș dori să o pot face acum ”, a spus el mulțimii.


Și acel investitor a avut dreptate despre faptul că a ratat o oportunitate masivă de a face parte dintr-o afacere care schimbă jocul. Până în prezent, compania a strâns un total de 8,5 milioane de dolari. A adăugat o linie ecologică și a lansat o colecție limitată de maternitate și copii. Andie a lansat, de asemenea, o mică linie de lenjerie intimă.


Ce urmează pentru Andie? „Vrem ca Andie să ne sprijine clienții pe parcursul experiențelor lor de viață", spune Travis. „Ascultăm clienții noștri pentru ceea ce urmează."

bottom of page