top of page
Caută

Cum poți vinde pe Instagram folosind Instagram Shopping



Ai un magazin online? Află cum îți poți crește vânzările folosind platforma Instagram


Astăzi, este infinit mai ușor pentru utilizatori să cumpere produse fără a părăsi vreodată aplicația.


Probabil ai văzut și tu postările acelea cu poze draguțe din care poți ajunge direct pe site, unde le poți cumpăra cu doar câteva clicuri.


Deci, cum funcționează și cum îl poți folosi pentru a genera venituri? Află tot ce trebuie să știi în articolul de mai jos.


De ce ar trebui sa vinzi pe Instagram


Datorită funcției de postări Instagram unde poți efectiv cumpăra și a altor instrumente de susținere (cum ar fi lista de dorințe, reminder pentru lansare de produs), utilizatorii pot parcurge întreaga călătorie a cumpărătorului, de la descoperire până la plată.


Platformele de socializare sunt de obicei văzute ca instrumente de cunoaștere a brandului. Cu toate acestea, integrările Instagram au făcut din acesta un factor important de venit.


Un studiu Facebook a arătat că 54% dintre respondenți au achiziționat articole în momentul sau la un moment dat după ce au văzut un produs sau un serviciu pe Instagram.


Și nu doar firmele care vând direct consumatorilor finali pot beneficia de utilizarea funcțiilor de cumpărături Instagram. Un raport HootSuite a dezvăluit că 36,2% dintre factorii de decizie B2B folosesc aplicația pentru a obține produse și / sau servicii noi.


Postările în care poți cumpăra sunt marcate cu o pictogramă unde poți face clic pe butonul care afișează informațiile despre produs și îndemnul „Vizualizați produsele” pentru a vizita pagina Magazinului online.


Acest lucru creează o experiență perfectă pentru utilizator și îți permite să te promovezi fără a fi agresiv în vânzare.


Cum să vinzi pe Instragram


1. Îndeplinește criteriile de eligibilitate


Există câteva cerințe de eligibilitate pe care trebuie să le verifici înainte de a începe să vinzi pe Instagram. Trebuie să:


  • Fii localizat pe una dintre piețele eligibile. Lista o poți găsi aici iar din fericire România este pe listă

  • Ai un cont de business pe Instagram

  • Vinzi bunuri fizice care respectă acordul de comerciant Instagram și politicile comerciale

  • Conectezi contul Instagram la o pagină de afaceri Facebook


Odată ce ai îndeplinit cerințele de mai sus, urmează pașii de mai jos.


2. Încarcă catalogul de produse


Catalogul tău este un fișier care conține produsele pe care dorești să le vinzi împreună cu informațiile acestora, cum ar fi prețurile și descrierea. Există două moduri de a încărca catalogul de produse:


  • Prin Facebook Business Manager adăugând manual articolele

  • Prin conectarea la un partener de platformă de comerț electronic, cum ar fi Shopify sau BigCommerce. Găsești aici o listă completă a partenerilor compatibili


3. Trimite contul pentru verificare


După ce și-ai conectat catalogul de produse la contul de Instagram, poți trimite contul pentru aprobare.


1. Accesează tabloul de bord profesional. Odată ajuns acolo, fă clic pe „Configurați cumpărăturile Instagram”



2. În pagina de configurare, apasă pe „Începeți”




3. Selectează catalogul




4. Revizuiește detaliile și fă clic pe „Trimiteți pentru revizuire”




Procesul de aprobare poate dura câteva zile. Este posibil să fie necesar să furnizezi informații suplimentare, cum ar fi verificarea domeniului.



Cum să etichetezi postările cu produsele care pot fi cumpărate pe Instagram


Odată ce ai acces la postările care se pot cumpăra pe Instagram și ai finalizat toți pașii enumerați mai sus, adăugarea de etichete la postările tale este rapidă și ușoară.


1. Încărcă imaginea și după ce ai terminat editarea, apasă „Următorul”

2. Fă clic pe „Etichetați produsele”

3. Apasă pe elementul din imagine pe care dorești să-l etichetezi

4. Caută produsul și selectează-l

5. Apasă pe „Terminați” și partajează imaginea


Măsurarea rezultatelor


Conturile de business pe Instagram au acces la analize pentru postările lor, inclusiv date despre câte persoane au văzut informațiile despre produs și au făcut clic pe pagina produsului. Aceste informații te ajută să determini ce tip de produse rezonează cu urmăritorii tăi și să identifice lacunele din călătoria cumpărătorului.


Odată ce afacerea ta începe să vândă pe Instagram, continuă să experimentezi cu imagini, text, etichete și alți factori care pot contribui la creșterea vânzărilor.


Indiferent de tipul de produse pe care le vinzi, aprofundarea analizelor îți permite să înțelegi dorințele publicului, îți îmbunătățește conținutul și, în cele din urmă, te ajută să generezi mai mult trafic și vânzări.


Vânzarea pe Instagram este o oportunitate unică de a ajunge la utilizatori în toate etapele călătoriei cumpărătorului printr-o experiență perfectă.


Este dorința fiecărui proprietar de afacere să își crească vânzările iar la NION, avem instrumente și know-how care te pot ajuta în acest sens. Programează o sesiune gratuită cu unul dintre consultanții noștri și află cum!

Comments


bottom of page