top of page
Caută

Cum să promovezi online un salon de înfrumusețare




Un salon de înfrumusețare poate și ar trebui să fie profitabil.


Iar pentru asta, trebuie să mergem dincolo de furnizarea unui serviciu bun. Oamenii trebuie să știe că salonul tău există. Și trebuie să înțeleagă că ceea ce oferi nu este un serviciu ieftin, ci un beneficiu pentru care merită plătit suplimentar.


În acest articol vom explora 8 lucruri pe care le poți face pentru a-ți promova salonul în online și a ajunge în atenția clienților mult doriți.


1. Fă-ți vizibil salonul în pagina de căutare Google Maps


Ce obții atunci când cauți „salon lângă mine” pe Google?


Aceasta este una dintre cele mai importante întrebări pe care să ți-o pui astăzi.


Dacă salonul tău nu apare când oamenii caută tipul tău de salon în zona ta, el pur și simplu nu există pentru potențialii clienți noi.


Așadar, înainte de a pune în practică orice altă idee de marketing pentru salon, asigură-te că ai elementele de bază care îți permit să fii vizibil atunci când oamenii te caută.


Google este cel mai folosit motor de căutare.

Pentru ca salonul tău să fie vizibil pe Google, e nevoie să-ți configurezi contul în My Business Account.


2. Crează sau reîmprospătează site-ul salonului


Site-ul salonului este adesea prima impresie pe care o faci clienților noi.


Și pentru ca ești în industria frumuseții, sigur știi cât de importantă este o primă impresie.


Oamenii pur și simplu nu au încredere în saloanele al căror site web arată neprofesionist sau vechi.


În calitate de proprietar al salonului, trebuie să te asiguri că site-ul web este actualizat.


Un site web bun este mult mai mult decât o simplă impresie. Este fereastra online a salonului.


La fel ca un recepționer, nu vrei doar o față drăguță, ci vrei pe cineva care să îți găsească clienți noi, să-ți administreze rezervările, să-ți vândă serviciile și să-ți dezvolte afacerea.


Poți folosi o agenție de marketing pentru a te ajuta să creezi un site web sau îl poți face chiar tu, folosind platforme precum Wix sau Wordpress.


3. Activează rezervarea programării online


Știai că peste 35% dintre oameni preferă să-și rezerve întâlnirile online? De fapt, dacă întrebi persoanele cu vârsta sub 35 de ani, 25% spun că își fac rezervările doar online. În același timp, multe saloane petrec ore în fiecare săptămână pentru a administra manual programările.


Dacă așa e și în cazul tău, ar fi indicat sa schimbi acest lucru.


Disponibilitatea rezervării online este un element cheie pentru a automatiza, reducând astfel costurile și crescând productivitatea.


4. Definește strategia de e-mail marketing și trimite newsletter


S-ar putea să crezi că e-mailul este o metodă veche de marketing care a devenit irelevantă, având în vedere dezvoltarea social media.


Nimic mai greșit.


E-mailul este cel mai eficient mod de a construi încredere, relații și vânzări. Punct.


Marketingul prin e-mail este o modalitate excelentă de a intra în contact cu persoanele care au vizitat salonul sau care au vizitat site-ul în trecut.

În subiectul e-mailului poți include cuvinte atrăgătoare cum ar fi „disponibilitate limitată” sau „oferte avantajoase”, care îi vor încuraja pe cititori să facă clic.


5. Fă-ți salonul prezent în social media și fii consistent în postări


Nu există o strategie de marketing pentru un salon de înfrumusețare fără rețelele sociale. Clienții așteaptă cu interes să vadă imagini cu cele mai noi creații. Gândește-te la acest instrument ca la un portofoliu online prețios.


A fi activ pe social media este o modalitate excelentă de a comunica cu clienții, a spori încrederea și a rămâne în vizorul lor. O pagină atrăgătoare de Instagram va crea o imagine pe măsură a salonului.


6. Folosește recenziile online în avantajul tău


Recenziile îi ajută pe oameni să decidă dacă îți vizitează afacerea sau nu. Este versiunea online a cuvântului din gură în gură.


„88% dintre consumatori au încredere în recenziile online la fel de mult ca în recomandările personale.” SearchEngineLand


Reamintește-le clienților tăi să lase o recenzie pentru listarea salonului pe Google Maps, Facebook sau oriunde crezi că salonul tău este căutat.


Un marketing bun în salonul de înfrumusețare înseamnă construirea încrederii și relații de durată cu clienții, așa că răspunde întotdeauna cu amabilitate la recenziile lor. Acest lucru le va arăta că le prețuiești opinia, chiar dacă nu va fi întotdeauna una pozitivă.


7. Rulează anunțuri pe Google


Menționam mai sus cât de important este ca salonul tău să fie prezent pe Google Maps. Dar ce faci atunci când în apropierea salonului tău mai sunt și altele?


Dacă acesta este înconjurat de multe alte saloane, este probabil ca salonul tău să nu apară în partea de sus a căutării pe Google Maps. De fapt, primele rânduri din rezultatul căutării Google sunt dedicate afișării anunțurilor plătite.


Deci, chiar dacă site-ul tău este optimizat pentru motoarele de căutare, este foarte probabil să nu fie afișat în partea de sus. Acesta este motivul pentru care ar trebui să derulezi campanii de căutare plătite.


Google Ads pentru saloane


Când îți configurezi campania de căutare, ar trebui să fii cât mai specific posibil. Deoarece plătești numai atunci când oamenii fac clic pe link, ar trebui să încerci să afișezi anunțul numai persoanelor unde există un potențial mare de a face o rezervare.


De exemplu, poți limita ca anunțul să fie vizibil numai pentru persoanele care au o distanța de mers pe jos până la salonul tău. De asemenea, poți defini cuvinte specifice pe care trebuie să le folosească atunci când caută.


Aceasta ar putea include servicii specifice pe care le oferi în salon. Fiind mai specific, vei crește șansele ca, atunci când oamenii fac clic (și plătești pentru asta), vizitatorul să decidă să facă o rezervare.


8. Crează conținut video


Una dintre cele mai eficiente modalități de a-ți prezenta serviciile de înfrumusețare online este prin video. Clienții potențiali sunt dornici să lucreze cu profesioniști care sunt experți în domeniul lor. Videoul îți permite să arăți cele mai bune și recente lucrări și să convertești clienții sceptici.


Poți crea tutoriale, interviuri cu angajații salonului, recenzii video de la clienții fideli.


Ai nevoie de ajutor cu promovarea salonului tău în online? La NION avem un pachet special pentru tine! Programează o întâlnire gratuită cu unul dintre specialiștii noștri și află cum te putem ajuta.

Comments


bottom of page