top of page
Caută

De ce WooCommerce este cea mai potrivită platformă pentru un magazin online LA ÎNCEPUT





Odată cu creșterea numărului de platforme de e-commerce, multe companii nu știu care ar fi cea mai bună pentru magazinul lor online. Există multe platforme de e-commerce performante precum Magento, Shopify, Bigcommerce. Dar când vine vorba de alegerea unei platforme de e-commerce, WooCommerce este aleasă de mulți utilizatori.



În comparație cu alte platforme de e-commerce, designul, interfața potrivită pentru SEO și caracteristicile avansate, fac ca WooCommerce să fie cea mai utilizată platformă de e-commerce din lume. Mai mult de 26% dintre companii, folosesc WooCommerce pentru magazinele lor online. Funcțiile încorporate de WooCommerce fac procesul de achiziție ușor și fără stres pentru clienți.


Iată câteva motive pentru care WooCommerce este cea mai bună platformă de comerț electronic, la început:


1. WooCommerce este rentabil


Prețul este unul dintre aspectele importante ale unui retailer care dorește să înceapă un magazin online nou-nouț. Există multe platforme de e-commerce disponibile pe piață. Unele sunt destul de scumpe și doar foarte puține necesită investiții mai mici. Deci, dacă sunteți în căutarea unei platforme de e-commerce care să ofere servicii de înaltă calitate cu costuri reduse, atunci WooCommerce ar putea fi opțiunea ideală pentru a construi un magazin online.


WooCommere este una dintre platformele de e-commerce flexibile și fiabile care vă poate ajuta în construirea unui magazin online extrem de receptiv și performant în limita bugetului.



2. Personalizarea „vitrinei”


„Vitrina” joacă un rol esențial în a decide dacă vizitatorii vor cumpăra produsele oferite sau vor părăsi site-ul fără a face nicio achiziție. Un magazin neoptimizat cu un design obositor, poate crește rata de respingere. De aceea, este important să creați o „vitrină” atrăgătoare care să poată converti vizitatorii site-ului în clienți.


Poți selecta teme și șabloane extraordinare disponibile în WooCommerce pentru a-ți face profitabil afacerea în e-commerce.


3. Plugin-uri încorporate și funcții avansate


Există multe platforme de comerț electronic care oferă funcții pentru a construi un site web de e-commerce. Iar când vine vorba de Woocommerce, fiabilitatea și flexibilitatea sa pentru toate tipurile de companii, îl fac cea mai utilizată platformă de comerț electronic. Woocommerce dispune și de funcții premium care pot fi utilizate atunci când afacerea ta începe să crească la potențial maxim.


4. Potrivit pentru motoarele de căutare


SEO joacă un rol important în obținerea unui site web clasat în prima pagina de rezultate a motorului de căutare. Dacă magazinul tău online dorește să atragă mai mult trafic, atunci este esențial ca produsul și site-ul să fie clasate pe primele pagini de căutare.


WooCommerce, atunci când este combinat cu WordPress, face mai ușor pentru companii să își listeze produsele printre primele rezultate ale căutării.


5. Marketing


Un site web de e-commerce nu va fi eficient și productiv până nu va fi marketat la potențial maxim. Marketingul este unul dintre aspectele importante ale fiecărei afaceri care îi ajută să crească gradul de conștientizare și să atragă clienți potențiali. Funcțiile WooCommerce îți permit să comercializezi produsele din magazin, derulând diverse promoții pentru a crește vânzările.


Folosind funcțiile WooCommerce poți adăuga opțiuni de reducere, cupoane și îți poți promova produsele la reducere.


6. Managementul inventarului


Gestionarea stocurilor este o parte esențială a unui magazin online. Ajută proprietarii de magazine să identifice și să urmărească nivelul stocurilor. Există multe companii care cheltuiesc sute, mii de euro pentru a-și gestiona inventarul magazinului online.

Sistemul unic de gestionare a inventarului WooCommerce, îți permite să urmărești nivelul stocului și să îl actualizezi după cumpărare.


Gestionarea inventarului WooCommerce îți permite să primești notificări despre produsele care urmează să se terminte sau chiar s-au epuizat. Gestionarea sa integrată ascunde automat un produs care nu mai este in stoc.


7. Sistem de analiză puternic și eficient


Analiza comerțului electronic este unul dintre instrumentele esențiale ale unui magazin online.


WooCommerce analytics oferă o interfață intuitivă și clară care ajută toate tipurile de companii să își identifice activitatea și detaliile potențialilor clienți. Orice companie dorește să rămână conectată cu clienții săi, de aceea este important să identifici detaliile vizitatorilor magazinului online. Woocmeerce a apărut ca o platformă de comerț electronic rentabilă, cu raportări analitice puternice.


Proprietarii de magazine online plătesc o sumădestul de mare pentru a obține raportul analitic al site-ului lor web. WooCommerce îți permite să obți raportul analitic referitor la vânzarea totală, vânzarea după dată, comanda medie, acțiunea vizitatorului site-ului și multe altele. Principalul avantaj este că oferă un raport analitic care poate fi ușor de înțeles pentru oricine. Nu trebuie să angajezi o persoană pentru a analiza raportul magazinului tău online.


Prin urmare, dacă ești la început de drum și îți dorești un magazin online, WooCommerce ar putea fi opțiunea cea mai potrivită pentru tine.


Iar dacă îți dorești ajutor specializat, contacteaza-ne pentru o sesiune gratuită în care vom discuta ce putem face pentru tine.

bottom of page