Știm cu toții că marketing-ul nu mai este cum era. Dacă înainte mergeai la o plimbare și te intorceai cu brațul plin de pliante, acum totul e în online. Și se numește, marketing digital.
Canele de marketing digital sunt multe și complexe. Iată câteva: e-mail marketing, video marketing, social media, content marketing, SEO, display advertising, affiliate marketing.
Înainte de a-ți face o strategie în marketing-ul digital, este foarte important să-ți stabilești obiectivele și să identifici audiența țintă. În funcție de acestea, alegi canalul de marketing și creezi conținutul adecvat.
În România, există peste 10 milioane de utilizatori de internet și mai mult de 6,5 milioane dintre aceștia sunt online în fiecare zi. Cu alte cuvinte, jumătate din populație este în online, iar cei care nu sunt, ei bine, au copii si nepoți care sunt :)
Și pentru că nimic nu vorbește mai bine decât cifrele, îți prezentăm câteva statistici pe care le-am găsit a fi interesante pentru țara noastră:
- Numărul de utilizatori de internet a crescut cu 0,9% din 2020 în 2021
- 51,4% dintre utilizatori sunt femei și 48,6% sunt bărbați
- 97% dintre aceștia folosesc telefonul mobil și 86% laptopul sau desktopul
- În medie, oamenii petrec 7 ore si 26 de min pe internet și 3 ore si 20 de minute la televizor
- 87,7% din populație a căutat un produs sau serviciu online și 72,7% au făcut achiziția
Cu asta cred că am punctat importanța de fi online pentru creșterea afacerii tale.
Când vine vorba de implementare, sunt 2 opțiuni: fie o faci singur, fie externalizezi și angajezi o firmă specializată care te va sprijini să-ți atingi obiectivele.
Dacă ești interesat să colaborezi cu o agenție cu experiență și rezultate în piață, am fi bucuroși să ne cunoaștem.
Comments