Coerența este, fără îndoială, cea mai importantă componentă a atingerii obiectivelor.
Luați în considerare antrenamentul pentru un maraton - câteva săptămâni de alergare nu vă vor duce la obiectivul final. Totuși, alergarea de câteva ori pe săptămână pe parcursul unui an ar putea arăta o îmbunătățire imensă a rezistenței.
Același concept se aplică și marketingului de conținut. Respectarea unei strategii de conținut consistente poate avea o mulțime de beneficii, care se agravează în timp. Veți fi recompensat pentru eforturile depuse.
Nu tot conținutul este egal
Marketingul de conținut este o investiție pe termen lung, cu o putere durabilă și agregată în timp. Cu cât sunteți mai mult timp, cu atât veți obține mai multe beneficii.
Conținutul pe care îl publicați astăzi poate genera în continuare trafic și clienți potențiali pentru lunile și anii următori. Cu toate acestea, specialiștii în marketing de conținut ar trebui să fie întotdeauna strategici în funcție de tipul de conținut pe care îl creează.
Conținut temporal
Piese oportune care nu au relevanță pentru o vreme, inclusiv exemple precum:
Știri postează articole
Anunțuri despre produse
Statistici și tendințe care sunt trecătoare
Conținut sezonier sau reclame
Conținut despre tendințele actuale
Conținutul temporal nu vă va duce departe când vine vorba de trafic pe termen lung, dar echilibrul este esențial.
Profitarea tendințelor în timp util și transformarea lor într-un articol buzz poate avea succes (și distractiv de scris)! Luați în considerare reclamele Super Bowl, dar introduceți-vă propriul spin din industrie, folosind Super Bowl ca momeală de clic pentru propriul dvs. beneficiu. Scrie despre cultura pop, reality TV sau despre plăcerea ta vinovată, dar fă-o să rezoneze cu publicul tău.
Deși conținutul temporal poate să nu aibă același efect de compunere ca și conținutul veșnic verde, acesta oferă conținut în timp util și proaspăt cititorilor dvs., lucru pe care unii dintre clienții dvs. țintă îl pot aprecia. Cu toate acestea, conținutul veșnic verde este ceea ce va conduce în cele din urmă la creșterea durabilă a traficului pentru marca dvs. pe termen lung, pentru a vă ajuta să creșteți gradul de conștientizare, să generați clienți potențiali de calitate și să le convertiți în vânzări.
Conținut Evergreen
Conținut care rămâne relevant, util și proaspăt pentru cititorii dvs., conținutul veșnic verde va crește și va crește mai repede decât conținutul temporal.
Pentru a vă face o idee mai bună despre performanța conținutului veșnic verde față de conținutul temporal, aruncați o privire la graficele de mai jos. Fostul manager de produs Google și actualul partener RedPoint Ventures, Tomasz Tunguz, demonstrează bine acest concept.
O ipotetică postare de blog veșnic verde, de exemplu, poate genera aproximativ 150 de vizualizări în ziua publicării și aproximativ 20 de vizionări în ziua următoare. Pe baza ratei de descompunere a vizualizării posturilor pe care a calculat-o folosind propria sa postare, un blog tipic veșnic verde poate câștiga încă aproximativ 18 vizionări pe zi, un an întreg mai târziu.
Nu este un brainer, nu? Lăsați conținutul să facă treaba pentru dvs., chiar și în timp ce dormiți.
Graficul arată, de asemenea, efectele de compunere ale marketingului de conținut. Într-un an, postarea de pe blog ar aduce peste 250.000 de cititori în fiecare lună. Valoarea conținutului de calitate se va compune în timp și asta îl diferențiază de tacticile tradiționale de marketing.
Pe de altă parte, cu o strategie temporală, o postare tipică pe blog poate câștiga aceeași cantitate de vizualizări pe care le generează un blog orientat pe o veșnicie verde în prima zi (150 de vizualizări) și a doua zi (20 de vizualizări), dar rata de descompunere a conținutului temporal este mult mai abrupt. Postarea de pe blog poate obține aproximativ 1 vizionare pe zi după un an. Traficul atinge, de asemenea, apogeul la 70.000 de cititori, mai puțin de o treime din traficul unui post veșnic verde.
Conținutul veșnic verde nu este singurul răspuns la nevoile dvs. de conținut.
Specialiștii în marketing de conținut ar trebui să experimenteze în continuare conținutul destinat publicului lor, găsind în cele din urmă echilibrul perfect.
Odată ce ați construit un portofoliu de conținut atemporal, restul va intra în loc.
Piesele dvs. în timp util pot completa conținutul veșnic verde.
Nu te lăsa
Timeless nu echivalează cu efort pe termen lung. În timp ce durata de viață îmbunătățită a conținutului dvs. veșnic verde va urma în mod natural, ar trebui să revizitați postările vechi pentru a vă asigura relevanța. Luați în considerare mai ales rata de schimbare din industria dvs. - inovația se întâmplă, cercetarea și tehnologia se îmbunătățesc. O echipă de conținut, dedicată tuturor părților în mișcare, ar putea fi exact ceea ce aveți nevoie.
Dacă nu sunteți complet echipat pentru a crea un plan de marketing de conținut consistent în acest moment, începeți de undeva. Reîmprospătați conținutul învechit cu scop, adăugând valoare, actualizând link-uri și încorporând grafică atrăgătoare.
Ați văzut întoarceri compuse pe conținutul dvs. veșnic verde? Ne-ar plăcea să ne împărtășiți experiența dvs. personală în comentariile de mai jos.
Dacă sunteți gata să obțineți mai mult trafic pe site-ul dvs. cu un conținut de calitate publicat în mod constant, consultați Serviciul nostru de creare a conținutului .
Comments