top of page
Caută

Kevin Roberts: brand-urile trebuie să se conecteze emoțional





Kevin John Roberts, născut în 1949, este un om de afaceri britanic. El a fost directorul executiv (CEO) al agenției de publicitate Saatchi & Saatchi din 1997 până în 2014. În septembrie 2006, Saatchi & Saatchi a câștigat un contract cu JC Penney de 430 de milioane USD datorită ideii de lovemarks, care a fost inventată și promovată de Roberts. Kevin a devenit președinte executiv al Saatchi & Saatchi în 2015, apoi președinte neexecutiv în 2016. A demisionat în august 2016 pentru a se concentra pe firma de consultanță de marketing și leadership pe care a fondat-o în 1995, Red Rose Consulting.


Kevin susține că brand-urile de succes se adaptează la nevoile și dorințele emoționale ale clienților. Pentru a ajunge acolo, nu trebuie doar să valorifice analiza datelor și digitalul, ci au nevoie și de un IQ în leadership creativ.


„Oamenii pot alege să te blocheze, să te ignore, să te disprețuiască, să te îmbrățișeze sau să te aplaude”, „Managerii de brand nu mai dețin „brand-ul lor”. Brand-urile sunt deținute de oamenii care le iubesc.”


Roberts și-a construit cariera pe dezvoltarea de succes a strategiei de brand. Pe lângă faptul că a avut 17 ani cu Saatchi & Saatchi, Roberts a fost fost director de operațiuni al Lion Nathan, ajutând la conducerea creșterii companiei în Asia-Pacific. A fost, de asemenea, CEO al Pepsi în Canada și Pepsi-Cola în Orientul Mijlociu, iar anterior a ocupat mai multe poziții executive și de marketing la Procter & Gamble în Europa și Orientul Mijlociu.

Commentaires


bottom of page