Industria nunților este o afacere uriașă. Cu toate acestea, acet lucru nu face mai ușor să ieși în evidență într-o lume plină de retaileri de renume. Dacă deții un magazin de rochii de mireasă, depinde de tine să găsești noi modalități de a atrage cea mai recentă generație de clienți.
Marketingul digital este un element necesar pentru a-ți face un nume în industrie. Miresele și mirii scotocesc rețelele sociale în căutarea inspirației pentru nuntă și de aici iau și decizia de cumpărare. Dacă nu ești online, nu vei face parte din aceste decizii. Iată câteva modalități de a-ți promova magazinul de rochii de mireasă prin marketing online.
1. Crează content
Dacă dorești să ajungi la clienți online, trebuie să le oferi un motiv pentru a avea încredere în tine, ca expert în industria nunții. Poți face acest lucru producând conținut de înaltă calitate care ajută viitoarele mirese să găsească rochia de mireasă perfectă.
Asigură-te că ești prezent pe cât mai multe rețele de socializare: Facebook, Instagram, Pinterest și că ești constant în postări. A avea un program bine stabilit în ceea ce privește contentul este important. Urmăritorii tăi știu că primesc ceva de la tine zilnic iar acest lucru le crește încrederea și chiar te pot recomanda pentru calitatea conținutului postat.
În ceea ce privește conținutul în sine, acesta inlude articole de blog, știri din industrie, grafică pe rețelele de socializare, testimoniale de la cliente sau sfaturi detaliate de la stiliștii din industrie.
2. Oferă-le vizitatorilor site-ului un ghid descărcabil
Poți crea un ghid mai detaliat despre cum îți poți planifica nunta singură sau poți face un ghid mai scurt si vizual atrăgător despre cum să alegi rochia ideală ținând cont de forma corpului. Orice subiect ai alege pentru ghidul oferit, acesta trebuie să răspundă la o întrebare importantă pe care fiecare mireasă o are. Astfel, le vei oferi ceva valoros iar prima impresie contează întotdeauna.
Arate-le viitoarelor mirese că le înțelegi, știi cu ce se confruntă și ce intrebări pot avea și fii acolo pregătit cu soluția.
Acesta este un mod eficient de a-ți construi lista de e-mailuri. Iar mai departe...
3. E-mail marketing
Trimite-le abonaților tăi un e-mail săptămânal sau bilunar și fă-le un rezumat despre ce s-a întâmplat în industrie, noi modele de rochii, locații recent apărute etc. Prin acest e-mail poți redirecționa cititorii spre diverse articole din site-ul web și astfel îi aduci mai aproape de butonul „Comandă acum”.
Fii prezent în Inbox-ul abonaților tăi!
4. Conectează-te cu comunitatea
Un alt pas cheie este să fii activ în comunitatea nunților pe social media. Cum am menționat deja, majoritatea mirilor caută activ pe platforme precum Pinterest, Instagram și multe altele, inspirație pentru ziua lor mare. Dacă ești activ pe toate aceste platforme, este mai probabil să fii observat de clienții potriviți.
Folosește hashtag-uri, etichetează alți furnizori și răspunde întotdeauna comentariilor la postările tale. Încurajează-ți miresele și domnișoarele de onoare să posteze fotografii cu produsele tale și să te eticheteze. Aceasta este în esență o recomandare virtuală.
Social media management este un element important al marketingului online așa că fii prezent și invită la dialog.
5. Profită de publicitatea online: Facebook Ads, Instagram Ads, Google Ads
Un alt pas important atunci când vrei să îți dezvolți magazinul de rochii de mireasă, este să profiți de publicitatea plătită.
Creează anunțul, fie în format video fie foto, selectează audiența căreia te adresezi și începe să aduci trafic pe site-ul web și să-ți crești vânzările!
Ai nevoie de ajutor cu marketingul online pentru magazinul tău de rochii de mireasă? La NION avem un pachet special creat pentru tine! Programează o sesiune gratuită cu unul dintre specialiștii noștri și află cum te putem ajuta!
Comentarios