top of page
Caută

Marketing online pentru cafenele




Motoarele de căutare sunt sursa numărul 1 pe care o folosesc oamenii pentru a obține informații despre aproape orice subiect, inclusiv unde să își ia cafeaua. De fapt, aproape 92% din tot traficul web provine din Google. Dacă nu ai o strategie de marketing digital pentru cafeneaua ta, riști să pierzi o mulțime de trafic online care se transformă în clienți.


Iată câteva lucruri pe care le poți face pentru a-ți crește prezența în online:


CONECTEAZĂ-TE CU CLIENȚII PRIN MARKETINGUL DE CONȚINUT


Postarea de conținut util și informativ referitor la metodele de preparare a cafelei, rețetele de băuturi și noile tendințe de prăjire, atrag vizitatori pe site. Marketingul de conținut include în mod tradițional blogging-ul, dar videoclipurile și podcast-urile sunt, de asemenea, considerate materiale utile care îi conduc pe clienți pe site și ulterior în cafenea.


După ce ai creat conținutul, asigură-te că este partajabil. Înainte de a crea o postare sau un clip nou, întreabă-te, este acesta un lucru pe care potențialii mei clienți ar dori să-l transmită prietenilor și cunoștințelor?


Fii consecvent în postarea de conținut, astfel încât vizitatorii tăi să aibă un motiv să revină pe site. Crează un program pentru conținutul pe care vrei să îl postezi.


OPTIMIZEAZĂ GOOGLE MY BUSINESS


În primul rând, dacă nu ești încă prezent pe Google My Business (GMB), e cazul să faci asta URGENT! Este foarte important să ai cafeneaua prezentă pe GMB.


Google My Business este un instrument complet gratuit și ușor de utilizat pentru a-ți gestiona prezența online pe Google, inclusiv Căutare și Hărți. Pentru a ajuta clienții să-ți găsească cafeneaua și să le spună povestea ta, îți poți verifica afacerea și îți poți edita informațiile.


În afară de a oferi căutătorilor mai multe informații despre cafenea, GMB împărtășește și recenziile pe care oamenii le-au lăsat. Recenziile, în special cele pozitive, sunt utilizate în mare măsură de algoritmul Google la clasarea companiilor locale în Hărți.


Asigură-te că toate câmpurile de informații din GMB sunt completate și folosește cuvintele cheie din industria cafenelelor. Căutarea cuvintelor cheie este o idee excelentă pentru a afla ce termeni caută cel mai des clienții tăi.


INVESTEȘTE IN SEO LOCAL


Optimizarea locală a motorului de căutare este o categorie din SEO care se concentrează pe optimizarea unui site web pentru a fi găsit în rezultatele căutării locale. Pentru cafenele, SEO local te va ajuta să apari pentru termeni precum „cafenea lângă mine” sau „cafenea Sibiu”.


Peste 50% din căutările „lângă mine” duc la o vizită fizică. Prin crearea de conținut și optimizări pe pagină, îți poți îmbunătăți SEO local pentru cafenea.


Și cel mai important, recenziile de 5 stele sunt aur în SEO local. Google folosește diferiți factori de clasare pentru companiile locale, dar niciunul nu este apreciat la fel de mult ca și recenziile clienților. Asigură-te că profiți de orice ocazie pentru a solicita nu numai recenzii pozitive de la clienții obișnuiți, ci și pentru a răspunde recenziilor care au fost deja date.


RECLAME PE FACEBOOK ȘI INSTAGRAM


Reclamele pe rețelele sociale sunt o necesitate dacă dorești să ajungi imediat la publicul țintă. Deși optimizarea motoarelor de căutare este organică și gratuită, succesul nu vine peste noapte. Dar când rulezi reclame pe rețelele de socializare, poți ajunge rapid la potențialii clienți din zona ta.


Captivează-ți publicul cu reclame bine concepute cu care aceștia rezonează. Prin difuzarea de reclame pe cele mai mari platforme de socializare din lume, ai ocazia să-ți dezvolți gradul de cunoaștere al brandului și să fii primul la care oamenii se gândesc atunci când doresc o ceașcă de cafea bună.


VIDEO MARKETING


Fiecare companie ar trebui să aibă o strategie de marketing video. Conținutul video include reclame, gif-uri sau live-uri. Conținutul postat cu text este suprasaturat și, într-o eră în care oamenii au o atenție scurtă și adoră să se uite la televizor, marketingul video va deveni cel mai bun prieten al tău. Oamenii caută tot timpul „cum se prepară cafeaua”. Arată-le cum să o facă folosind cafeaua de la tine.


E-MAIL MARKETING


Marketingul prin e-mail este o componentă esențială pentru orice afacere.

Automatizează sistemul de e-mail, astfel încât clienții tăi să primească în mod regulat mesaje despre produse noi, promoții și evenimente desfășurate în cafenea.


De asemenea, oferă clienților o modalitate de a modifica frecvența primirii mail-urilor. Permițându-le să personalizeze relația de e-mail, crește probabilitatea unui răspuns pozitiv și le crează clienților tăi sentimentul că îi apreciezi, și le apreciezi timpul.


Dacă și tu ai nevoie de ajutor cu marketing-ul online pentru cafeneaua ta, la NION avem un pachet special pentru tine! Programează o sesiune gratuită cu unul dintre consultanții noștii și află cum te putem ajuta.





Comments


bottom of page