top of page
Caută

Marketing online pentru dealeri auto




Marketingul online pentru dealerii auto are multe avantaje. Următorul pas este de a afla cum le putem obține. Care este cel mai bun mod de a ajunge la potențialii cumpărători de mașini și de a aduce mai mulți dintre aceștia în reprezentanța ta?


În marketingul tradițional, aveai la dispoziție multe canale, inclusiv flyere, TV și radio. Marketingul online are și mai multe opțiuni, iar unele sunt mai eficiente decât altele.


Marketingul digital include canale precum site-uri web, e-mail, rețele sociale și dispozitive mobile. Marketingul digital nu numai că aduce mai multe venituri pe mașină vândută, ci costă și mult mai puțin.


Studiile arată că marketingul digital pentru automobile creează un profit mai mare decât canalele tradiționale de marketing.


În continuare vom analiza câteva dintre cele mai bune moduri în care poți folosi marketingul online ca dealer auto.


1. Optimizare SEO


SEO, sau optimizarea motorului de căutare, este o modalitate prin care utilizatorii site-ului web își pot îmbunătăți site-ul într-un mod care le permite să se claseze pe primele poziții în paginile cu rezultatele ale motorului de căutare.


Aceste îmbunătățiri includ lucruri precum curățarea codului HTML al site-ului web, corectarea problemelor de ortografie și gramatică, crearea de conținut relevant și crearea unui profil de backlink divers.


Deși rezultatele SEO nu sunt întotdeauna imediate, acesta are un impact major în comparație cu orice altă strategie de marketing pe internet - deci, indiferent dacă alegi să optimizezi SEO intern sau să apelezi la o agenție, este cu siguranță o alegere excelentă.


2. Newsletter


Nu toți potențialii clienți vor merge pe site-ul web, dar un e-mail ocazional cu un stimulent convingător, îi poate îndrepta în această direcție. Un e-mail săptămânal care prezintă cele mai noi modele și oferte speciale îți permite să rămâi în contact cu oamenii, indiferent dacă au cumpărat de la tine sau nu.


Este posibil ca abonații tăi să nu fie acum dispuși să-și achiziționeze o nouă mașină, dar când vor fi, vor ține cont de tine. Amintește-ți doar că ar trebui să trimiți e-mailuri doar persoanelor care au optat pentru acest lucru sau care ți-au dat permisiunea scrisă sau verbală de a fi adăugate în lista ta de corespondență.


3. Blog


Cumpărătorii de mașini au multe întrebări despre mașini. Vor să știe cum să aleagă una, cum să aibă grijă de ea și chiar cum să o vândă când este timpul să facă un upgrade.


Un blog cu aceste sfaturi și multe altele, plus informații distractive despre mașini, ajută la transformarea reprezentanței tale într-o sursă de sfaturi de încredere, ceea ce te face să arăți ca un vânzător de încredere. Postările de pe blog pot oferi, de asemenea, site-ului tău un mare avantaj în clasamentul motoarelor de căutare, deoarece conțin în mod natural cuvinte cheie, întrebări și informații pe care cumpărătorii online le caută.


4. Video


Nu este niciun secret că video-ul este noul trend pe internet.


Dacă dorești să arăți o mașină nouă, să prezinți un vânzător nou sau pur și simplu să îți plimbi spectatorii prin showroom, videoclipul este cel mai bun mod de a o face.


Video-urile arată spectatorilor că ești hotărât să le oferi o experiență extraordinară. La urma urmei, ai filmat un videoclip pentru a le fi mai ușor să-și facă o idee despre ce pot aștepta de la tine, în loc sa scrii doar text.


Adăugarea de clipuri video în partea de sus a site-ul poate avea un impact surprinzător asupra vânzărilor.


Cum?


Video-ul atrage vizitatorii mai eficient decât textul iar cu un Call To Action puternic, îți cresc șansele să fii contactat. Iar de la vizita în showroom până la vânzare, mai e doar un pas!


5. Optimizarea site-ul web pentru telefonul mobil


Este epoca „Mobilegeddon” iar site-ul web, conținutul și mesajele de marketing trebuie optimizate pentru mobil. Atunci când un consumator vizitează o pagină care nu este compatibilă cu dispozitivele mobile, va pleca rapid în căutarea unui concurent care poate oferi o experiență mobilă optimizată.


Cercetările efectuate de cars.com arată că 63% dintre cumpărătorii de autoturisme verifică mașina online pe telefonul mobil în timp ce sunt fizic la un lot auto. Un număr mare de clienți se bazează pe dispozitive mobile nu doar pentru cercetări preliminare, ci și pe măsură ce iau decizii finale cu privire la ce să cumpere și de unde. Pe baza utilizării tot mai mari a dispozitivelor mobile pe parcursul călătoriei de cumpărare, de la cercetarea inițială până la achiziția finală, dispozitivele mobile nu au fost niciodată mai importante pentru reprezentanții auto.


6. Social Media


Potrivit studiilor, 1 din 4 cumpărători de mașini vorbește despre cumpărarea unei mașini noi pe rețelele de socializare și 38% spun că vor consulta site-urile de socializare înainte de a cumpăra un vehicul.


Facebook este, de asemenea, extrem de popular - 84% dintre cumpărătorii de automobile sunt pe Facebook și 24% dintre aceștia au folosit Facebook ca resursă pentru achiziționarea unei mașini.


Rețelele sociale sunt o modalitate extrem de importantă pentru industria auto de a se conecta cu cumpărătorii de mașini. Nu numai că rețelele sociale sunt pline de indicatori de cumpărare în timp real, dar dealerii pot folosi rețelele sociale pentru a fideliza marca, pentru a îmbunătăți experiența clienților și pentru a influența deciziile de cumpărare.


Când folosești social media, asigură-te că distribui conținut captivant pe diferite canale de socializare, postează imagini cu mașinile pe care le ai la vânzare, participă la conversații pe paginile tale, monitorizează recenziile și asigură-te datele de contact sunt ușor accesibile (locație, oră, e-mail și telefon).


7. Reclame pe rețelele sociale


Pe lângă a avea o prezență pe rețelele de socializare și a interacționa cu urmăritorii paginilor tale, poți ajunge la potențialii cumpărători prin publicitate. Dacă ești la început cu publicitatea plătită pe rețelele sociale, un loc minunat pentru a o face este Facebook.


Consumatorii pot fi targetați de o serie de date demografice, cum ar fi vârsta, veniturile, locația geografică, sexul și multe altele. Poți folosi de asemenea date precum tipul de vehicul (mașină mică, SUV, camion, autoutilitară), marca, modelul, anul și alte segmente inclusiv datele despre istoricul vehiculului.


Dacă ai nevoie de ajutor cu marketing-ul online pentru reprezentanța ta auto, la NION avem un pachet special creat pentru tine!

Contacteaza-ne și află ce putem face pentru tine!

Comentários


bottom of page