top of page
Caută

Marketing online pentru producători de alimente




Care sunt tendințele de marketing digital pentru industria alimentară? Sectorul alimentar este o industrie imensă și diversă, variind de la brand-uri mari, lanțuri de restaurante, la producători și distribuitori, atât la nivel local, cât și la nivel național; este o industrie care se ocupă cu bunuri esențiale, pentru toată lumea.


Dacă ne uităm la postările prietenillor noștri din social media, observăm că alimentele și băuturile în toate formele sale, sunt un mare succes în lumea digitală.


Un sondaj recent realizat de Accenture, comandat de Instagram, a constatat că Food & Beverage este cel mai interesant subiect pentru utilizatori.


Ca să spunem pe scurt: Transformarea digitală a revoluționat industria, în toate sectoarele sale complexe și în întregul lanț de aprovizionare.

Așadar, cu o strategie puternică de marketing pentru alimente, vei genera un trafic mai bun, vei câștiga mai mulți clienți și vei crește veniturile companiei.


În acest articol vom acoperi 5 lucruri pe care le poți face pentru a-ți îmbunătăți strategia de marketing digital pentru afacerea ta care produce alimente.


1. Construiește-ți un site de prezentare cu e-commerce integrat


Site-ul web este cel mai important element atunci când vine vorba de comercializarea produselor alimentare online.

Este crucial ca atunci când investești în marketing digital să creezi un site web atractiv din punct de vedere vizual și ușor de utilizat.


Cum construiești un site atrăgător din punct de vedere vizual?


Nouăzeci și patru la sută din primele impresii se referă la designul web. Dacă nu ai un site atrăgător din punct de vedere vizual, riști să creezi o primă impresie negativă către publicul tău.


Mai întâi, crează un ghid al stilului bradului tău. Acesta stabilește modul în care vor arăta diferite componente ale site-ului. De la font la culoarea de fundal, vei stabili cum arată totul pe site-ul tău web.


Un astfel de ghid este esențial, deoarece dorești ca site-ul tău să arate consecvent peste tot. Un site consistent creează o impresie pozitivă pentru public și îi ajută să aibă o experiență de navigare coerentă.


De asemenea, vei stabili reguli cum ar fi paleta de culori, stilul imaginii și stilul fontului.


Integrează fotografii și videoclipuri


Adăugarea de fotografii și videoclipuri va face site-ul atrăgător din punct de vedere vizual. Imaginile te ajută să separi textul de pe site și să creezi puncte de interes pentru public.


Indiferent dacă o faci singur sau angajezi pe cineva, folosește imagini originale, deoarece acestea vor oferi mai multă autenticitate site-ului. Elementele cum ar fi imaginile stoc, pot face ca site-ul tău să pară rece sau impersonal, deci este mai bine să folosești imaginile și videoclipurile tale.


În afară de aspectul vizual, este crucial să creezi un site ușor de utilizat. Un site atrăgător din punct de vedere vizual se va pierde dacă publicul nu poate răsfoi paginile și nu găsește informațiile pe care le caută.


Iată cum poți crea un site web ușor de utilizat:


  • Monitorizează viteza paginii pentru a te asigura că paginile se încarcă rapid

  • Implementează o navigare simplă pentru a facilita găsirea informațiilor

  • Adăugă butoane informative de îndemn (CTA) care îi ghidează pe utilizatori la pasul următor

  • Folosește un design receptiv pentru a permite site-ului web să se adapteze la orice dispozitiv (telefon, tabletă)

  • Pune informațiile de contact la vedere și ușor de găsit


2. SEO


Dacă nu investești în optimizarea motoarelor de căutare (SEO), site-ul tău web frumos construit se va pierde. Cu SEO, vei ajuta clienții potențiali să-ți găsească site-ul și să afle despre afacerea ta.


Această strategie de marketing pentru alimente se concentrează pe creșterea clasamentului site-ului tău în rezultatele căutării, pentru a ajunge la clienți potențiali interesați și a-i conduce către site.


Această strategie implică numeroase părți:


Găsirea și integrarea cuvintelor cheie: selectarea cuvintelor cheie te ajută să stabilești unde apare site-ul tău în rezultatele căutării.


Crearea de conținut de înaltă calitate: conținutul ajută la creșterea traficului către site-ul tău și la creșterea clasamentului în rezultatele căutării. Când creezi conținut relevant pentru industrie, care te ajută să informezi și să educi publicul, creezi încredere și stabilești autoritate către publicul tău.


Îmbunătățirea backend-ului site-ului: SEO este mai mult decât ceea ce este la suprafață. De asemenea, implică optimizarea backend-ului site-ului tău web. Poți face acest lucru reducând redirecționările, eliminând spațiul alb din codificare și multe altele.


Îmbunătățește timpul de încărcare al site-ului: viteza paginii este esențială pentru experiența utilizatorului și motoarele de căutare. Google dorește să ofere cea mai bună experiență de utilizator, iar cea mai bună experiență de utilizator vine de pe site-uri care se încarcă rapid.


Optimizează site-ul pentru mobil: Odată cu utilizarea dispozitivelor mobile în creștere rapidă, Google a făcut din compatibilitatea mobilă o componentă critică care influențează clasarea.


3. Social media marketing


Dacă ești în căutarea unei modalități de a te conecta cu clienții potențiali, rețelele de socializare sunt răspunsul. Cu o strategie de marketing pe rețelele de socializare, vei intra în legătură cu persoanele interesate de compania ta de producție de alimente.


Rețelele sociale reprezintă o oportunitate excelentă de a comercializa și de a evidenția produsele tale.


Tipul de conținut pe care îl postezi pe platformele de social media depinde de platforma pe care o folosești.


De exemplu, Instagram este o platformă vizuală unde poți publica fotografii și video-uri. Pentru LinkedIn funcționează destul de bine postările cu text.


Când postezi conținut, creezi o oportunitate pentru ca urmăritorii tăi să interacționeze cu tine. Ei pot aprecia, distribui și comenta conținutul tău. Acest lucru te ajută să construiești o relație cu clienții potențiali.


4. Publicitate plătită pe rețelele de socializare


Reclamele din rețelele sociale joacă un rol esențial în a te ajuta să ajungi la clienți potențiali care nu ți-au găsit încă afacerea.


Există zeci de oameni pe social media care caută producătorul potrivit de alimente. Dacă dorești să ajungi la ei, trebuie să-ți prezinți afacerea cu ajutorul reclamelor de pe rețelele de socializare.


Poți încerca diferite formate de anunțuri pentru a vedea care dintre ele obțin cel mai mare angajament din partea publicului.


După ce selectezi un format de reclamă, vei începe să o configurezi. Una dintre componentele de bază ale strategiei de publicitate pe rețelele sociale este obiectivul. Ce vrei să obții cu reclama ta?


Poți stabili numeroase obiective, inclusiv:


  • Creșterea gradului de cunoștere a brandului

  • Generarea de oportunități

  • Conversii

  • Creșterea numărului instalărilor aplicației


Pe lângă stabilirea obiectivului, vei configura publicul țintă.


Reclamele pe rețelele sociale oferă o direcționare precisă, care îți permite să ajungi la persoanele care sunt interesate de industria alimetară. Poți viza persoane bazate pe date demografice, interese, hobby-uri și multe altele.


După ce stabilești obiectivul și publicul țintă, vei seta bugetul și vei lansa campania.


5. Reclame Pay Per Click (PPC)


Dacă dorești să ajungi la clienți potențiali care convertesc, publicitatea pay-per-click (PPC) este una dintre cele mai bune strategii de marketing online pentru producătorii de alimente. Reclamele PPC sunt reclame plătite care apar la începutul rezultatelor căutării, deasupra listărilor organice.


Pentru a începe difuzarea reclamelor PPC, va trebui să alegi cuvinte cheie relevante. Selectarea cuvintelor cheie determină locul în care apare anunțul tău în rezultatele căutării.


După ce ai selectat cuvintele cheie, vei stabili suma maximă.


Suma maximă este cea mai mare sumă pe care ești dispus să o plătești atunci când cineva face clic pe reclama ta.


Dacă ești în căutarea unei strategii ușoare pentru început, reclamele PPC sunt răspunsul.


Investițiile în marketing online pentru producătorii de alimente te vor ajuta să-ți dezvoltați afacerea online. Vei genera mai mult trafic relevant și vei ajunge la mai mulți clienți potențiali interesați de compania ta. Prin urmare, vei câștiga mai multe conversii și vei genera venituri pentru companie.


Dacă nevoie de ajutor cu marketigul digital pentru afacerea ta de producție alimente, la NION avem un pachet special pentru tine!

Contactează-ne și programează o sesiune gratuită cu un expert!

Commentaires


bottom of page