top of page
Caută

Marketing online pentru produse din carne




S-au dus vremurile în care măcelarii se bazau pe marketingul din gură în gură și pe publicitatea din ziare ca fiind singurele surse de clienți.

Măcelarul priceput de astăzi se bazează pe internet pentru a vinde înainte ca un client să pună piciorul în incintă.


Dacă nu ai o prezență online bună, afacerea ta va avea de suferit. Milenarii și tinerii de astăzi, consultă Google, Facebook și chiar Instagram pentru a afla unde se găsesc cele mai bune produse și servicii.


Măcelarul, piața produselor din carne, magazinele de produse alimentare artizanale care nu au un site web modern, ușor de utilizat, o prezență pe rețelele sociale și evaluări de cinci stele pe site-urile de recenzii, vor pierde în fața site-ului web care are.


Dacă ai o afacere cu produse din carne, iată ce poți face pentru a-ți îmbunătăți strategia de marketing:


Investește în designul site-ul web


Nu ne gândim adesea la designul web ca la o tactică de marketing, dar influențează timpul și atenția pe care un vizitator le va petrece pe pagina ta. Site-ul tău web este centrul tuturor eforturilor tale de marketing digital, deci, dacă pagina ta nu este simplă, ușor de citit și interesantă, nu va conta cât timp ai investit în dezvoltarea strategiei, vei pierde în continuare clienți.

Dacă nu ai abilitățile de proiectare pentru a o face singur, atunci merită să angajezi pe cineva pentru a crea un site web modern, atrăgător și compatibil pentru telefonul mobil.


Optimizează rezultatele motorului de căutare - SEO


Marketingul și optimizarea motoarelor de căutare, fac parte din ceea ce ajută afacerea ta cu produse din carne să apară mai sus pe lista de rezultate ale motoarelor de căutare. Cu o strategie SEO puternică, site-ul companiei tale va fi asociat cu acele cuvintele cheie relevante pentru tipul tău de activitate, folosite de potențialii clienți pentru a-ți găsi produsele. Acest lucru îți mărește șansele de a fi afacerea de la care o persoană alege să cumpere după ce a căutat online.


Optimizarea motoarelor de căutare (SEO) cuprinde multe lucruri și poate fi complex. Iată câteva lucruri pe care să le ai în vedere dacă abia începi.


Pentru un bun SEO al site-ului, acordă atenție conținutului de pe pagina web. Conținutul de pe pagină se referă la titluri și descrieri ale produselor, imagini, blog sau orice alt conținut pe care îl ai. Dorești să te asiguri că acesta folosește în mod natural limbajul pe care îl folosesc clienții tăi atunci când caută produse conexe și răspunde la întrebările lor.


Meta tags sunt importante, de asemenea. Etichetele de titlu, care sunt ca titlurile unui motor de căutare, ajută motorul de căutare să afle despre ce este vorba în fiecare pagină. Fiecare pagină a site-ului web ar trebui să aibă propria etichetă de titlu unică. Meta descrierile sunt scurte rezumate ale fiecărei pagini. Când site-ul tău apare pe o pagină cu rezultatele motorului de căutare, utilizatorii vor vedea eticheta din titlu și meta descrierea înainte de orice.


Listează-ți afacerea pe Google My Business


Google My Business este o carte de vizită electronică pentru afacerea ta. Cu ajutorul GMB oamenii vor găsi mult mai ușor afacerea ta cu produse din carne și vor avea la îndemână toate informațiile necesare precum adresă, număr de telefon și site-ul web.


Odată instalat, tot ce trebuie să faci este să completezi formularul de înregistrare cu informațiile necesare, cum ar fi numele, locația și serviciile oferite.


Este important să verifici datele de contact. O locație inexactă sau un număr de telefon eronat, afectează rezultatele căutării.


SEO local


SEO local se concentrează pe vizibilitatea afacerii tale în rezultatele căutării locale. De exemplu, să presupunem că afacerea ta este în Brașov. SEO local se concentrează ca magazinul sau măcelăria ta să apară în rezultatele „magazine cu carne din apropierea mea” sau „măcelării din Brașov”.


Profită de Google Ads


Folosirea Google Ads pentru marketingul cu motorul de căutare îți oferă posibilitatea de a licita pe cuvinte cheie, astfel încât să poți apărea primul în paginile cu rezultatele. Obținerea râvnitului „loc de top” este ceea ce înseamnă optimizarea motorului de căutare - dar, cu siguranță, Google Ads va apărea în continuare primul.


Marketingul cu motoare de căutare este o modalitate excelentă de a face publicitate site-ului tău web, deoarece nu necesită niciun design și poate fi foarte eficient în generarea de trafic nou. Vei obține rezultate în timp real și îți poți ajusta strategia campaniei pe baza performanței.


Crează conținut relevant și de calitate


Marketingul de conținut este unul dintre cele mai eficiente moduri de a genera noi clienți online.


Acesta implică crearea de infografice, postări de blog, cărți electronice sau ghiduri. De asemenea, poți folosi conținut vizual, cum ar fi fotografii și videoclipuri, pentru a le oferi oamenilor o privire din interior a afacerii tale.


Marketingul de conținut îți poziționează compania ca autoritate în domeniul tău, iar oamenii vor fi mai atrași să afle despre produsele tale după ce citesc un conținut util pe care l-ai creat.


În loc să folosești conținutul ca un pitch de vânzare, caută modalități de a implica cititorii, ajută-i să afle mai multe despre afacerea ta și oferă informații valoroase.


Fii prezent pe social media


Menținerea prezenței pe platformele de socializare îți poate ajuta afacerea cu produse din carne să se conecteze cu clienții actuali și potențiali, făcându-l o strategie de marketing online obligatorie.


Folosește social media pentru a atrage urmăritori, pentru a le oferi informații utile despre afacerea ta și pentru a dezvolta relații care îi încurajează să cumpere. Dacă cineva are întrebări despre afacerea ta, te poate contacta direct pe rețelele de socializare și îl poți ajuta să facă pașii următori spre achiziție.


Folosește e-mail marketing


Nu este suficient să trimiți doar e-mailuri. Vei dori să iei în considerare diferite subiecte de e-mail care răspund nevoilor specifice fiecărui individ și pot prezenta o abordare personalizată a afacerii tale. Privește cu atenție asupra obiceiurilor de cumpărare ale clienților tăi și folosește aceste informații pentru a-ți dezvolta strategia.


A crea o strategie de marketing perfectă, poate fi elementul cheie care îți va propulsa afacerea la următorul nivel. La NION avem o echipă de experți pregătiți să te ajute! Am creat chiar și un pachet special pentru tine. Programează o sesiune gratuită cu un coleg de-al nostru și află cum te putem ajuta.



コメント


bottom of page