Cu ani în urmă, cuvântul din gură era suficient pentru vânzarea serviciilor de curățenie. Deși aceasta este încă o sursă solidă de venituri, probabil că dorești să ajungi la cât mai mulți clienți potențiali.
Deci, cum poți face asta? Asigurându-te că ești vizibil unde se uită lumea: pe internet
Într-o epocă în care căutarea organică generează mai mult de jumătate din traficul site-urilor, marketingul online este unul dintre cele mai bune moduri de a te conecta cu potențialii clienți. Există mai multe modalități de a face acest lucru, iar mai jos sunt unele dintre cele mai eficiente strategii de marketing online pentru serviciile de curățenie.
1. Crează un un site web descriptiv, dar simplu
2. Încurajază-ți clienții mulțumiți să scrie un review
3. Menține o prezență pe rețelele sociale
4. Fotografiază munca ta
5. Folosește Google Ads pentru promovare
Crează un un site web descriptiv, dar simplu
Când cineva caută un serviciu de curățenie și dorești să-l aleagă pe al tău, trebuie să le oferi câteva informații de bază.
Mai întâi trebuie să îi anunți că oferi exact ceea ce caută. De exemplu, o persoană care caută servicii de menajeră la fiecare două săptămâni, dorește un alt tip de serviciu de curățenie decât o companie care caută să externalizeze personalul de curățenie de noapte.
Fii foarte specific cu privire la pachetele și serviciile pe care le poți oferi și vorbește despre acestea pe site-ul web.
O importanță deosebită pentru oricine angajează o firmă de servicii de curățenie, este modul în care își verifică angajații.
Siguranța este un factor important pentru oricine permite persoanelor pe care nu le cunosc în casele lor sau în spațiile de lucru. Asigură-te că cititorii tăi se simt confortabil și încrezători că ai în vedere siguranța lor, explicând protocoalele pe care le ai.
Chiar dacă ești un agent de curățenie solo și faci singur curățenia, fă o descriere care explică acreditările tale. Dacă lucrezi de ani de zile, adaugă recenzii care vorbesc despre abilitățile tale.
Imaginile spun multe despre ceea ce poți face pentru clienți, așa că asigură-te că ai pe site-ul tău fotografii Înainte și După. Acestea sunt o modalitate excelentă de a-ți demonstra abilitățile, atâta timp cât primești permisiunea proprietarilor de case cu care lucrezi.
Poți merge mai departe în detaliu despre fiecare serviciu pe subpagini, pe care utilizatorii îl vor căuta dacă sunt interesați în mod special.
Încurajază-ți clienții mulțumiți să scrie un review
Recenziile te ajută să creezi încredere cu persoanele interesate de serviciile tale.
Dacă folosești marketingul prin e-mail ca parte a strategiei tale pentru serviciile de curățenie, trimite un e-mail clienților care ți-au folosit recent serviciile.
Poți chiar adăuga un memento pe site-ul web sau poți întreba și persoane în mod direct.
Platformele excelente pentru recenzii includ Google, Facebook și propriul tău site, dar cu siguranță nu te limita la aceste opțiuni.
După ce ai recenzii, nu uita să răspunzi la ele, indiferent dacă sunt pozitive sau negative.
Răspunsul tău arată publicului că apreciezi feedback-ul clienților tăi și că ești dispus să îi asculți pentru a-ți îmbunătăți serviciile.
În plus față de consolidarea încrederii cu clienții, recenziile sunt cruciale atunci când vine vorba de SEO local.
Menține o prezență pe rețelele sociale
Rețelele de socializare ar trebui să facă parte din orice strategie de marketing online pentru firmele de curățenie.
Sunt mari șanse ca tu sau angajații tăi să vă aflați deja pe unele dintre canalele de socializare importante, cum ar fi Facebook, Twitter, Pinterest, LinkedIn și YouTube.
Compania ta de servicii de curățenie ar trebui să se afle pe cel puțin 1-2 dintre aceste canale de socializare.
Pe pagina ta business de Facebook, ar trebui să ai o mini-descriere a serviciilor tale.
Asigută-te ca incluzi toate elementele esențiale, cum ar fi datele de contact, serviciile pe care le prestezi, anii de experiență etc. Acestea sunt diferențieri și vor încuraja vizitatorii paginii de Facebook să citească mai departe și, probabil, să sune sau să trimită un mesaj.
Atunci când deschizi o pagină de Facebook business, vei permite clienților să-ți ofere recenzii. Unele dintre aceste recenzii pot fi critici către firma ta. Nu le lua personal - fiecare afacere primește critici pozitive și negative.
Este întotdeauna o idee bună să răspunzi la critici negative, deoarece arată că ești dispus să lucrezi cu baza de clienți și că îți pasă de satisfacția acestora.
În ceea ce privește ce să postezi pe Facebook, cerul este limita! De exemplu, un client poate fi de acord să faci fotografii „înainte de curățenie” și „după curățenie”.
Poți deasemenea să postezi video-uri în care să oferi sfaturi, cum ar fi un videoclip de un minut despre modalitățile recomandate de curățare a cuptorului.
Fotografiază munca ta
Nu este suficient să le spui oamenilor că afacerea ta face o muncă grozavă. Oamenii au nevoie de dovezi că știi să faci curățenie și că o faci în modul corect.
Marketingul digital pentru serviciile de curățenie ar trebui să includă fotografii ale activității firmei tale pentru a crea încredere în serviciile pe care le oferi.
Cu permisiunea clienților, poți face fotografii ale spațiului înainte și după ce l-ai curățat.
Fotografiază echipa la locul de muncă. Arată echipamentul pe care îl folosesc și măsurile de precauție pe care le iau pentru ca fiecare serviciu să fie la fel de bun ca și cel anterior.
Folosește Google Ads pentru promovare
Google Ads ajuta companiile să obțină un avantaj în fața competitorilor din piață.
Va trebui să te asiguri că îți optimizezi anunțurile astfel încât:
Direcționezi cuvinte cheie care au sens pentru tipul tău de companie. O cercetare adecvată a cuvintelor cheie PPC te va ajuta să alegi cuvintele cheie potrivite.
Treci direct la subiect. Nu vei avea multă libertate în ceea ce privește lungimea textului. Evidențiază doar un lucru pe care îl consideri cel mai important pentru afacerea ta.
Formulează un titlu puternic. Antetul tău va fi cel care îi încurajează pe cititori să facă clic pe site-ul web.
Fii realist cu privire la ceea ce poți cheltui și discută cu un profesionist dacă nu ești sigur ce funcționează cel mai bine pentru tine.
La NION, avem un pachet de marketing special creat pentru firmele de curățenie. Contactează-ne și programează o sesiune gratuită cu un consultant pentru a afla ce putem face pentru tine.
Comments